Telecom aanbieder, welke?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Parce

Telecom aanbieder, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 12:29

Ik heb een huis gekocht welke ik over enkele weken betrek. Nu ben ik op zoek naar een goede telecom aanbieder. Het probleem is dat ze bijna allemaal 'vaste telefonie' in het pakket hebben zitten en dat wil ik dus niet (alleen internet en tv) Hebben jullie tips qua aanbieder en wat betaal je dan per maand?

Kristie

Re: Telecom aanbieder, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 12:31

Ik heb een pakket van Ziggo met internet, tv en telefonie; maar de telefoon gebruik ik gewoon niet (heb ook helemaal geen vaste lijn of zo) Maar zo'n pakket was voordeliger dan alleen internet en tv.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 12:32

als je een pakket wilt hebben dan zit daar volgens mij standaard vaste telefonie uit.
wij hebben thuis een andere aanbieder voor de tv dan voor het internet. zo kwam het voor ons goedkoper uit.
internet is geloof ik xs4all en tv is van ziggo. maar we hebben ook nog een extra digitenne kast staan. ik ben bij mn vriend in komen wonen dus die had ik nog. digitenne kost je maar 7,50 per maand iig.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 12:32

Geen KPN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 12:36

wij hebben telfort, wel met vaste telefoonlijn maar je kunt altijd gratis bellen naar vaste nummers.. We zijn erg tevreden! :-) Geloof dat wij 29.95 p.m. betalen.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 12:38

Wij hebben inderdaad ook nu een tidj telfort gelukkig, wij zijn ook zeer tevreden.

Zo goed als nooit storingen en dat gratis bellen naar vaste nummers maak ik heel erg veel gebruik van hihi

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 12:40

LADPR schreef:

:D

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 12:42

Kristie schreef:
Ik heb een pakket van Ziggo met internet, tv en telefonie; maar de telefoon gebruik ik gewoon niet (heb ook helemaal geen vaste lijn of zo) Maar zo'n pakket was voordeliger dan alleen internet en tv.

Ziggo hoor ik ook veel positieve ervaringen over. Wel apart dat je niet zelf je pakket kunt 'samenstellen' zeg maar. Ook dat het qua prijs niets uitmaakt. Ben altijd bang voor addertjes onder het gras nadien :o

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 12:56

Je kon wel zelf je pakket 'samenstellen' (dus kiezen voor een pakket zonder telefoon) maar dat was per maand duurder dan een 'alles in één pakket'.

Over het algemeen ben ik tevreden met Ziggo (van de week niet zo netjes behand bij de klantenservice) mensen zijn (over het algemeen dus ;) ) aardig en behulpzaam bij de klantenservice. En ik heb nu in een half jaar één keer geen tv gehad, maar daar op telefonische goed geholpen.

Ik heb (nog geen) last van addertjes onder het gras!

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 15:42

LADPR schreef:

en ook absoluut GEEN Telfort nemen, echt neit doen hoor!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 15:52

Telfort is hier prima.

Kwa service helemaal!! Ze hebben ons zo goed geholpen met alle ellende die KPN veroorzaakt had. Terwijl ze dat helemaal niet hadden hoeven doen. Kan je van KPN niet zeggen, stelletje piep lui.

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:00

KPN ben ik ook niet over te spreken, maar, Telfort is bijna nog erger. Ik heb een Internetvastbellen contract van Telfort. De telefoonaansluiting doet het om de dag niet goed, vaak storingen, en ik heb begin deed hij het bijna nooit. Draadloos internet valt elke 5 minuten uit. Telfort reageert NERGENS op als je een brief stuurt. Ik wil mijn contract opzeggen en heb al 2 brieven gestuurd, maar nog helemaal niets gehoord. Mijn zus heeft precies hetzelfde. Die heeft toen een aangetekende brief gestuurd, toen hebben zonder ook maar elk bericht of bevestiging de aansluitingen afgelosten. Nee, voor mij geen telfort. :n

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:06

Erger dan KPN kan niet geloof me.

Ja van Telfort hoor je dat soort dingen inderdaad soms. Net zo vaak trouwens van Ziggo en andere bedrijven.

Probleem is vaak dat ze op sommige plekken wel leveren maar er achteraf achter komen dat het signaal dan toch niet goed te ontvangen is door de gebruikers.
Zeker niet netjes hoe ze dat altijd (niet) oplossen.
Maar goed gewoon weer naar een nieuwe provider zoeken zou ik dan zeggen. Dat is het ergste niet lijkt me.

AnoukB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:17

Nou, ik denk dat je bij iedere aanbieder wel tegen problemen aan loopt. Het zijn ook niet de producten die kwalitatief niet goed zijn, het is de service :+
KPN heeft ook mooie aanbiedingen. Zowel pakketten met telefonie als zonder!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:24

Ziggo is waardeloos qua service, moeilijk iemand aan de telefoon te krijgen, moeilijk om je gelijk te krijgen als zij een fout maken qua facturering, en je moet er echt achteraan blijven bellen wil je iets voor elkaar krijgen.

Sinds @home overgenomen is door Ziggo is de service er écht op achteruit gegaan.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:26

KPN is echt niet een bedrijf wat voor kleine probleemtjes zorgt.

Kleine probleempjes heb je inderdaad overal.

KPN heeft inderdaad mooie aanbiedingen, je hebt ook niet mega veel storingen maar als je er wat fout gaat (en geloof me dat is een keer de klantenservice spreken en ze halen al je gegevens en wat je zegt door elkaar) en dan is het hek van de dam.

AnoukB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:33

Dan heb je wellicht pech gehad met de medewerker/ster die je hiervoor aan de telefoon hebt gehad.
Ik werk namelijk zelf bij kpn en ik moet zeggen dat er natuurlijk gevallen zijn waar teveel fouten worden gemaakt en de oplossing te lang duurt. Maar het merendeel word gewoon netjes opgelost!
Oke, er zijn ook veel problemen bij kpn en ook grote problemen.
Maar die heb je bij UPC ook. Dat hou je overal!
Als je pech hebt maakt het vaak niet uit bij welke aanbieder je zit!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:37

Nee dat is zeer zeker geen pech. Heb heel veel mensen bij KPN aan de tel gehad, stuk voor stuk heb je er niks aan. Ze beloven allemaal wat te doen en er gebeurd vervolgens helemaal niks. De situatie word allemaal erger. Dus zeker niet net de verkeerde, of ze moeten allemaal net de verkeerde zijn.

Netjes oplossen kennen ze bij KPN al helemaal niet!

En ja problemen zijn er overal maar wat wij bij KPN meegamaakt hebben dat maak je nergens anders mee. Kan je zo een bestseller over schrijven.

Overal heb je wel wat dat is altijd zo, maar er is nogal een verschil in wat hebben en is grote drama's die niet opgelost worden. Zelfs nu na bijna een jaar nog niet!

AnoukB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:45

LADPR schreef:
Nee dat is zeer zeker geen pech. Heb heel veel mensen bij KPN aan de tel gehad, stuk voor stuk heb je er niks aan. Ze beloven allemaal wat te doen en er gebeurd vervolgens helemaal niks. De situatie word allemaal erger. Dus zeker niet net de verkeerde, of ze moeten allemaal net de verkeerde zijn.

Oke, hier ben ik het wel een beetje mee eens. Maar naar mijn mening is een bedrijf als kpn ook veelste groot geworden. De verschillende afdelingen die er zijn hebben maar een beperkte bevoegdheid om een probleem 'op te lossen'. We zijn met alles afhankelijk van een ander afdeling en omdat er vaak zoveel medewerkers bij 1 probleem betrokken zijn worden er vaak loze beloftes gedaan! Dat ben ik dus met je eens. Maar het is echt niet zo dat IEDEREEN zijn beloftes niet na komt, dan was kpn nooit zo groot geworden als dat het nu is.

De meeste mensen die er werken doen gewoon netjes wat hij/zij beloofd (mits dat mogelijk is).

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:50

KPN heeft juist de kracht dat ze zo groot zijn, zo trekken klanten altijd aan het korste eind. Jammer dat KPN die macht zo vreselijk misbruikt.

En geloof me ik heb het niet alleen over mensen van de helpdesk die ik gesproken heb.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:57

Als t werkt bij KPN heb je er nooit geen last mee, maar anders..heb 6 maanden moeten wachten voordat k eindelijk mn 90 euro van digitenne terug had..Maar t werkt prima!

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 20:06

Mijn vader heeft ook vreselijk slechte ervaringen met KPN, niet voor rede vatbaar die lui, echt een boevenbende :n

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 20:07

Ja dat is de ellende. Als je er zit zit je wel goed. Maar probeer nooit je naam aan te passen als je getrouwd bent. Probeer nooit over te stappen. Brieven sturen heeft geen zin. Bellen heeft geen zin.

Kortom je kan prima naar KPN gaan maar ga er dan nooit meer weg, want als ze dan een fout maken zit je zo met een jaar ellende en onterechte rekeningen.

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 14:53

Mensen, nogmaals bedankt voor de reacties. Ik heb me aangemeld bij Ziggo, alles-in-1 pakket :Y)