Mijn broertje van bijna 16 heeft een brommobiel gekocht
Hij is bijna jarig en mij leek het wel leuk op zo'n nummerplaat maar dan met een teskt zoals bijv; 'koe' erop te geven.
Iemand enig tips? T gaat echt om zo'n macho jongen!
Kom maar op
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Sorry maar op die momenten zou ik graag zo'n monstertruck hebben om eroverheen te rijden
. Van bordjes die de illusie wekken dat ze super snel zijn roepen bij mij dus alleen maar irritatie en agressie op. 
Juliette86 schreef:Zat laatst achter zo'n kreng op een 80 km weg met op de kentekenplaat SPEEDY. Rot ding haalde nog geen 35 km per uur. Sorry maar op die momenten zou ik graag zo'n monstertruck hebben om eroverheen te rijden
. Van bordjes die de illusie wekken dat ze super snel zijn roepen bij mij dus alleen maar irritatie en agressie op.

Of het nou de hummer is of de brommobiel: ze moeten eerst kijken voordat ze gaan rijden
Welshcobfan schreef:Ik vind die dingen alleen geschikt voor gehandicapten of bejaarden![]()
Onze oude overbuuf heeft: speedy erop staan
Ik vervloek iedereen die ineens de weg opdraaitOf het nou de hummer is of de brommobiel: ze moeten eerst kijken voordat ze gaan rijden
Nee, ik zou nooit in zo'n ding stappen 

Laat staan dat ik met zo'n ding de weg op zou moeten!
Abeltje77 schreef:Naaltje schreef:da's dan jammer
aangezien ze op de rijbaan horen!
sterker nog, aangezien het verboden is op de fietspad te rijden volgens de wet..
Heb je het nu over de aanspanningen of over het koekblik?