Me vader was buiten het terras aan het opruimen waaronder zeil dat opgerold moet worden, daarvoor moet je op de trap staan.
Is ie van de trap afgevallen. Moeder paniekerig aan de telefoon of we z.s.m. willen komen om af te sluiten zodat zij naar de eerste hulp konde.
Komen we daar aan, zie ik mijn vader... zo ik schrok me een hoedje!!
Flinke wond bij zijn linkerwenkbrauw, was helemaal dik en lag helemaal open, op zijn kin ook een flinke wond.
Allemaal bloeddruppeltjes op de grond op het terras, en een spoor naar binnen toe.
Hij was flauwgevallen en had daarna meteen me moeder gebelt.
Nu zijn ze dus naar de eerste hulp toe, word denk ik gehecht want het was echt flink opengehaald!
Ik blijf maar steeds herhalen; aah ik vind het echt zielig voor papa! Ik begon zelfs uit reactie een beetje te huilen toen ik hem zag. Zag er echt zielig uit.
Sorry, moest even me verhaal kwijt.. was zo geschrokken. En zoiets is ook nog nooit voorgekomen.
En nu maar hopen dat die er niet al teveel last van krijgt de aankomende dagen, maar ik denk dat die wel flinke hoofdpijn heeft de komende dagen. Ach germ..
Groetjes Milou

Erg lief.
Altijd vervelend als zoiets je ouders overkomt. Gelukkig kan hij er zelf nog nuchter onder zijn, als die mannen praatjes krijgen komt het meestal wel weer goed