Het is over :(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Het is over :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 13:26

Na lang dubben toch maar een topic geopend, mijn ouders zijn op vakantie, mijn vrienden overal en nergens en ik kan mijn verhaal niet kwijt. Gister heeft mijn lief na 3 woelige jaren besloten om een punt achter 'ons' te zetten. 3 jaar relatie staat nu in mijn ouderlijk huis, in de vorm van 6 vuilniszakken. Ik mis hem als gezelschap, als persoon om mij heen, hij wilt even geen contact meer om zijn gevoel te laten verdwijnen, en ik vind het k*t dat ik na 3 jaar weer (tijdelijk) in het huis van mn ouders woon. Ik ben gewoon erg verdrietig en het is dubbel verdrietig dat degene die mij het meest begrijpt de oorzaak is.

We hebben wel allebei het gevoel dat dit het beste is, mijn gevoelens voor hem als geliefde zijn wel al een tijdje weg, maar het samenzijn en de gezelligheid, dat ga ik zo missen.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 13:30

Wat vervelend zeg! God dan voel je je even raar als je dan met je spullen weer in je ouderlijk huis staat.
Ik denk dat het echt even wennen is voor je, de eerste week zal je echt uit je ritme zijn. Maar daarna komt het vast weer goed met je hoor! Positief blijven denken en afleiding zoeken.

Weet je ong of het voor altijd is, of dat hij gewoon tijd nodig heeft om na te denken? Iig niet bij de pakken neerzitten! Paarden knuffelen helpt bij mij altijd goed als ik me echt rot voel. :(:)

Heel heel veel succes en sterkte hoor, dat zul je nu denk ik hard nodig hebben! Sla chocola en rose in, en geef jezelf even een echt verwenavondje. Dat heb je wel verdiend toch?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 13:35

Nou dit is de 3 keer dat Theun dit doet, elk voorjaar/zomer krijgt hij het even moeilijk en na een week, 2 weken is het wel weer goed. Ik ben het echter zat om altijd maar moeite te doen voor iemand die zo besluiteloos is. Bovendien verhuis ik binnenkort naar Londen als au pair, een keus die ik vorige keer maakte toen het misliep. Gewoon even afstand nemen en eens nadenken over wat ik nu echt wil.

In plaats van chocolade heb ik rijstewafels ingeslagen, ik doe een poging tot afvallen :'). En later op de dag ga ik even naar Abel, er zijn nu te veel mensen op stal. Die zijn wel allemaal heel lief, maar dat maakt me juist huilerig dan.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 13:36

Jeetje wat naar. Tijd zal het helen, cliché i know maar het is zo.

Sterkte met je eigen weg vinden en het verdriet te verwerken :(:)

Denk je dat het ooit nog goed komt?

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 13:38

Wat erg voor je! Je leek me altijd iemand die heel erg genoot van haar relatie, voor zover ik dat van hier kan inschatten natuurlijk.

Heel veel sterkte, ondanks dat het wsl niet zo heel veel helpt in een periode als deze.

grietsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 13:39

Heel veel sterkte meis! Snap dat je je nu even flink rot voelt!!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 13:41

Het helpt wel. Ik vind het zo fijn dat ik mijn verhaal kan doen, ook al is het dan op internet. Veel vrienden hebben niet echt tijd vandaag, omdat het zulk mooi weer is.

En ja ik heb echt ontzettend genoten de afgelopen 3 jaar, maar ergens ging het toch gewoon niet. Ik heb nog wel het idee dat het volgend jaar goedkomt, als we wat volwassener en rijper zijn. Maar nu gewoon niet.

Mer1980

Re: Het is over :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 14:13

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 14:25

dankjewel, heel lief van je!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 15:46

Lieveli, een afscheid is nooit leuk, al was je gevoel al een poosje weg. Sterkte!

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 15:52

Weet hoe je je voelt...heb juist hetzelfde, wel na 2,5 jaar , maar ach dat halfjaartje maakt niet zoveel uit e :
En ook bij mij was het geliefde gevoel al een tijdje weg, maar mis hem zo..en voel me zo poedersuiker en heb maandag mijn eerste examen....die totaal niet gaan lukken :( Bah, jongens...

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 16:14

Bah wat rot zeg.. 3 jaar is lang, ik kan me wel voorstellen hoe jij je moet voelen :(:)..

Gewoon hier blijven posten hoor, als afleiding! Wij luisteren wel en het kan erg opluchten :).

Sterkte!

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 17:13

Het is wel rot voor je. :(:)

Ik ben ook sinds kort single (sinds maart) en we waren ook 3 jaar samen. Ik was erg verdrietig, maar nu ben ik weer bovenop gekomen en sinds kort heb ik weer contact met hem. We zullen niet meer als een stel leven, denk ik. Mijn gevoelens voor hem is veranderd.

Je mag gerust huilen en je zal wel iets beter voelen na een tijdje. Ga eens praten met je goede vrienden of familie, dan ben je opgelucht en zeker als je zijn slechte eigenschappen opnoemt. :o :D Iemand afkraken en vooral je ex is soms een goede medicijn, haha. :Y)
Laatst bijgewerkt door Goldenflower op 06-06-09 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 17:33

hey meissie,

wat rot om te lezen zeg!
heel veel sterkte gewenst, en als je wilt praten je hebt mn msn en miss mn nummer nog wel.

Dikke knuffel!!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 17:56

Bedankt voor alle lieve berichtjes. Natuurlijk heeft Theun zijn negatieve eigenschappen, net zoals ik die heb, maar ook al is het over, het is nog steeds een fijne jongen. Hij was gewoon mijn lief en beste vriendin in één, en dat mis ik.

Nancy, ik denk dat ik je morgen even bel oke? Thnks pop!

Kom nu net van stal, had ik afgesproken met een vriendin. Ik ben er echt van opgeknapt. Alleen het thuiskomen is vervelend, ik voel me hier niet meer thuis en die vuilniszakken staan daar maar. Ik wil mijn spullen nog geen nieuwe plek geven.

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 18:36

He wat rot zeg!!
Laat je maar lekker verwennen door je vriendinnen en ouders (Desnoods met rijstwafels of light icecream? ;) )!! Wanneer ga je naar London? Dat is iig al iets om naar vooruit te kijken.

Sterkte meid!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 18:43

Ik ben nu in gesprek met een gezin, ik hoop met een paar weken...

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 18:49

Jeetje wat vervelend. Hopelijk kan je het toch snel een plekje geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 18:51

sterkte :(:)
al weet je dat het het beste is, dan nog doet het pijn :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 19:02

Ja. Ik heb het nu ook echt even zwaar. Het gaat op zich echt wel goed maar ik ben nu even zwartgallig. Het liefst bel ik even maar zo diep wil ik echt niet zinken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 19:04

Maria Mena moment dus :(:)
*bwegh* :j

wel fijn he internet, kan je toch je hart luchten. helpt misschien met niet bellen :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 19:06

Nee want als ik bel dan verzandt het gesprek toch in 'had ik maar, kon ik maar, wat is het toch jammer'.

Vooral omdat het zaterdagavond is, ik heb geen vrienden die van stappen houden, dat deden we altijd met zn tweeën. Lekker confronterend nu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 19:08

Das het moeilijkst he, opeens weer zo 'alleen', allerlei gewoontes weg enzo.. je vind vanzelf wel nieuwe weer :)

dit is echt die periode waarop je al die afgezaagde uitdrukkingen kan loslaten met tijd en wonden en kiezen en op elkaar enzo ^) :j

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 19:12

Hij wil je even niet meer zien om zijn gevoel te laten verdwijnen? Excuse me? En daar ben jij iedere keer weer naar terug gegaan? Een dergelijke instelling vind ik dus walgelijk, alsof de laatste drie jaar gewoon gewist kunnen worden. Ctrl-ALT-DEL indrukken, en een schone lei.

Ik kan me voorstellen dat je het zat bent, en het zal zeker even wennen zijn. Maar een dergelijke knipperlichtrelatie, heb jij daar op de lange duur zin in?

Sterkte, en hou je poot stijf dit keer hoor! Draait er niet ergens een leuke film in Alkmaar? Gewoon alleen naar de bios toe, geen mens die je daar raar gaat aankijken als je maar 1 kaartje koopt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 19:18

Nee ik heb er absoluut geen zin in, dat heb ik ook verteld toen hij zich er over verbaasde dat ik niet huilde. Natuurlijk huil ik wel, maar niet als hij erbij is. En dat knipperlichten, dat doet ie niet expres. Hij heeft gewoon heel veel issues. Maar daar weiger ik langer last van te hebben. Ik blijf vanavond gewoon nog even lekker thuis, denk dat ik de rest van de week wel lekker alleen er op uittrek. Ik vervloek het feit dat we vrienden delen, die zijn er alleen maar mee bezig om ons samen te krijgen, terwijl dat voor mij gewoon geen optie is, hoe erg ik het ook vind dat ik alleen ben.