Vaderdag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamer_S

Vaderdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 17:15

Oké het zit zo, ik heb een beetje ruzie met mijn vader. Hij gaat dit jaar op vakantie naar Spanje samen met mijn stiefmoeder en zusje, mijn oom en tante.. mijn nichtjes en de kinderen van de man van mijn tante zeg maar.. dus eigelijk met de halve familie..en ik mag niet mee!
Ik ben 19 en vorig jaar niet met hun meegeweest en de jaren daarvoor wel naar dezelfde camping als waar ze dit jaar heen gaan.. ik weet ook niet wat de reden is dat ik niet meemag er is gewoon niet mee te praten. Iedereen vind het ook ontzettend banketstaaf dat ik niet mee mag, en ook mijn nichtjes balen er natuurlijk van enzo..

Nu is het dus over 2 weken vaderdag.. en ik vind het wel banketstaaf om helemaal niet te gaan maar ik wil wel iets doen waarvan het blijkt dat ik het er nog steeds totaal niet mee eens ben :+

Nou had ik voor als ze op vakantie gaan al een cd'tje gebrand met nummers zoals;'Niemand laat zn eigen kind alleen' enzo ;)
Maar dat is pas voor als ze weggaan.. ;)

Dus ideeën?

[edit] het heeft ook niet met geld ofzo te maken want ik wil het allemaal gewoon zelf betalen, geen probleem. :)

CM_

Re: Vaderdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 17:17

Waarom zulke zogenaamde hints ?
Waarom niet gewoon rond de tafel met je pa?

Zo'n CD zal in het verkeerde keelsgat vallen, en is ook behoorlijk kinderachtig IMO.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 17:19

Silvaantje schreef:
Nou had ik voor als ze op vakantie gaan al een cd'tje gebrand met nummers zoals;'Niemand laat zn eigen kind alleen' enzo ;)
Maar dat is pas voor als ze weggaan.. ;)

Whahaha wat ontzettend gemeen-geweldig :Y). echt je kunt me oprapen...

Mmm verder zou ik toch een beetje de eer aan jezelf houden dus of gewoon een leuk kado'tje kopen of niets geven. En gewoon eens aan je vader vragen waarom je niet mee mag; ik denk dat dat het beste is voor jullie.

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 17:21

maar, als je gewoon zelf betaald ga je toch met je oom en tante + nichtjes mee, regel een tent en klaar ben je, hij kan je toch niet verbieden op die camping te staan? verder denk ik ook dat een goed gesprek, of brief desnoods, beter werkt dan die cd :=

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 09:44

Ja maar ik heb al van alles geprobeerd, rustig praten, ruzie maken.. weet ik het echt van alles.. :)
Maar ik krijg gewoon geen fatsoenlijk antwoord.
(Nou moet ik zeggen dat mijn vader en ik zoiezo geen standaard vaderdochter relatie hebben;) )

En ik weet dat die cd misshcien een beetje kinderachtig is maar dat is wel op zijn niveau :o

En ja ik wilde ook gewoon een tent meenemen en neerzetten maar buiten dat het al volgeboekt is word het dan wel een heel duur grapje. Dan moet ik met het vliegtuig (zij gaan met de auto) en een staanplaats is hetzelfde of je er nou een caravan of een tent neerzet.. en om nou 45 euro per nacht te gaan betalen voor alleen een tentje en dan ook nog in je eentje :+