samen uit, en dan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

samen uit, en dan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 12:11

Ik heb al bijna 2 jaar een vriend. Doordat hij op voetbal zit en ik daar iedere week ging kijken heb ik ondertussen daar een vriendinnenkring opgebouwd. Iedere week met elkaar naar de voetbal en buiten de voetbal ook nog leuke dingen doen. Ze wonen allemaal bij mijn vriend in het dorp, ofwel het dorp naast mij.
Vaak zijn er feesten in het dorp, zo ook nu weer. Op dit moment staat er een feesttent met artiesten die iedere avond komen.
Ik ga daar dan met mijn vriend heen. Van te voren ben ik bij hem en we gaan samen naar de tent. In de tent gekomen gaat hij links en ik rechts, allebei op zoek naar onze eigen vrienden. De rest van de avond zien we elkaar nog wel, we komen nog wel even gezellig bij elkaar staan, maar voornamelijk staan we toch bij onze eigen vrienden. Aan het einde van de avond gaan we wel weer samen naar huis, zodat we nog even thuis wat kunnen drinken of wat. Ook komt het wel eens voor dat ik voornamelijk 's avonds bij zijn vrienden en hem sta hoor, want dan zijn ook leuke mensen.
Maar ook vaak zat zie je vriendje en vriendinnetje die de hele avond samen staan tijdens het uitgaan en geen meter bij elkaar uit de buurt gaan.
Maar nu vroeg ik me af hoe jullie dat doen? Hele avond aan jullie vriendje vast geplakt zitten of ook gezellig bij jullie vriendinnen gaan staan?

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 12:13

Ik werk vrijwillig bij een poppodium en heb hier mijn vriendenkring opgebouwd. Meerendeels allemaal jongens, met een andere passie en interesses dan mijn vriend heeft. Als ik met hun uit wil neem ik mijn vriend niet mee. Mijn vriend heeft zijn eigen vrienden waar ik eigenlijk ook niet mee om ga, behalve als we filmpje gaan kijken ofzo. En soms wil ik wel uit met mijn vriend, en dan gaan we met z'n tweetjes naar de stad wat drinken.

eempiej

Re: samen uit, en dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 12:19

Nou ik kan echt niet een hele avond tegen me vriend aangeplakt staan in de kroeg hoor! dat doe ik thuis wel weer :P in de kroeg sta ik ook vaak met me eigen vrienden.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 12:22

Ik ga óf met vriendinnen óf met mijn vriend alleen, nooit gemixt eigenlijk! :n Soms ga ik ook wel met hem en zijn vrienden mee en dan sta ik niet "geplakt" ( :+ ) maar dus wel bij hen :j

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 12:23

Mijn en zijn vrienden/vriendinnen zijn ook allemaal vrienden met elkaar dus is het gewoon 1 gezellige boel als we uitgaan.

Ik zit niet vastgeplakt aan mijn vriend, maar aangezien ik hem alleen vrijdag/zaterdag/zondag zie, wil ik ook niet de hele avond aan de andere kant staan.

Ik zou het niet anders willen trouwens, vind het heel gezellig en leuk zo, iedereen die overeenkomt met elkaar...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 12:26

Ik neem ook nooit mijn vriend mee naar vriendinnen, vind ik niets aan en hij ook niet :P
Neem hem ook niet mee naar een verjaardag van een vriendin.

Maar als wij wel samen ergens heen gaan, bv bruiloft van een vriendin, ga ik gezellig met de vriendinnen beppen en hij met de heren :P (of gezellig met de hele club samen beppen)

Vind het zelf ook niet prettig als stelletje de hele tijd aan het plakken is. Dus dan zou ik het zelf ook niet doen :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 12:29

Ik ga niiet zo vaak meer uit :o
Maar vaak gaan we al met een groepje heen. We zijn wel bij elkaar meestal maar zitten absoluut niet aan elkaar vastgeplakt :n
Vaak ga ik ook weleens een rondje lopen en dan kom ik mensen tegen die ik ken en ben dan daar een poosje bij en zo doet hij dat ook :j

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 12:59

Als ik samen met mn vriend uit ga komt het ook redelijk vaak voor dat we elkaar eigenlijk heel de avond niet zien, pas weer als we naar huis gaan. Of we gaan met onze gezamelijke vriendengroep uit en dan sta ik wel bij hem, maar echt niet de hele tijd lopen te plakken aan elkaar hoor. Doe ik thuis wel weer ;)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 13:06

als ik samen uit ga met mn vriend komt het regelmatig voor dat ik hem een uur (of soms langer) gewoon helemaal kwijt ben..
ik kan er ook niet tegen als hij de hele tijd nog geen meter van me af zou wijken, en voor hem geldt precies hetzelfde..
wij gaan dus ook lekker onze eigen gang , en gaan aan t einde van de avond gezellig samen naar huis

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 13:21

Ik ga zo vaak mee met zijn vrienden of hij met mijn vriendinnen maar dan zitten we niet de hele tijd aan elkaar geplakt hoor. Vind het juist leuk we beiden even met iemand anders kletsen en je elkaar dan weer even kan knuffelen en weer uit elkaar gaat. Gelukkig kan ik het goed vinden met zin vrienden en hij met mijn vriendinnen.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 13:45

Wij plakken :Y) Zowel hij als ik. :))
Maar meestal gaan we ook met zijn 2en. Gaan we met meer en hebben we allebij andere aanspraak, dan plakken we niet :Y)

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 13:50

Ik ben nu vrijgezel, dus eigenlijk kan ik niet reageren :P

Maar ik ben ook van de vrijheid, en vooral niet vastgeplakt zitten, lekker je eigen ding doen!

Overigens heb ik wel eentje gehad, dat je dan ging stappen en gezellig ons eigen ding doen, maar als je dan langs waait om ff te kletsen en kusje te halen dan kreeg ik die niet, of wel tijdens het stappen 'was ik niet zijn vriendin' dat is ook niks hoor!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 13:59

Niet gaan? Wij hebben allebei eigelijk helemaal niets met uitgaan :+
In de 1,5 jaar dat we nu bij elkaar zijn is hij 1x uitgeweest (wegens vrijgezellen feest) Wel gaan we samen naar vrienden of samen terrasje pakken als het mooi weer is :) maar echt uitgaan gebeurt nauwelijks :+

Kaboutertjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 14:11

Ik zie soms stelletjes met het uitgaan die echt de hele avond
hand in hand lopen en elkaar dan ook echt niet los laten!

Ik heb geen vriend maar ik denk dat ik dan wel bij hem in de
buurt zou blijven maar niet telkens zo plakkerig aan hem gaan
hangen.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 14:18

Wij gaan vaak naar schuurfeesten, nou, laten we het houden op ik. Maar als we samen gaan dan gaan we ieder ook een beetje ons eigen weg die avond. Hij gaat met de vaste groep staan en ik sta overal en nergens. Ik vind het zonde om zo een avond dan te gaan staan bij mensen die ik zowiezo vaak spreek. Gebruik dan liever die avond om weer eens bij te kletsen met mensen die ik minder vaak zie. Leg zowiezo makkelijk contact, tegenwoordig blijft mijn vriend thuis en ga ik zelf op stap.

Maar de hele avond klef bij elkaar staan...Nee :n...Niks voor mij!

Inguhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 17:13

Ik ging ook vaak met mijn ex samen uit, we hadden (en hebben) een gezamelijke vriendengroep, maar mooi niet dat ik de hele avond bij mn ex ging staan. Die sprak ik de rest van de week ook nog, op die avond ging ik dan lekker met andere vrienden / vriendinnen praten en dansen, en hij ook! Werkte perfect voor ons!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 17:16

Mijn vriendjes-figuur is een ontzettende party-peep en gaat het liefst ieder weekeind (te veel) bier drinken om vervolgens rond 05.00 uur in zijn bed te rollen; zolang ik niet mee hoef, hij een beetje voorzichtig doet en smst als ie thuis is moet ie dat vooral doen :Y).
Als we wel eens samen gaan (nadat hij een maand heeft lopen smeken) dan gaat hij ook de ene kant op en ik de andere, af en toe komen we elkaar tegen, geven een kusje en gaan weer verder. Ik vindt het vreselijk om klef te zijn; dadelijk denken mensen nog dat we elkaar aardig vinden :=

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 17:52

Mijn vriend gaat altijd eigenlijk mee met het uitgaan , en ik ga zowel met zijn vrienden , als hij met mijn vriendinnen mee. Gaat super goed , we hebben het altijd gezellig met elkaar en heel veel lol en we kunnen gewoon doen wat we willen. Al vinden we het samen toch t gezelligste :)

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 17:56

Ik ben zo tegen dat geplak. Dat is bij mij voorwaarde nummer 1 in een relatie: vrijheid.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 18:05

We gaan samen uit maar eigenlijk scheiden onze wegen vaak in de discotheek. Ik ga met m'n vriendinnen mee en hij met z'n vrienden. We zien elkaar wel eens die avond maar staan nooit bij elkaar geplakt, kan me daar zo aan irriteren. := Dat gehang en geklef. Ga ook vaak zat alleen uit hoor samen met m'n vriendinnen en dan lekker uit je dak gaan en gek doen. :D

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 18:31

Als ik uitga met vrienden en mijn vriend is mee dan dans ik lekker de hele avond met iedereen die er bij is :j Of ga ik wat verder de dansvloer op met een vriend/vriendin.Mijn vriend maakt er geen punt van, hij zit meestal de hele avond te praten met vrienden.
Natuurlijk dans ik ook wel eens met hem of sta ik een poosje bij hem maar zo'n hele avond kleffen en hangen aan elkaar....Neen dank u! :Y)

Al ken ik wel mensen die daar geen problemen mee hebben om een hele avond aan elkaar te kleven :+ :D

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 18:34

Nou, ik doe best wel eens klef hoor. Ik zie die jongen een hele week niet en dan vind ik het best fijn om eens een knuffel en een kus te geven als we in het weekend uitgaan.