Ik denk dat het vandaag een plekje heeft gekregen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Ik denk dat het vandaag een plekje heeft gekregen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 18:48

I don't know If I'm getting over you, or just getting used to the pain

Oktober 2007 heb ik het uitgemaakt met mijn toenmalige turkse vriend, het ging niet meer, echt niet meer, na 2 jaar knokken kreeg ik niet wat ik wilde, ik wilde alleen maar dat hij van mij hield...ik stond altijd klaar en was er altijd, ik heb in 2 jaar maar 2x gezegd dat ik van hem hield, omdat hij verdrietig was, maar hij wist dondersgoed dat ik van hem hield. we bleven botsen want ik gaf zoveel maar kreeg niets terug..

December 2007 was ik nog steeds verdrietig, in de hoop dat hij me kwam halen met nieuwjaarsnacht heb ik de hele nacht binnen gezeten en gewacht, ik had al het contact verbroken omdat ik het niet aankon.. ik voegde hem toe weer op msn en dat was het meest foute dat ik ooit heb kunnen doen, in zijn msn naam stond ik heb nog nooit zoiets gevoeld voor iemand (L) met de datum van december.

Dat deed zo'n pijn, en nog... ik knok 2 jaar voor iets, en zij kreeg het binnen 2 maanden..
Maart 2008 heb ik het eindelijk voor elkaar gekregen om zijn ring weg te gooien, ik droeg een ring met zijn naam om me duim, ik heb die in het water gegooid, heel hard gehuild en een nieuwe gekocht in de hoop dat ik nu bezig was met de verwerking in april trok ik het niet meer en heb ik hem gefeliciteerd met zn verjaardag, hij bleef als een gek bellen maar ik negeerde hem. "dan maar niet" nu is het inmiddels juni 2009, en elke dag voel ik nog steeds de pijn, geen dag is het minder, maar misschien raak ik er wel gewend aan, je kan je zo vreselijk vergissen in liefdesverdriet..

ik heb wel relaties gehad, maar eigenlijk niemand weet hoe diep dit zit, hoe het me geestelijk sloopt..

Vandaag hoorde ik dat hij getrouwd is, ik heb op de scooter mn tranen laten vloeien het regende toch, niemand die iets merkte maar eigenlijk denk ik dat ik het vandaag een plekje heb gegeven, ik ben nog erg verdrietig, maar dat gevoel van wanneer komt hij terug is weg, ik denk dat ik vanaf nu eindelijk mn relatie kan verwerken en eindelijk verder kan met iemand anders..

_Bonte_

Re: Ik denk dat het vandaag een plekje heeft gekregen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:51

Ik kan niets anders zeggen dan gefeliciteerd dat je het goed hebt kunnen weg steken nu. Ik snap je pijn echt wel. Maar het is misschien goed dat het voorbij is nu

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:55

meid, wat doe je jezelf veel verdriet :(:) hij is dit niet waard hoor, je relatie is iets dat heel fijn moet zijn, maar je moet zelf ook voor andere dingen leven. Anders ben je nergens als je een dierbare verliest. het klinkt misschien heel groot, maar ik denk dat het je zou helpen om hier met een psycholoog of maatschappelijk werker over te praten. Ik heb zelf ook een groot verlies meegemaakt, wat mij ook maanden en maanden bleef achtervolgen, ik kon het gewoon niet los laten. Het heeft mij echt geholpen om er een paar gesprekken over te hebben met een professional, een buitenstaander en iemand die niet zomaar een mening en advies geeft maar jou de dingen doet inzien.

Sterkte ermee meid, je verdiend beter dan dit! Er zijn nog zoveel leuke dingen in het leven en ook jij zal weer gelukkig worden met een jongen die wel veel van jou houdt!

Maripossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:02

Mooi beschreven, en zoals al gezegd, je verdient echt beter. :(:)
Het is heel goed van je dat je nu weet het een plekje te geven en het te verwerken. :j

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 08:30

diesel_ schreef:
meid, wat doe je jezelf veel verdriet :(:) hij is dit niet waard hoor, je relatie is iets dat heel fijn moet zijn, maar je moet zelf ook voor andere dingen leven. Anders ben je nergens als je een dierbare verliest. het klinkt misschien heel groot, maar ik denk dat het je zou helpen om hier met een psycholoog of maatschappelijk werker over te praten. Ik heb zelf ook een groot verlies meegemaakt, wat mij ook maanden en maanden bleef achtervolgen, ik kon het gewoon niet los laten. Het heeft mij echt geholpen om er een paar gesprekken over te hebben met een professional, een buitenstaander en iemand die niet zomaar een mening en advies geeft maar jou de dingen doet inzien.

Sterkte ermee meid, je verdiend beter dan dit! Er zijn nog zoveel leuke dingen in het leven en ook jij zal weer gelukkig worden met een jongen die wel veel van jou houdt!

ik weet dat ik beter verdiende, daarom maakte ik het ook uiteindelijk uit, ik had geen zin meer om liefde te geven maar niets terug te krijgen.
heb er weleens over na gedacht maar nooit gegaan met de gedachte het gaat toch wel weg, ik denk dat ik het nu wel los heb gelaten, weet het eigenlijk wel zeker..

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 08:56

Mooi geschreven.

Ik denk ook dat het feit dat hij nu getrouwd is voor jou eindelijk een moment is om het los te laten. De gedachtte dat ie misschien wel weer terugkomt moet je nu wel laten gaan.
Is heel pijnlijk, heel hard...maar op termijn wel het beste.
Hoop kan je slopen.

Hopp dat je nu met kleine stapjes verder kan met je leven. Uiteindelijk slijt het verdriet.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 09:25

Sterkte TS... ik hoop dat je het nu kan verwerken...

Ik heb hetzelfde voorgehad ongeveer en eens zijn nieuwe vriendin bevallen was van hun kindje is het voor mij opeens ook makkelijker geworden.

Succes nog verder in je leven en liefde!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 09:34

Mooi omschreven. Ik hoop dat je nu inderdaad "verder" kunt!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 09:35

NoaC schreef:
Mooi geschreven.

Ik denk ook dat het feit dat hij nu getrouwd is voor jou eindelijk een moment is om het los te laten. De gedachtte dat ie misschien wel weer terugkomt moet je nu wel laten gaan.
Is heel pijnlijk, heel hard...maar op termijn wel het beste.
Hoop kan je slopen.

Hopp dat je nu met kleine stapjes verder kan met je leven. Uiteindelijk slijt het verdriet.

en dat is nu ook gebeurd, ik weet gewoon dat het nu zo is, en ik heb die bevestiging gewoon nodig gehad..

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 09:40

Meid, wat doe jij jezelf veel verdriet aan zeg! Ook nog voor iemand die het allemaal niet waard is, zo blijkt wel uit je verhaal.
Geniet van je leven en blijf niet constant om 1 persoon treuren, vooral niet voor zo'n persoon.
Gelukkig heb je het nu een plekje kunnen geven, en geloof mij maar; je komt binnenkort wel een leuke jongen tegen die het allemaal WEL waard is.. en dan zeg jij tegen jezelf; was dit maar eerder gebeurd.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 12:36

Ik herken me zo in jouw verhaal. Echt heel erg.
Ik hoop dat voor mij ook die dag snel komt...

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:27

Suzanne F. schreef:

Tsja, dubbel he! Dat je wacht op iets dat zo onwijs pijn gaat doen, maar waardoor je wel verder kan.
Helaas komt het uiteindelijk vanzelf, en dan kan de rouw beginnen en je daarna weer verder.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:34

Bij mij komen die fases in stappen. Het doet steeds een flink beetje pijn.
Maar ik wil zelf ook niks meer weten of horen, is voor mij het beste denk ik.
Alhoewel er een erg vervelend persoon is wat probeert dat ik het wel steeds te horen krijg...
Een heel zielig onzeker persoon die ons op een achterbakse manier uit elkaar heeft gedreven.
Maar goed, ze zal er wel achter komen dat dingen die gebaseerd zijn op bedrog nooit standhouden.

De pijn die ik voel zal zij ooit ook dubbel voelen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 14:18

Suzanne F. schreef:

Ik hoop het ook voor je echt waar veel mensen zeggen laat het los maar net of ik kies om mezelf zo veel verdriet te doen ik heb het 1,8 jaar los willen laten maar ik kan het nu pas...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:47

xDramaQueen schreef:
veel mensen zeggen laat het los maar net of ik kies om mezelf zo veel verdriet te doen

Ja inderdaad. Denk je dat ik het leuk vind en niet anders wil?