Een vriendin van mij heeft een account op een datingsite en samen zaten we mannen te kijken
Van mannen met een algemeen profiel dat ons aansprak en lmet euke foto gingen we het uitgebreide profiel bekijken. Ik kan je nu vertellen dat er best nog wel leuke/lekkere exemplaren tussen zitten
Maar goed, sommige hadden een leuk profiel, leuk verhaaltje/omschrijving en meerdere foto's. Maar als ik op één van die foto's iemand - en nu komt het- met veel borsthaar zag, dan zei/dacht ik meteen: Gadver, laat maar! Snel naar volgende profiel!
Hoe leuk het profiel en de foto's ook leken, bij een man met borsthaar ben ik weg! Slecht eigenlijk hé?
Maar ik knap er dus écht op af! Mijn exen hadden ook geen borsthaar of hooguit een streepje van de navel naar down under, ja en dat vind ik dan wel weer mooi!
Ben ik de enige die zo anti-borsthaar is of heb ik daarin bijstanders op bokt?
Maar van die hele oerwouden... of op de rug.... of onverzorgd/lang schaamhaar... Brrrrrrrr! 

Maar lang okselhaar bij zowel man als vrouw vind ik om van te gruwelen en schaamhaar hoeft er van mij niet helemaal af bij de mannen maar moet ook geen oerwoud zijn. Vrouwen met een onverzorgde bikinilijn wil ik liever ook niet zien!
Mijn vader moet zijn borsthaar voor een deel afscheren van ons
want het is te walgelijk als het boven zijn overhemd uitkomt