Knoffer schreef:Ik heb geen ervaring met InHolland, maar wel met de HvA. Ik doe Nieuws en Media aan het MIM/MIC van de HvA.
Positieve punten:
- Intranet en BSCW (online ruimte waar studenten en docenten bestanden kunnen plaatsen binnen hun eigen mappen) werken goed.
- Goede studiebegeleiding (eigelijk te goed, want ik vind dat we echt veel te veel voor SLB moeten doen.)
Over docenten en lesstof kan ik denk weinig zeggen, aangezien ik een andere opleiding doe. Ik ben over het algemeen tevreden met de docenten en lesstof. Ik ben niet helemaal tevreden met alle modules en de opleiding is soms niet helemaal wat ik verwacht had, maar mijn opleiding bestaat ook nog niet zo lang. Ik heb geen spijt van mijn keuze voor de HvA in ieder geval. (Andere optie was voor mij de School van de Journalistiek in Utrecht geweest.)
Negatieve punten:
- Hele slechte roostermakers!!!! Niet te geloven. Zelfs mijn rommelige middelbare school deed het beter. Veel tussen uren, roosters die gewoon weg niet kloppen. De dag van te voren moet je altijd nog je rooster checken, want het kan veranderd zijn. Echt vreselijk. Nu ligt dit waarschijnlijk ook wel weer aan het instituut. Nu met mijn minor (zelfde instituut overigens) heb ik er een stuk minder last van.
Dat zijn de punten die mij nu te binnen schieten. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes met je keuze!
Edit:
Ohja, cijfers moet je soms wel lang op wachten, maar ik geloof dat je officieel het binnen 4 weken moet weten ofzo. Cijfers verschijnen dan netjes online in je eigen overzicht.
Ik heb ook geen ervaring met InHolland, zelf zit ik op de HvA, ik studeer IAM (zelfde gebouw als Knoffer
)
De negatieve punten die ik tegen ben gekomen zitten meer in de docenten (sommige zijn niet even behulpzaam, af en toe vaag, veranderen om de week de opdracht
). Met het rooster heb ik nooit zo veel problemen gehad eigenlijk. Heb wel eens een blok 14 tussenuren per week gehad, maar vaak valt er wel wat met de docent te regelen 
Ik was vooral over het eerste jaar heel erg positief, ik zit nu in de tweede en merk dat ze je wat 'vrijer' laten (er wordt niet meer stap voor stap uitgelegd wat er gaat gebeuren, wanneer, waar en hoe), maar dat is op zich niet negatief.