Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Clairee schreef:Ik hoop dat het hier goed staat!
Ik heb dinsdag op een aanbod gereageerd op de site van anti-kraak.nl. Gelijk woensdag reactie gehad, vandaag belden ze of ik morgen kon komen kijken. Ik moet daar gelijk beslissen of ik het wil hebben en een bepaald bedraag aan borg betalen en krijg gelijk de sleutel. Ik zit goedkoop in hartje centrum van de stad waar ik wonen wil, en het klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn tot zover! Natuurlijk is er een kans dat ze komen vertellen dat ik met 2 weken weg moet wezen, maar dat is voor mij geen probleem. Mijn vraag is eigenlijk, hoe jullie ervaringen zijn met het anti-kraak wonen. Zijn er mensen die een pand bewonen door middel van deze site? Hoe bevalt het, hoe gaat het met controles en regels? Ik ben erg benieuwd naar reacties!

zeker nu..toen had hij net genoeg voor 1 kamer... klein slaapbankje enzo. nu heeft hij de hele woonkamer van mn ook gekregen met zijn verhuizing. dus
dan moet je echt wel iets ergens neer zetten in een keldig/zolder of zoon opsla plek.
op een nieuwe woning...anders denken ze van oo die vind t prima zo dan laten we iemand anders die veel komt voor zodat we weer van die af zijn
snap je t een beetje
??

ze hebben het er prima naar hun zin. Zelf zou ik het niet willen, willen ergens echt mijn eigen plekje van maken, maar hun vinden het prima allemaal