Stress, Heeeeel veeel Stress!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Mevrouwtje_

Stress, Heeeeel veeel Stress!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 21:32

Ik moet het even van me afschrijven, want wordt momenteel een beetje gek van mezelf!

Even een korte uitleg,
Op het moment heel druk leven.. 2 avonden school, examens, werk, 2 paarden, stage, vriend en nog wel meer..

Op moederdag heb ik een ongeluk gehad met mijn shetlander, over de kop geslagen met wagentje.. 1 dag ziekenhuis, hoofdwond, zware hersenschudding, schaafwonden in mijn gezicht, linkerkant bond en blauw en vol met bloeduitstortingen schouder zwaar gekneust enz.

Dus hierdoor was ik even uit de roelatie.. geen werk, geen school/stage, geen paarden,.. En helaas niet veel kunnen leren voor mijn theorie examens van mijn pedicure opleiding.

Maargoed afgelopen donderdag 2 examen gehad waarvan 1 herexamen
Me 1e examen heel goed gemaakt ook geen probleem.. Alleen me herexamen zwaar verkloot!!
Hele erge stress erna pff echt niet normaal..

Maargoed ik heb mezelf er een beetje bij neergelegd en hopen dat ik al mijn vragen heb goed gegokt!

A.S Praktijk examen, Eindelijk op het laatste moment een model kunnen vinden dus dat kan niet meer mis gaan.
Ik dacht net zo'n 2 uurtjes geleden ik ga alvast mijn spulletjes klaar zetten zodat ik niks kan vergeten.
En waar kom ik achter.. Ik heb afgelopen woensdag al mijn tangetjes, freesjes, mesjes op schooll laten liggen |o

HOE STOM KAN JE ZIJN!!..

Ik dacht gelijk om mijn klas een mail te sturen of er iemand mijn spullen had gezien of had mee genomen, maar toen kwam mijn moeder met het idee; om de tangetjes van mijn buurvrouw te lenen want die is ook pedicure!
Helaas had ze niet alles voor me maar toch nog 2 stuks.
Weer dikke stress want hoe moet ik dit oplossen?!?!

Me moeder had 3 weken geleden het prive nummer van mijn lerares gekregen vanwege het ongeluk om elkaar op de hoogte tte houden..
Dus ik heb haar net nog om 22.00 uur gebeld of zij misschien mijn spullen had gevonden.. En jaaaa hoor ze heeft ze!!!! *\o/* Wat heb ik toch weer een geluk gehad pff..

Door dat alles te gelijk is en gaat ben ik echt sooooo chaotisch geworden..
Zaterdag lekker 14 dagen op vakantie en lekker uitrusten!!
Helaas heb ik zo'n vliegangst dat ik me daar ook al dik een maand al druk om maak..

Maargoed ik moest dit even allemaal van me afschrijven,..
En hoop dat ik in turkije lekker kan bij komen