Ex-lief (de eikel
) vond het altijd nodig om met een mes of what ever in de bodem te hakken en nu was ik dus echt aan nieuwe pannen toe want ik heb geen zin om pure Teflon te moeten eten...Koekenpan van Tefal en wok van Herman omdat die in de aanbieding was bij de Blokker. Helaas zijn de wokken van Tefal zo rond de 50 euro en dat werd me even te gek dus die van Herman kwam goed uit. Mooi wokkie (wel zwaar zeg, sodeju).
Ik ben een rasechte Tefal fan als het op koekenpannen etc. aankomt. Vind het gewoon superpannen, kookt als een tierelier met die heerlijke anti-aanbaklaag etc.
Goedkope meuk als Hemapannen etc. heb ik slechte ervaringen mee (pannen trekken krom) en koop ik dus echt niet (ja, leuk voor op de camping zodat je het erna weg kunt gooien; dat effect heeft het op mij).
Maar goed, nu heb je bij de Blokker bv. ook het merk Le Chef. Ook niet zo verkeerd lijkt mij? Het is niet zo bekend als Tefal, maakt niet zoveel reclame etc. dus tja, ook goedkoper. Of is het goedkoper omdat de kwaliteit minder is?
Wat zijn jullie ervaringen met de diverse merken aan koekenpannen, wokken c.q. hapjespannen?
Oh ja en ik kook zelf trouwens op gas.
Vriendlief is kok geweest en hij vindt ze ook fijn om mee te werken.

Ikea heb ik geen ervaring mee qua pannen.