Dit is wel vreemd. Ik hoorde ineens mijn jack joelen.
Nou doet ie dit wel vaker dus wou er eerst geen aandacht aan schenken. Totdat ik vernam dat ze het dit keer serieus bedoelde.
Ik kijk naar buiten zie ik iemand door onze tuin lopen??? Aangezien ik buitenaf op een boerderij woon is dit nogal vreemd en helemaal op dit tijdstip! Nou liep hij/zij weg, dus Diesel gekalmeerd.
2 minuten later begint ze weer te joelen... Ik kijk buiten zie ik die persoon over straat wandelen weer de andere kant op. Mijn ouders liggen al op bed. Ik ga zo ook, maar laat een lamp aan. De gordijnen open en Diesel op de uitkijk!!!
In de hoop dat een joelende Jack ze afschikt (ze blaft niet maar joelt echt)
Staat er niet ergens een auto ofzo? Misschien dat iemand pech heeft. Hoeft niet persé verkeerd te zijn natuurlijk. Maar erg prettig is het ook niet. Gelukkig heb je een waakse hond.
Oef, ik bedenk mij net dat mijn auto niet op slot staat!!!
Dat is normaal hier ook niet echt nodig. Ik loop toch ff het erf op met de honden!!! om de auto op slot te doen..
Ik weet niet of er iemand met pech verderop staat. Dan moet ik naar de straat lopen en dat vind ik eng !! hihi
Narya
Geplaatst: 02-06-09 23:19
Ik zou helemaal freaken en mijn ouders gewoon uit bed halen. In mijn tuin geen vreemden
Anoniem
Geplaatst: 02-06-09 23:19
Wat eng! En als iemand pech heeft met de auto zou die wel aanbellen als die licht ziet branden! Ik in elk geval wel! Ik zou zeggen hou het nog een tijdje in de gaten en anders bel de politie. Hij heeft toch niets op jullie erf te zoeken
Precies. Ik heb de gordijnen open en mijn hond ligt op de leuning van de bank naar buiten te staren!!!
Als er beweging in mijn voortuin is slaat ze direct aan!
Ik maak mijn ouders maar niet wakker. Nog niet. Als ik weer iemand zie wel hoor.
Mijn autodeurtje is op slot En ik ga proberen om te slapen. Hahhaa
daantjuhhh
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-09 23:22
L_iek schreef:
Ik zou ook je ouders wakker maken hoor.
Gefeliciflapstaart!!!!
Anoniem
Geplaatst: 02-06-09 23:23
heb je een knuppel? mm en anders zou ik goed op mn tellen passen
Balou_k
dat je naar buiten durft
echt eng !!
MiSz_SaNdY
gordijnen dicht doen!!! als het inderdaad iemand is met verkeerde bedoelingen(inbreker of iets) en die ziet je mooie flat screen of gewoon tv of iets anders interesant's ben je de klos en ind gewoon lampje aan laten enz en buitenlampen ook geen sleutels in deuren laten zitten enz (zijn tips die ik kreeg na een poging tot inbraak) en zou ook maar even 1 van je ouders eruit halen om je auto op slot te laten zetten. ow zie dat je je auto op slot heb
Nee, ik laat de gordijnen open. (maar alleen van de achterkamer, daar staat niet zoveel soeps.) Dan kan de hond mooi naar buiten turen!!! hihi oliebol ik hoor geluiden. Ik maak mijn paps toch wakker..