Van Dijk Educatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Xivura

Van Dijk Educatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 17:21

Hallo medebokkers,

Ook al zo dringend zoek naar vakantie werk? Helaas ben ik nog maar 14 en kan nu nergens een leuk vakantie baantje vinden. ;)
Alleen kwam ik een vakantie baantje tegen voor mensen min. 15 jaar. :) Deze baan leek me wel erg leuk, en ga ik dan ook zeker volgend jaar nemen!
Wie van deze bokkers gaat dit jaar te werk bij Van Dijk Educatie ? Ga je er alleen werken, of met je vriendinnen?
En waar helemaal kom je vandaan om naar Kampen te komen?
Ben toch wel nieuwsgierig welke bokkers daar allemaal in de vakantie gaat werken, en misschien volgend jaar. :)

Hier de site om een kijkje te nemen:
http://www.ultiemesummerjob.nl/

:+:

Margoooo

Re: Van Dijk Educatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:25

Ik ga hier deze zomer werken (:

Ik kom helemaal uit Hoogeveen :O

3 klasgenoten gaan ook nog en een vage vriendin van de basisschool ook. Maar je komt vast wel bekende tegen. Ben benieuwd hoe het is, al hoorde ik dat je wel heel vroeg op moet..

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 17:29

Ja, als het goed is moet je om 7 uur al met de bus vertrekken. Ik woon zelf in Meppel, dus stap bij Meppel station op. ( volgend jaar.) ;)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:30

Ik ga dit niet doen, is voor mij wat ver, maar ik ga wel bij ons op school bij het boekenfonds werken :)

Ook met heel veel boeken dus... Met vrienden, dus erg gezellig.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 17:54

Dat is ook leuk bij het boekenfonds. :)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 10:47

Verder geen mensen die bij Van Dijk Educatie gaan werken? Dit jaar of volgend jaar. Of misschien van plan bent om daar te gaan werken? :)

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:50

Ik ga ook weer bij van dijk werken :)

Derde jaar!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 06:38

Oké! Verdient het goed, en halen ze wel netjes van het station af?
Ik ken een meisje, en die werd maar niet van het station af gehaald. En soms belde ze dat ze daar niet kon werken omdat het te vol was. ;) En daarna weer dat het wel mocht..

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 10:12

Ik heb nooit problemen onder vonden eigenlijk heb een keer mn bus dan gemist omdat de bus aan de verkeerde kant stond maar kreeg netjes een ochtend uit betaald omdat het mijn fout niet was.

Ligt wel heb ik gemerkt ook aan via welk uitzendbureau je werkt. Heb altijd via proflex gewerkt en nu via olympia voor het eerste jaar ben benieuwd.

Heb iig erg naar mn zin gehad..nu alleen weer wachten op het rooster bij mij duurt het altijd eeuwig :+

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 10:17

Ik heb afgelopen zomer daar een week gewerkt ivm een werkweek van mijn studentenvereniging. Ik weet niet hoeveel ik verdiende, want mijn loon ging meteen door naar de studentenverenigingskas. Ik heb eerst bij het uitpakken gestaan (beneden). Moest je boeken van pallets afhalen en dan op de juiste wijze weer op een karretje leggen. Was nogal eentonig werk maar wel goed te doen. Toen mocht ik een dag stickeren (waarbij ik mocht zitten. :D) en daarna ben ik naar boven verhuisd waar ik mocht orderpicken. Erg goed te doen, het systeem is erg makkelijk als je het eenmaal door hebt en je mag dus lekker je eigen gang gaan.

Het ''vaste'' personeel daar had de ene week ochtenddienst en de andere week avonddienst. Je mocht ook niet van dienst ruilen met iemand. Dat lijkt mij echt vreselijk want zo kom je nooit in een ritme. Maar misschien geldt dat wel niet voor vakantiekrachten. Succes in ieder geval! :)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 12:40

Zo te lezen aan jullie verhalen klinkt het wel erg leuk! Je word dus door hun ingedeelt waar ( op welke afdeling ) je gaat werken?

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 19:16

Ik heb het ook al gezien iid.
Weet iemand hoeveel je verdient daar als 19 jarige?

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 19:17

Ik denk dat je even veel verdient .. maar misschien dat je dat op de site kan vinden.

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 19:51

Ik weet zo ook even niet meer wat ik verdiende.

Ik heb eerst uitpakkken gedaan en daarna elke keer orderpicken..Heerlijk vond ik dat..Was er nog handig in ook..was wel fijn want hoefte ik niet meer op zon stomme kar :P

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 19:52

Oh en vakantiekrachten werken idd ook wisseldiensten..vond het juist prettig :)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 19:55

Wat voor stomme kar? :P

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 19:59

Met orderpicken heb je gewoon zon ijzeren kast die je inmoet pakken eerst drie planken ene kant en dan andere kant en weer andere kant enz :+

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 20:03

Haha oke! :) Nou.. volgend jaar ga ik er aan het werk denk ik. Ben erg benieuwd.

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 20:11

Ik ga dit jaar werken. Zou vorig jaar ook maar toen was ik nog te jong om in ploegendienst te werken.
Probleem is wel dat ze nu denken dat ik er vorig jaar gewerkt heb. :+ Moet ik nog even doorgeven.
Ik denk niet dat ik er volgend jaar weer ga werken, maar je weet maar nooit natuurlijk ;)
3 vriendinnen van mij gaan sowieso, en 1 mocht er niet omdat ze 17 was? Apart :Y) We hebben alleen wel andere roosters ;(

Nikki15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:46

Ik werd dit jaar ook gebelt, ze zeiden jaa je hebt hier vorig jaar ook gewerkt etc etc, ik zo nou niet bij jullie gewerkt alleen maar opgegeven, nooit meer wat van gehoord. dus vroegen ze of ik er wou werken. gelukkig heb ik nu echt werk wat me leuk lijkt. in de ouderenzorg loop ik nu ook stage, en hoort meer bij me opleiding:D

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 08:21

Ik ga er ook weer werken, tweede keer!
Je wordt betaald voor de leeftijd die je dit jaar wordt. Vorig jaar was ik 18, maar werd ik dus als 19 jarige betaald. Verdiende toen €4,46 bruto. Heb gehoord dat het bij Olympia minder wordt (minimunloon).

Ik zat zelf op productiebeheer, was beetje een mengselmoes van alles. Je kreeg foutlijsten, dit moest je dan invoeren in de computer, de afwezige boeken ophalen, de batch compleet maken en retour doen naar de volgende afdeling. Dus niet dat je je rot loopt te sjouwen en wat administratiever.

Dit jaar heb ik me opgegeven voor backoffice (klantenservice), maar heb verder niks gehoord. Geen rooster o.i.d., erg handig! Begin over twee weken. :+

Ik vond die ploegendiensten juist heerlijk!!! Dan kon je de ene week lekker 's ochtends en 'smiddags van het zonnige weer genieten en de andere week had je dan lekker de hele avond nog!! Met de klantenservice heb je dit helaas niet!! ;(