Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik snap precies hoe je je voelt, dat had ik paar maanden geleden ook met mijn oom. Maar toen waren mijn ouders (allebei werken) niet bereikbaar...
xx_ladyilse schreef:Ik snap best als er iets is dat je het wilt vertellen, in dit geval weet ze nog niets, en heeft haar opa niets. Zou heel erg zijn als er iets gebeurd zou zijn hoor. Maar zo zou iedereen wel over onnodige dingen een topic kunnen starten. Als jij van de trap af valt ga je toch ook niet direct een topic starten?? No offence, is mijn mening
vrouwke schreef:xx_ladyilse schreef:Ik snap best als er iets is dat je het wilt vertellen, in dit geval weet ze nog niets, en heeft haar opa niets. Zou heel erg zijn als er iets gebeurd zou zijn hoor. Maar zo zou iedereen wel over onnodige dingen een topic kunnen starten. Als jij van de trap af valt ga je toch ook niet direct een topic starten?? No offence, is mijn mening
ik vind dit erg hard overkomen.
wat zou jij doen als je alleen was en je kan niks?
gelukkig is er voor de rest niks ernstig met je opa.
success
Welshcobfan schreef:Gelukkig valt het mee
Wel vervelend dat ze niet even wat later had gebeld toen de situatie duidelijker was.
75 is toch niet zo oud? Mijn oom is net 70 geworden en mijn ouders gaan ook al richting de 70
xx_ladyilse schreef:Ik wil niet heel stom doen hoor, Maar is het nu echt nodig om direct een topic op bokt te starten? beetje onnodig vind je niet?