Nou zal je wel direct denken van kind je bent nog maar 18
:PMaar ik heb inmiddels 1,5 jaar verkering met mijn vriend. Wij wonen samen sinds oktober '08.
Maar bij ons in huis woont ook mijn schoonvader.
Het klikt wel tussen ons, maar hij laat zich gigantisch ompraten door T.
En sinds dien doet hij alles stijl tegen draad in, eigenwijs enzo.
Hij hoort ook slecht, en gehoorapparaat wil hij niet in doen.
Maar erger me wel vaak aan hem, maar kan me gelukkig wel inhouden.
T. Is onze huishoudster die komt 1 maal in de week een halve dag.
Nouja, ik ben druk met school, werk en huiswerk.
Ik werk 30 km verderop dus ben veel tijd kwijt met rijden.
Maar als alles mee zit ben ik daar binnenkort weg, en heb ik werk op 10 minuten afstand op een zorgboerderij
:D:DT. Vertelde mij vorige week dat ik niks anders deed als uitgaan elke avond met vriendinnen enzo.
Terwijl ik toen al mijn vriendinnen en vrienden al 3 weken niet had gezien.
En dat als zij zou weg gaan hier dat het een puinzooi zou worden enzovoort.
ik stofzuig 4 maal in de week en maak alle dagen de wc schoon.
Maar een grote boerderij, en mijn vriend en schoonpa denderen naar binnen met stro en hooi aan de voeten en met slecht weer veel zand.
Ze klaagde over dat ik de was niet meer weg vouwde, Toen ik meer thuis was en zo afentoe bij mijn vriend was deed ik altijd de was. Maar nu ik 2 paarden heb, werk druk hoog ligt (personeelsgebrek) en allemaal toetsen wat op laatste moment nog gemaakt moeten worden kom ik er gewoon niet tot nauwelijks aan toe (wel wassen en ophangen)
Zij roddelt over mijn schoonzus, dat ze slecht zorgt voor haar kind en ondertussen doet zij lief tegen mijn schoonzus, Zo schijnheilig.
Ik had echt zo iets van wie is zij om mij dat te zeggen wat ik de hele week moet doen, mijn vriend heeft haar daar over aangesproken en hij werd afgesnauwd door van ja jij houd haar toch hand boven het hoofd.
Mja mijn mama had het ervan dat zij verloofd was met mijn pa toen hun jaar verkering hadden en zijn 12 jaar later pas getrouwd.
Een vriendin van mij is 18, en is ook verloofd.
Ik weet zeker dat mijn vriend echt de ware voor mij is, en dat wil ik eigenlijk de hele wereld laten weten. En op welke manier kan dat beter als verloven?
En mijn schoonvader is best ouderwets dus als wij ons verloven heeft hij misschien zoiets dat het echt serieus is ofzo?
Als ik hier eenmaal werk, zo kort bij heb ik meer tijd voor de huishouding en heb ik echt de hulp niet meer nodig van T.

Maar hoe kan ik mijn vriend beste vragen??:o
wij willen nog wel weekendje weg(wij zijn samen erg slecht in plannen, ik heb onregelmatige diensten en hij zit met zijn bedrijf), maar ben ook binnenkort jarig,, Wat is het leukste moment?
Groetjes
Sorry voor het lange verhaal

) en inderdaad, verloven kan maar met trouwen zou ik even wachten

Paar van zijn kameraden zijn al wel getrouwd,, En toen die in de kerk zaten en het ja woord gaven, begon hij te snikken, Hij zei toen ik zie ons daar al staan