Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
hij is dit niet waard hoor, je relatie is iets dat heel fijn moet zijn, maar je moet zelf ook voor andere dingen leven. Anders ben je nergens als je een dierbare verliest. het klinkt misschien heel groot, maar ik denk dat het je zou helpen om hier met een psycholoog of maatschappelijk werker over te praten. Ik heb zelf ook een groot verlies meegemaakt, wat mij ook maanden en maanden bleef achtervolgen, ik kon het gewoon niet los laten. Het heeft mij echt geholpen om er een paar gesprekken over te hebben met een professional, een buitenstaander en iemand die niet zomaar een mening en advies geeft maar jou de dingen doet inzien.
diesel_ schreef:meid, wat doe je jezelf veel verdriethij is dit niet waard hoor, je relatie is iets dat heel fijn moet zijn, maar je moet zelf ook voor andere dingen leven. Anders ben je nergens als je een dierbare verliest. het klinkt misschien heel groot, maar ik denk dat het je zou helpen om hier met een psycholoog of maatschappelijk werker over te praten. Ik heb zelf ook een groot verlies meegemaakt, wat mij ook maanden en maanden bleef achtervolgen, ik kon het gewoon niet los laten. Het heeft mij echt geholpen om er een paar gesprekken over te hebben met een professional, een buitenstaander en iemand die niet zomaar een mening en advies geeft maar jou de dingen doet inzien.
Sterkte ermee meid, je verdiend beter dan dit! Er zijn nog zoveel leuke dingen in het leven en ook jij zal weer gelukkig worden met een jongen die wel veel van jou houdt!
NoaC schreef:Mooi geschreven.
Ik denk ook dat het feit dat hij nu getrouwd is voor jou eindelijk een moment is om het los te laten. De gedachtte dat ie misschien wel weer terugkomt moet je nu wel laten gaan.
Is heel pijnlijk, heel hard...maar op termijn wel het beste.
Hoop kan je slopen.
Hopp dat je nu met kleine stapjes verder kan met je leven. Uiteindelijk slijt het verdriet.
Suzanne F. schreef:Ik herken me zo in jouw verhaal. Echt heel erg.
Ik hoop dat voor mij ook die dag snel komt...