stel..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

stel..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 10:40

je vind ergens tussen de rommel in een doos een oude videoband.. je denkt: leuk een video van vroeger van je vriendje
je drukt hem erin en het blijkt een home made sextape te zijn van je vriend en zijn ex in de tijd dat ze nog wat hadden.. }>
je schrikt je natuurlijk dood en drukt hem snel uit..

wat doe je nu?
zeg je het tegen je vriend? of leg je hem weer terug tussen de rommel waar het vandaan kwam met het idee dat het niet voor niks tussen de rommel lag wat toch al weg gegooid moet worden?

p.s. vraag dit voor een collega.. wist er zelf geen zinnig antwoord op.. maar ik ging geloof ik voor de 2e optie :P

YankeeBoy

Re: stel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:41

oeii, das een moeilijke!
ik denk niet dat ik iets zou zeggen, gewoon terug gooien
zou er overigens niet zo vrolijk van worden!
jeetje

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:42

ik zou het met een geintje wel laten vallen tussen neus en lippen door denk ik ;)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 10:42

Silvaantje schreef:
ik zou het met een geintje wel laten vallen tussen neus en lippen door denk ik ;)

ja hoe zou je dat brengen dan?

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:45

Ik zou voorstellen om vanavond eens gezellig een film te gaan kijken ;)

Tsjikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:46

Joh, heb net een leuk filmpje van jou gezien. Of vragen of hij de ambitie heeft om filmster/acteur te worden. Of inderdaad voorstellen s'avonds een leuk filmpje te kijken :+
Oh, geloof dat mijn vriend een slechte aan mij zou hebben.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:47

Wij wonen samen, dus dat wil zeggen dat hij die tape met verhuizen niet heeft weggegooid, maar heeft meegenomen. Imo hecht hij er dan meer waarde aan dan nodig zou moeten zijn na 4.5 jr met mij :+ . Dus ja, ik zou m even navragen waarom die tape er nog ligt :) ?

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:47

Tsjikkie schreef:
Joh, heb net een leuk filmpje van jou gezien. Of vragen of hij de ambitie heeft om filmster/acteur te worden. Of inderdaad voorstellen s'avonds een leuk filmpje te kijken :+
Oh, geloof dat mijn vriend een slechte aan mij zou hebben.

Zo zou ik het ook doen. Gewoon een beetje met een grap vertellen.

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:48

Ik zou het hem gewoon vragen en dan zijn reactie afwachten

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 10:49

Elaine schreef:
Wij wonen samen, dus dat wil zeggen dat hij die tape met verhuizen niet heeft weggegooid, maar heeft meegenomen. Imo hecht hij er dan meer waarde aan dan nodig zou moeten zijn na 4.5 jr met mij :+ . Dus ja, ik zou m even navragen waarom die tape er nog ligt :) ?

nou.. ze is bij hem in komen wonen.. ;)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:49

Aha, tja dan kan er dus nog wel rommel liggen wat hij weg wil gooien maar nog niet heeft gedaan.

Toch zou ik m nog ff vragen wat hij ermee van plan was :+

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:50

Het liefst zou ik het naast mij neer willen leggen en gewoon lekker door gaan hoe alles al verliep.
Alleen ik kan dat niet verkroppen, ik MOET hem dit gewoon vertellen...

Het is het verleden.. ik denk dat ik er verschrikkelijk om moet lachen maar ook me zou schamen dat mijn vriend zijn seks heb gefilmt..
Dit zou denk ik ook tussen ons 2en blijven.

Maar vertellen doe ik het hem zeker :j :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:50

Ik zou hem keihard uitlachen... Maar er verder niet boos of geneerd over doen...

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:51

Wow, ik zou van schrik hem terug gooien, maar mijn vriend zou meteen zien dat er wat is en me dan gaan uithoren waarna ik het toch wel zou vertellen.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 10:52

Elaine schreef:
Aha, tja dan kan er dus nog wel rommel liggen wat hij weg wil gooien maar nog niet heeft gedaan.

Toch zou ik m nog ff vragen wat hij ermee van plan was :+

het lag ook achter een soort schot in een doos met wel meer spullen van zijn ex..
weg gemoffeld dus maar er lagen een aantal; videobanden boven op.. dus niet goed weg gemoffeld :P

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:53

ach het is voor jouw tijd lekker beoeiend. ik vraag ook mijn vriend ook niet om alle fotos weg te gooien.

geen probleem

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:53

Of niet perse weggemoffels, maar gewoon weggezet.
Tja, zij woont daar nu ook.. is dus ook haar thuis. Lijkt mij dat het haar goed recht om te weten wat waarom ergens is.

Ik zou het toch niet voor me kunnen houden, zou al beginnen met gniffelen als hij de deur binnen stapt :=

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:56

Even knip knip doen in de videoband en hem daarna weer terugzetten. :)

lindatje

Je kan natuurlijk ook voorstellen om tijdens de sex even de camera er bij te pakken :):)

Coot

Ik zou hem op zijn kussen leggen en niets zeggen O:)

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:59

Ik zou er geen probleem van maken, gewoon terugleggen en er niet over praten. Die vriend heeft voordat hij met jouw vriendin was al een leven gehad en dat zou ik respecteren. Uitlachen zou ik sowieso niet doen als ik waarde aan mijn relatie zou hechten :n

Het is niet alsof er een criminele actie op die video staat ofzo, het is gewoon een gezonde jonge kerel :Y)

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:00

volgens mij zou ik vragen of we die avond leuk samen een filmpje gaan kijken en `per ongeluk` zomaar een videoband er in drukken di edan `per ongeluk` die blijkt te zijn. confronteren met die hap. zoiets hoort inderdaad al lang weggegooid te zijn, en ik zou me dan ook hard afvragen waarom hij nog niet vernietigd is en bij het grofvuil is beland..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 11:01

Remy schreef:
Ik zou er geen probleem van maken, gewoon terugleggen en er niet over praten. Die vriend heeft voordat hij met jouw vriendin was al een leven gehad en dat zou ik respecteren. Uitlachen zou ik sowieso niet doen als ik waarde aan mijn relatie zou hechten :n

Het is niet alsof er een criminele actie op die video staat ofzo, het is gewoon een gezonde jonge kerel :Y)

nou ja dat dacht ik dus ook
ze durft hem er niet mee te confronteren..ze is bang dat hij boos word of dat ze het verkeerd brengt ofzo

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:05

Silvaantje schreef:

*proest* 8-)

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:05

zij schreef:
volgens mij zou ik vragen of we die avond leuk samen een filmpje gaan kijken en `per ongeluk` zomaar een videoband er in drukken di edan `per ongeluk` die blijkt te zijn. confronteren met die hap. zoiets hoort inderdaad al lang weggegooid te zijn, en ik zou me dan ook hard afvragen waarom hij nog niet vernietigd is en bij het grofvuil is beland..

Dan moet de TS zich kunnen voordoen alsof ze het nooit gezien heeft... ;)
Vind het wel erg eigenlijk...
Ik heb zo is een bundel foto's gevonden van zijn ex...

Succes TS, anders moet je er best even rustig over praten waarom die daar nog ligt, heb je hem per ongeluk gevonden?