Welke telefoon?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Welke telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 22:54

Nog een maandje en dan mag ik eindelijk weer een nieuwe telefoon uitzoeken :D !! Ik heb nu een Samsung U-600, echt de foutste keuze die ik ooit heb kunnen maken. De touchtoetsen zijn zo gevoelig dat ik hem het liefst door tweeen breek. En dat irritante gepiep als je een verkeerde toets indrukt :(..

Maar ja, ik heb nu werkelijk geen idee welke telefoon ik nu moet nemen. Bijna alle nieuwe modellen worden tegenwoordig met touchtoetsen en daar wordt ik helemaal kriegel van, of zijn die tegenwoordig wat minder gevoelig?

Dus welke telefoon is zeker een aanrader? Eis is toch dat ik er goed bereikbaar mee ben, dat er een MP-3 speler op zit, een camera en bleutooth. ;)

atilla

Re: Welke telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 22:59

Hm op nokia toestellen zitten niet vaak touchtoetsen.
Kun je eigenlijk op je huidige telefoon de gevoeligheid niet anders instellen?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 23:00

atilla schreef:
Hm op nokia toestellen zitten niet vaak touchtoetsen.
Kun je eigenlijk op je huidige telefoon de gevoeligheid niet anders instellen?

Nee helaas kon dat maar :o Zou een hoop frustraties schelen en hebben gescheeld.Nokia heb ik eigenlijk niet zo heel goede ervaringen mee. Maar tegenwoordig hoor ik nog weinig negatieve verhalen.

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 23:01

ik heb zelf een sony ericson c905. Ik ben er super blij mee ik heb hen sins november. Er zit alles op en aan. 8,1 megapixelcamera,bleutooth,mp3 speler. en nog veel meer. En geen touchtoetsen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 23:02

ninja2 schreef:
ik heb zelf een sony ericson c905. Ik ben er super blij mee ik heb hen sins november. Er zit alles op en aan. 8,1 megapixelcamera,bleutooth,mp3 speler. en nog veel meer. En geen touchtoetsen.

Dat klinkt zeer goed, denk dat ik die mee alvast mee neem in de keuze :D