Poeh, dat was even schrikken!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moelie

Poeh, dat was even schrikken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 22:02

Net zaten vriendlief en ik op de bank tv te kijken, krijg ik ineens een telefoontje van de zaak van ons thuis (een eethuis).
Me vader was buiten het terras aan het opruimen waaronder zeil dat opgerold moet worden, daarvoor moet je op de trap staan.
Is ie van de trap afgevallen. Moeder paniekerig aan de telefoon of we z.s.m. willen komen om af te sluiten zodat zij naar de eerste hulp konde.
Komen we daar aan, zie ik mijn vader... zo ik schrok me een hoedje!!
Flinke wond bij zijn linkerwenkbrauw, was helemaal dik en lag helemaal open, op zijn kin ook een flinke wond.
Allemaal bloeddruppeltjes op de grond op het terras, en een spoor naar binnen toe.
Hij was flauwgevallen en had daarna meteen me moeder gebelt.

Nu zijn ze dus naar de eerste hulp toe, word denk ik gehecht want het was echt flink opengehaald!
Ik blijf maar steeds herhalen; aah ik vind het echt zielig voor papa! Ik begon zelfs uit reactie een beetje te huilen toen ik hem zag. Zag er echt zielig uit.

Sorry, moest even me verhaal kwijt.. was zo geschrokken. En zoiets is ook nog nooit voorgekomen.

En nu maar hopen dat die er niet al teveel last van krijgt de aankomende dagen, maar ik denk dat die wel flinke hoofdpijn heeft de komende dagen. Ach germ.. :(:)

Groetjes Milou

Kladversie

Re: Poeh, dat was even schrikken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 22:04

Oef! Dat is inderdaad even schrikken! Heel veel beterschap aan je vader en dat hij maar snel op mag knappen!

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 22:04

Zo dat is schrikken zeg! Beterschap voor je vader gewenst :(:)

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 22:16

Zo jeetje, ja dat is wel schrikken.
ik zou ook echt erg schrikken om mijn vader zo te zien...
Heel veel beterschap gewenst voor je vader!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 22:26

Dankjewel voor jullie reacties! :) Erg lief.
Net een telefoontje van me moeder gekregen, ze waren hem aan het hechten.
Eerst moest de binnenkant gehecht worden (?), omdat het zo'n diepe wond was, en dan de buitenkant. De vellen die eraan hingen sneden ze eraf omdat die niet meer te redden waren. Hij houd er dus een fiks litteken aan over maar dat is nu natuurlijk niet het belangrijkste.
Ook gingen ze kijken of die een (lichte) hersenschudding had opgelopen omdat ie toch vanaf een best hoge ladder was gevallen recht op zijn hoofd.
Hopelijk valt het allemaal tegen! Gelukkig is ie morgen vrij (dat is die altijd op donderdags) want we kunnen niet zo 1,2,3 andere mensen regelen voor de zaak..

Me moeder zei dat me vader er zelf behoorlijk nuchter onder bleef en maar steeds bleef zeggen dat het wel meevalt.. Haha, die paps toch, hij wil nog wel stoer blijven ;)
Ook toen we net aankwamen zei die voor de grap; Ach, je kunt bijna me hersenen zien maar dat maakt toch niet uit.
Hij had zelf denk ik nog niet in de spiegel gekeken want anders dacht die er wel anders over. Ikzelf zou iig denk ik wel flauwgevallen zijn als ik het bij mezelf zag!!

Nou, ik ga morgen maar op bezoek bij de patient om te kijken hoe het met hem gaat.
Nu ga ik maar eens slapen. Nogmaals bedankt voor jullie berichtjes! :)

Kladversie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 22:29

Veel plezier morgen bij je vader!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 22:40

Flink schrikken!
Mooi dat hij zelf ook een grapje erbij kan maken :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 22:42

Jakkie, je kan lelijk vallen van een trap. Hij ziet er gehavend uit nu zeker? := :(:)
Verwen hem maar een beetje de komende paar dagen. :)

Ik ben aan het schilderen in mijn nieuwe huisje en sta ook steeds op een trapje en ben er ook al tig keer bijna afgevallen. :=

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 07:03

Ahh wat naar :( Altijd vervelend als zoiets je ouders overkomt. Gelukkig kan hij er zelf nog nuchter onder zijn, als die mannen praatjes krijgen komt het meestal wel weer goed :)

Heel veel sterkte ermee!

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:40

Dat is inderdaad schrikken! Nu maar hopen dat het niet ernstig is en dat je vader er weinig last aan over houdt...

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:48

Jech dat is schrikken. Ik weet nog wel dat mijn moeder vroeger een keer van de trap was gevallen, maar als kind zijnde heb je altijd het beeld van je ouders als sterke mensen..daar gebeurd nooit wat mee.Nou ik heb me heel de dag misselijk gevoeld en lopen huilen, haha.

Succes ermee voor je vader.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:49

Dat is schrikken zeg. Hoe is het nu met hem?

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:59

is inderdaad schrikken sterkte en beterschap voor je vader! :(:)

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 15:47

Bedankt voor al jullie reacties!!

Vandaag even langsgeweest (ik woon niet meer thuis), en het ging opzich wel goed met hem, hij had ook redelijk goed geslapen. Alleen het ziet er wel akelig uit, alsof die in elkaar is geslagen ofzo. Hij een verband om zijn hoofd zitten, en zijn kin en wenkbrauw zijn dus gehecht. Ook voelde hij zich wel heel erg suf en had die (logische) last van hoofdpijn.
Zijn hele linkeroog zat dicht en was dik en rood, en hij kon niet zo goed praten, en eten kon die ook niet zo goed.

Hij heeft waarschijnlijk een lichte hersenschudding maar hopelijk gaat dat snel weg.

Ook had die er veel last van zijn handen (geen schaafwonden o.i.d. je zag er niks aan) maar hij kon ze niet zo goed buigen, en last van zijn linkerschouder (hij is op zijn linkerkant terechtgekomen), ook last van zijn knieen maar daaraan was ook niks te zien.

Waarschijnlijk moet ie zaterdag weer aan het werk, omdat er dan geen ander personeel te regelen is. Hij staat namelijk altijd in de keuken en de enigste die hem kan vervangen is mijn zus, maar die is dan net een weekend weg! Morgen kon ze gelukkig wel, dus hij heeft morgen iig nog vrij!! :)