en ik was benieuwd hoe jullie erover denken aangezien ik vind dat een van mijn vriendinnen zich aanstelt...
.Nou is het zo dat we met vier meiden zijn en ik en 2 andere hebben alledrie al wat langer een serieuze relatie,
De andere vriendin daaren tegen heeft steeds losse flodders wat steeds uitgaat etc.
Nou kunnen de jongens eigenlijk redelijk goed overweg en vinden het leuk om eigenlijk met ze alle wat vaker dingen te ondernemen. Naar de efteling, dagje, weg, barbequen, sinterklaas, extrema weet ik veel.
Zelf vind ik dat ook handig omdat ik dan èn mijn vriendinne zie, en mijn vriend zie, en mijn vriend ook met de jongens overweg kan.
Maar nu is het probleem dus, dat wanneer elke keer als de ene vriendin dus geen vriend heeft ze niet mee wil gaan omdat ze dan 'alleen met stelletjes gaat'. dit zit zo in haar hoofd en gaat er echt niet uit.. als haar vriend wel mee kan en mijn vriend zou niet kunnen ga ik wel lekker mee, ik bedoel wil een leuke dag niet missen...
Ik zie dan ook het probleem niet, ik ben laatst ook zonder mijn vriend met 2 vriendinne en hun vriendjes naar de efteling gegaan, was hartstikke gezellig en het was ook echt niet dat ik steeds alleen zat in de karretjes..
Eerst gaf ze me ook al de keus, omdat haar vriend niet mee naar extrema wilde, en de andere 2 jongens wel al mee gingen en ik de mijne ook mee wilde, dat ik moest kiezen, of hij mee, of zij mee. omdat mijn vriend niet zo hele enthousiast was over extrema uiteindelijk besloten dat hij niet mee zou gaan, maar als hij het wel lecht super euk had gevonden had ze in mijn geval echt pech gehad.
Nu gaat hij alsnog mee en is het weer uit met haar vriend dus gaat ze alsnog zonder vriend en gaat mijn vriend mee.
Nu heb ik 2 kaarten voor warner brothers en leek het me leuk om weer met ze alle te gaan. haar vriend was vreemdgegaan en het was weer uit, dus ze is weer vrijgezel, nu wil ze dus niet mee met alleen maar stelletjes, terwijl ze eerst wel graag mee wilde...
ben ik nou zo'n zeikerd? ik wordt er wel beetje moe van, wordt er ook makkelijker in.. als ze niet mee wil, moet ze zelf weten maar ik ga mijn dag met hun daar niet voor afzeggen als hun allemaal wel mee willen...
Nou ben benieuwd
Groetjes Chantal
Is ook wat netter dan hier je beklag doen en anderen laten oordelen over je vriendin hoe stom ze wel niet is, het is toch een vriendin
dat snap ik wel, mijn zus is ook al heel lang alleen terwijl ik en mijn broer toch al lang een relatie hebben, ze wil dat heel erg graag maar tot nu toe ook alweer een jaar geen relatie, voor haar was dat inderdaad ook vervelend, bijvoorbeeld met de bruiloft van mijn moeder, ook al probeer je haar er zoveel mogelijk bij te betrekken maar ik snap best dat dat voor haar vervelend is.