Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
nooralie schreef:ik zit nu even in een diep gat.
ik begin bij het begin, het wordt een lang verhaal
25 februari heb ik het uit gemaakt met R. om het zo meer even te noemen.
toen begon het allemaal hij begon mij constant bellen en sms’sen.
hij wou mij terug. Dat wou ik niet, lang verhaal, doet er niet toe
Hij moest weer weten waarom, naja dat heb ik hem duidelijk uitgelegd en heb ook een mail gestuurd.
Elke keer zocht hij contact en werd hij boos als ik daar niets van wou weten.
Als ik maar deed dat we vrienden waren ging het goed hij belde en smsde veel, maar ik dacht dat gaat wel over,
Ik wou eigenlijk geen contact om dat ik dat heel moeilijk vond, maar ik deed het om hem. Dan liet hij mij als het ware met rust.
Een aantal weken geleden kreeg ik iemand op msn.. een raar iemand die wist precies te vertellen waar ik woonde, welke auto ik had en waar ik geweest was.
Ik vond het maar raar wou niks van hem weten. Mijn ex kwam daar achter, dat hij mij lastig viel, hij zou het wel regelen. naja prima, maar waar kwam ik nou achter: hij was het zelf. ik heb dat niet laten merken.. Ik dacht: laat maar gaat wel over.
Nu kwam ik hem tegen op een groot feest, hij wist dat ik daar heen ging.
Hij was dronken en boos op mij om dat het uit was en dat ik een ander had. Dat is niet zo maar dat zegt hij.
het liep zo uit de had dat de beveiliging er bij kwam.
Die vertelde dat hij daar al heel lang stond te wachten. Ik dacht laat maar, het was zo groot die kom ik niet tegen.
Toen kregen een kameraad een sigaret in zij oog, perongeluk, door een ander. Ik moest met hem naar de EHBO.
en wie stond daar, je raad het al, me ex die mij tegen probeerde te houden en probeerde mij te slaan.
hij mocht daar niet komen, maar hij denkt dat ik met die kameraad heb.
toen moest daar extra beveiliging komen door hem, en ik moest met me kameraad naar het ziekenhuis. ik ben onder begeleiding naar buiten gegaan.
maar nu begint het pas echt. Ik wordt die avond, die nacht en de volgende 2 dagen in totaal 100 keer gebeld; om gek van te worden.
daarna werd ik door een geheim nummer gebeld, ook wel 100 keer.
ik wist wel dat hij dat was..
ik met tele2 (en politie)contact gehad over dat gestalk, en nu moet ik een mail sturen over hoe en wat. Zij zouden gaan kijken hoe dat zat.
ik zou binnen zo veel uur een mail binnen krijgen .
Ik had na 48 uur nog geen mail. Ik gebeld: hun hadden hem wel verzonden.. raar maar ja.
De politie vroeg om bedrijg mails.
alles weg, nou dat kan dus echt niet die heb ik niet verwijderd.
nu had ik ook wat dingen te koop staan. contact met kopers; mail’s ook weg.
de belangrijke mail krijg ik niet binnen of had ik niet meer.
op een geven moment was ik online terwijl ik dat niet was.
toe begon het gedreig weer op msn, op verzoek van politie moet ik dit laten gaan. niet blokken, maar dat hun konden zie wat hij zei.
hij geeft op een gegeven moment toe dat hij mijn mail box heeft gekraakt.
in de trant van een bedreiging, ik moest naar het cbr voor motor theorie. Dat wist hij en, nog meer dingen te vertellen die hij niet kan WETEN.
en maar bedreigen dat hij me invalide ging trappen en allemaal dat soort dingen.
ook heel kwetsende dingen, ik heb aangifte gedaan de politie vind het niet niks en schrokken ervan.. Ze zijn ermee bezig.
maar nu mis ik belangrijke mails. Ik weet wel waar het over gaat. maar toch is het een vervelend
gevoel dat iemand alles weet.
hij gaat heel ver met dit soort dingen, ik werkte tijdelijk bij een post bedrijf. heeft hij post uit brieven bussen gehaald om te zorgen dat ik klachten krijg...
me auto kan ik ook nergens neer zetten want die wil hij slopen.
ik weet het niet goed hoe ik hier mee om moet gaan ?
en ook omdat hij mijn vrienden lastig valt met uitgaan, ik kijk constant uit, ik kan nergens met een gerust hart heen.
ik ben geen schijterd, maar ik weet hoe hij is en hoe ver hij, en zijn vrienden, gaan.
ik zet hier niet alles neer qua bedreigingen en andere dingen
volgens het proces-verbaal wordt hij aan gepakt voor : bedreiging,smaad,stalking,computer vredebreuk
)
Meer dan dat kan ik toch niet doen...