Waar veilig prepaid telefoon kopen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mowoah

Waar veilig prepaid telefoon kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 20:15

Ik heb het opgegeven, mijn lieve Touchwizzie is waarschijnlijk niet meer te redden.. :(:)

Nu ben ik dus een beetje aan het orienteren op een nieuwe telefoon.
Aangezien mijn abbo in februari dit jaar is verlengd (en ik dus nog tot februari 2011 moet wachten tot ik weer mag uitzoeken), ga ik een nieuwe prepaid telefoon kopen.

Weet iemand waar je kunt kijken naar een prepaid telefoon?
Mijn abbonement is van HI, dus aan Vodafone heb ik niks, aangezien die toestellen niet simlock vrij zijn en ik geen goede ervaringen heb met het bedrijfje hier in de stad die ze voor 20 euri simlockvrij maakt wil ik graag een simlock vrije. :)

Natuurlijk heb je marktplaats, maar ik ben toch altijd bang dat ik 2 blikken soep opgestuurd krijg in plaats van een mooie telefoon.

Iemand nog goede website's of winkels?
Het liefste betaal ik niet meer dan 150 euro voor een telefoon! (of hij moet heeel mooi wezen ;) )

MarrieLeen

Re: Waar veilig prepaid telefoon kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 20:16

Gewoon bij de Hi-shop, BelCompany, PhoneHouse? Of bedoel je dat niet? :)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 20:18

had je de toutchwizz ook prepaid gekocht of bij je abbo ?
want anders kan je er lijkt me mee terug gaan ?

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 22:00

@marrieleen:
Bedoel ik wel, maar bij veel winkels heb je er simlock opzitten, en ik ben niet bereid 65 euro te betalen om deze simlock vrij te maken. ;)

@Quera;
Ik ben er al mee terug gegaan, maar hij kan alleen voor 200 euro gemaakt worden, garantie zit er niet op want het is door eigen toegebrachte schade gebeurd. (hij laadt niet meer op) Heb hem ook illegaal proberen te laten maken, maar dat werd ook een duur grapje, daar kan ik dus beter een nieuwe telefoon voor kopen! :)

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 22:01

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 09:30

op de zwarte markt in Vleuten (en vast ook wel Beverwijk) kun je bij diverse standjes nieuwe en 2e hands telefoons kopen zonder simlock, kun je gewoon je oude kaartje erin stoppen en weer bellen. Ook simlock vrij maken doen ze ´voor weinig´ en ter plekke.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 22:31

idd de zwarte bazaar, had daar mn samsung vandaan en die is 3 jaar meegegaan, hij leeft btw nog :)

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:24

Op www.typhone.nl kun je ook veel losse telefoons vinden. Op de zwarte markt zullen ze vast goedkoper zijn. :)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:58

Misschien 1 via Marktplaats? En anders haal je gewoon 1 bij de kijkshop ofzo en laat je die simlockvrij maken. Bijna op elke hoek van de straat is er wel een buitenlander met zo'n shop. :+

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:00

Mowoah schreef:
@marrieleen:
Bedoel ik wel, maar bij veel winkels heb je er simlock opzitten, en ik ben niet bereid 65 euro te betalen om deze simlock vrij te maken. ;)

@Quera;
Ik ben er al mee terug gegaan, maar hij kan alleen voor 200 euro gemaakt worden, garantie zit er niet op want het is door eigen toegebrachte schade gebeurd. (hij laadt niet meer op) Heb hem ook illegaal proberen te laten maken, maar dat werd ook een duur grapje, daar kan ik dus beter een nieuwe telefoon voor kopen! :)

Als jij naar een winkel gaat en een prepaid toestel van Hi koopt, kan je abbo daar gewoon in :) Wel goed op letten dat je dus een Hi/KPN toestel neemt! De Samsung Star is een leuke, lijkt wel wat op je Touchwiz (Heel veel zelfs) en is 130 euro prepaid bij KPN bij Belcompany!

Edit: Heb de Star zelf ook, superfijn toestel: werkt enorm goed, is sneller dan de Touchwiz!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 20:47

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:45

bol.com heeft simlock vrije foons, bel company ook

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 17:45

Ik heb de Samsung star sinds kort ook gezien, die was erg leuk. :)

Bij ons op de hoek zit natuurlijk ook zo'n winkel, maar laat dat net die winkel zijn die mij ontzettend ge**** hebben. ;)

Ik ga even op de andere links kijken, thanks allemaal!