HELP ex bedreigd,stalkt wat te doen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nooralie

HELP ex bedreigd,stalkt wat te doen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 19:31

ik zit nu even in een diep gat
ik begin bij het begin het woord een lang verhaal

25 febr heb ik het uit gemaakt met r om het zo meer even te nomen
toen begon het allemaal hij mijn
constant bellen en sms’sen
hij wou mij terug naja dat wou ik niet lang verhaal doet er niet toe
en dan moest hij weer weten waarom naja dat heb ik hem duidelijk uitgelegd ook een mail gestuurd
elke keer zocht hij contact en werd hij boos als ik daar niets van wou weten .
naja als ik maar Dee dat we vrienden waren ging het goed hij belde en smsde veel maar ik dacht dat gaat wel over

ik wou eigenlijk geen contact om dat ik dat heel moeilijk vond maar ik dee het om hem dan liet hij mij als het ware met rust
een aantal weken geleden kreeg ik iemand op msn een raar iemand die wis precies te vertellen waar ik wonende welke auto ik had waar ik geweest was
vond het maar raar wou niks van hem weten mij ex kwam daar achter dat hij mij lastig viel hij zal het wel regelen naja prima maar waar kwam ik nau
achter hij was het zelf ik heb dat niet laten merken ik dacht laat maar gaat wel over
nu kwam ik hem tegen op een groot feest hij wis dat ik daar hen ging
hij was dronken en boos op mijn om dat het uit was en dat ik een ander had dat is niet zo maar dat zegt hij
het liep zo uit de had dat de beveiliging er bij kwam

die vertelde dat hij daar al heel lang stond te wachten ik dacht laat maar het was zo groot die kom ik niet tegen
toen kregen een kameraad een sigaret in zij oog preongelijk door een ander ik moet met hem naar de EHBO
en wie stond daar je raat het al me ex die mij tegen houden en proberen te slaan enzo en naar binnen te gaan
hij mocht daar niet komen maar hij denkt dat ik met die kameraad heb
toen moest daar extra beveiliging komen door hem en ik moest met me kameraad naar het ziekenhuis ik ben onder begeleiding naar buiten gegaan

maar nu begint het echt pas
woord die avond en die nacht en de volgende 2 dagen totaal 100 keer gebeld
om gek van te worden
daar na werd ik door een geheim nr gebeld ook wel 100 keer
ik wist wel dat hij dat was
ik met telle2 (en politie)contact gehad over dat gestalk moet ik een mail sturen
over hoe en wat en hun gingen kijk hoe dat zat
ik zou binnen zo veel uur een mail binnen krijgen .
had ik na 48 uur nog niet ik gebeld hunnen hadden hem wel verzonden
raar maar ja .

vroeg de politie mij om de bedreig mails
alles weg nou dat kan dus echt niet die heb ik niet verwijdend
nu had ik ook wat dingen te koop staan contact me kopers mail’s ook weg
de belangrijk mail krijg ik niet binnen of had ik niet meer
op een geven moment was ik online ter wel ik dat niet was
toe begon het gedreig weer op msn op verzoek van politie moet ik dit laten gaan niet blokker maar dat hun konden zie wat hij zij
geeft hij op een gegeven moment toe dat hij mijn mail box heeft gekraakt
in de trant van een bedreiging ik moest naar het cbr voor motor theorie dat wist hij en nog meer dingen te vertellen die hij niet kan WETEN

en maar bedreigen dat hij me invalide ging trappen en allemaal dat soort dingen
ook heel kwetsende dingen ik aangifte gedaan de politie vind het niet niks en schrokken er van
en zijn er mee bezig
maar nu mis ik mails belangrijke ik weet het wel waar het over gaat maar toch is het een verveld
gevoel dat iemand alles weet
hij gaat heel ver met dit soort dingen ik werkte tijdelijk bij een post bedrijf
heeft hij post uit brieven bussen gehaald om te zorgen dat ik klachten krijg
me auto kan ik ook nergens neer zetten want die wil hij slopen

ik weet het niet goed hoe ik hier mee om moet gaan ?
en ook omdat hij mijn vrienden lastig valt
met uit gaan kijk ik constant uit ik kan nergens met een gerust hard ergens een
ik ben geen schijterd maar ik weet hoe hij is en hoe ver hij gaat
en ook zij vrienden

ik zet hier niet alles neer qua bedreigingen en andere dingen
volgens het proces-verbaal
woord hij aan gepakt voor : bedreiging,smaad,stalking,computer vredebreuk
Laatst bijgewerkt door nooralie op 08-06-09 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:41

Je verhaal is echt onleesbaar! Misschien handig om hoofletters en punten en komma's te gebruiken. Ik kom er echt niet uit bij dit verhaal, en het leest ook heel irritant :o

fjordjes

Re: HELP ex bedreigd,stalkt wat te doen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:47

Goh, wat ontzettend vervelend voor je! Kan je niet tijdelijk een ander email account aanmaken en dan bij vrienden of familie gebruik maken van de computer zodat je de belangrijkste mails nog wel kan lezen? Belangrijke post door laten sturen naar een ander adres. Bij mijn weten moet dat kunnen, kijk anders even op de site van tnt. Kan je niet ook even tijdelijk "onderduiken" bij familie ver bij je woonplaats vandaan? Succes ermee!

nooralie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 19:51

ander e-mail aders heb ik al en hij ook vraag me niet hoe maar is niet anders.
het niet heel duidlijk mijn tekst
maar hij haald post bij andere mensen uit de brieven bus om dat hij denkt dat ik dat nog rond breng

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:53

jeetje, niet leuk voor jou, maar wat nell al zegt: het is niet bepaald makkelijk leesbaar ;)

maar als het goed is staan je mails toch nog wel in de map met verwijderde items?

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:01

nooralie schreef:
ik zit nu even in een diep gat.
ik begin bij het begin, het wordt een lang verhaal

25 februari heb ik het uit gemaakt met R. om het zo meer even te noemen.
toen begon het allemaal hij begon mij constant bellen en sms’sen.
hij wou mij terug. Dat wou ik niet, lang verhaal, doet er niet toe
Hij moest weer weten waarom, naja dat heb ik hem duidelijk uitgelegd en heb ook een mail gestuurd.
Elke keer zocht hij contact en werd hij boos als ik daar niets van wou weten.
Als ik maar deed dat we vrienden waren ging het goed hij belde en smsde veel, maar ik dacht dat gaat wel over,
Ik wou eigenlijk geen contact om dat ik dat heel moeilijk vond, maar ik deed het om hem. Dan liet hij mij als het ware met rust.
Een aantal weken geleden kreeg ik iemand op msn.. een raar iemand die wist precies te vertellen waar ik woonde, welke auto ik had en waar ik geweest was.
Ik vond het maar raar wou niks van hem weten. Mijn ex kwam daar achter, dat hij mij lastig viel, hij zou het wel regelen. naja prima, maar waar kwam ik nou achter: hij was het zelf. ik heb dat niet laten merken.. Ik dacht: laat maar gaat wel over.
Nu kwam ik hem tegen op een groot feest, hij wist dat ik daar heen ging.
Hij was dronken en boos op mij om dat het uit was en dat ik een ander had. Dat is niet zo maar dat zegt hij.
het liep zo uit de had dat de beveiliging er bij kwam.
Die vertelde dat hij daar al heel lang stond te wachten. Ik dacht laat maar, het was zo groot die kom ik niet tegen.
Toen kregen een kameraad een sigaret in zij oog, perongeluk, door een ander. Ik moest met hem naar de EHBO.
en wie stond daar, je raad het al, me ex die mij tegen probeerde te houden en probeerde mij te slaan.
hij mocht daar niet komen, maar hij denkt dat ik met die kameraad heb.
toen moest daar extra beveiliging komen door hem, en ik moest met me kameraad naar het ziekenhuis. ik ben onder begeleiding naar buiten gegaan.
maar nu begint het pas echt. Ik wordt die avond, die nacht en de volgende 2 dagen in totaal 100 keer gebeld; om gek van te worden.
daarna werd ik door een geheim nummer gebeld, ook wel 100 keer.
ik wist wel dat hij dat was..
ik met tele2 (en politie)contact gehad over dat gestalk, en nu moet ik een mail sturen over hoe en wat. Zij zouden gaan kijken hoe dat zat.
ik zou binnen zo veel uur een mail binnen krijgen .
Ik had na 48 uur nog geen mail. Ik gebeld: hun hadden hem wel verzonden.. raar maar ja.
De politie vroeg om bedrijg mails.
alles weg, nou dat kan dus echt niet die heb ik niet verwijderd.
nu had ik ook wat dingen te koop staan. contact met kopers; mail’s ook weg.
de belangrijke mail krijg ik niet binnen of had ik niet meer.
op een geven moment was ik online terwijl ik dat niet was.
toe begon het gedreig weer op msn, op verzoek van politie moet ik dit laten gaan. niet blokken, maar dat hun konden zie wat hij zei.
hij geeft op een gegeven moment toe dat hij mijn mail box heeft gekraakt.
in de trant van een bedreiging, ik moest naar het cbr voor motor theorie. Dat wist hij en, nog meer dingen te vertellen die hij niet kan WETEN.
en maar bedreigen dat hij me invalide ging trappen en allemaal dat soort dingen.
ook heel kwetsende dingen, ik heb aangifte gedaan de politie vind het niet niks en schrokken ervan.. Ze zijn ermee bezig.
maar nu mis ik belangrijke mails. Ik weet wel waar het over gaat. maar toch is het een vervelend
gevoel dat iemand alles weet.
hij gaat heel ver met dit soort dingen, ik werkte tijdelijk bij een post bedrijf. heeft hij post uit brieven bussen gehaald om te zorgen dat ik klachten krijg...
me auto kan ik ook nergens neer zetten want die wil hij slopen.

ik weet het niet goed hoe ik hier mee om moet gaan ?
en ook omdat hij mijn vrienden lastig valt met uitgaan, ik kijk constant uit, ik kan nergens met een gerust hart heen.
ik ben geen schijterd, maar ik weet hoe hij is en hoe ver hij, en zijn vrienden, gaan.

ik zet hier niet alles neer qua bedreigingen en andere dingen
volgens het proces-verbaal wordt hij aan gepakt voor : bedreiging,smaad,stalking,computer vredebreuk

edit, heb het 'ergste' verbeterd.
Ik vind het erg rot voor je, maar weet niet wat je zou kunnen doen :(:)

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:17

Mijn ex was ook een stalker geworden toen ik het had uitgemaakt.
Stalken: hij kwam tot voor mijn school (dat was een uur reizen met de trein!) , liet mij 's nachts niet in mijn eigen huis om 3uur, hij was overal waar ik was, ...
Bedreigen: 'ik smijt me onder de trein en het is allemaal jou schuld, door jou dit en dat...' (maar dan veel erger uitgedrukt natuurlijk)
Chanteren: bv: 'als je nu niet opneemt laat ik je nooit meer met rust' (alsof hij dat anders wel zou doen := )
En dit alles is nog maar zeer zacht uitgedrukt.

Ik ging daar echt van kapot, ik kon zelf niets doen want hij was zo sterk. Uiteindelijk had hij een zeer zwak moment (toen hij 's nachts voor mijn deur stond) en heeft hij zelf naar de politie gebeld. Hij heeft 5 dagen in een instelling gezeten (naar mijn mening veel te kort) en nadien had hij plots zijn nieuwe ware liefde. (het meisje waarmee hij me ooit bedrogen heeft)

Maar ik denk niet dat jou ex zelf naar de politie gaat bellen, dus zou ik zelf er nog eens langs gaan. Nogmaals bellen naar de politie. En zoals hier al gezegd geweest is, een ander mailaccount aanmaken.
Hoe oud is hij? Zijn zijn ouders op de hoogte?

Sterkte en veel succes in elk geval!

nooralie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 20:30

hij is 25 jaar
jah ik ben samen met me vader bij zij ouders geweest
die wisten nergens van omdat hij zij dat ze er van af wisten
maar het help niet

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:36

Bekend verhaal, mijn ex was ook zo'n waar drama.
Hij heeft me nog zeker 2 jaar lastig gevallen, telefonisch, via email, via post en gewoon op straat.
Ik heb mijn mobiele nr veranderd en zelfs dat wist hij wel weer ergens te achterhalen. Ik werd ook tot 40 keer op een avond gebeld en iedere nacht meerdere malen. Ik heb het altijd, echt altijd genegeerd. Heb nooit gereageerd, want juist dat was wat hij wilde; aandacht.
Heb dus wel mijn nr veranderd en heb ook aangifte gedaan bij de politie. Heb toen alle emails, brieven etc naar hen doorgesluisd en zij zeiden me dat als ik nog eenmaal iets hoorde, ik maar hoefde bellen ze zouden voor zijn deur staan. Stomtoevallig is het toen eigenlijk minder geworden en ik heb het dus laten rusten.

Jaren later heeft hij nog eens contact gezocht, hij wilde dingen met me uitpraten. Ik heb besloten dat ik dat niet wilde, ben helemaal klaar met die gozer, dus ik heb alle wegen die naar hem leiden geblokkeerd, alle contacten die naar hem leiden verbroken. Lekker rustig :D

Mijn tip; nooit, echt nooit ingaan op zijn dreigementen, telefoontjes, aandachttrekkerij. Hij wordt het vanzelf zat, al duurt het even...

nooralie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 20:58

ik heb een nieuw telfoon nr
nieuw e mail adres
maar hij blijf probeeren om achter mijn tel nr
te komen via vrienden / emails om zich voor te doen als geintreseerde koper
naar ons huis nr te bellen als ander persoon voor te doen die mijn nr zoekt
Laatst bijgewerkt door nooralie op 08-06-09 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:27

Ik kan je verhaal echt niet lezen/volgen, dus sorry!
Misschien een tip om je verhaal even goed te typen zodat mensen het ook kunnen lezen en je er dan tips/advies over kunnen geven....

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 09:29

Moelie schreef:
Ik kan je verhaal echt niet lezen/volgen, dus sorry!
Misschien een tip om je verhaal even goed te typen zodat mensen het ook kunnen lezen en je er dan tips/advies over kunnen geven....

Misschien iets meer moeite doen en onderschrift van TS lezen??? ;)

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:21

Ja onderschrift lees ik net pas, dus sorry daarvoor.
Tuurlijk doe ik moeite om het verhaal te lezen.. :? Meer dan dat kan ik toch niet doen...

nooralie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 11:24

maakt niet uit hoor
net contact met de poltie gehad het gaat allemaal
nog wel even duren .
vorige week aangifte gedaan
over 3 a4 weken woord hij pas verhoord
ik vind het wel raar dat het zo lang moet duren
de poltie zij dat als hij me echt wat aan doet dat dan wel sneller gaat maar jah daar wil ik niet op wachten
dus het is af wachten