) wilt weten wat ze ermee aan moet!Vreemdgaan lijkt wereldwijd een steeds meer voorkomend verschijnsel te zijn, en het lijkt ook wel of het steeds meer normaal gevonden wordt.
Bij Oprah werd het gedrag van mannen die vreemdgaan zelfs goed gepraat, en kregen de vrouwen van deze mannen eigenlijk de schuld, omdat ze niet genoeg 'waardering' zouden uiten naar hun mannen toe..
Belachelijk als je het mij vraagt!
Oprah had volgens mij de beste definitie voor vreemdgaan ooit:
"Wanneer je iets doet met iemand wat je niet zou doen met diegene als je partner erbij zou zijn."
Nu ben ik misschien wel de grootste tegenstander van vreemdgaan, ondanks dat het me nog nooit is overkomen.
Mijn vraag is eigenlijk: Wie van jullie is er weleens vreemdgegaan? Waarom en hoe ver ging dat vreemdgaan? (Bleef het bij een x met een andere man zoenen of een hele affaire?) Wat zijn de gevolgen geweest voor je relatie?
Ook ben ik benieuwd welke bokkers er belazerd zijn door vriendlief/ manlief en hoe je erachter bent gekomen! (ook alleen een x zoenen met een andere vrouw, of ook hele affaire?)
Ik wil dit graag weten omdat ik me er over verbaas hoeveel mensen er tegenwoordig vreemdgaan! Ik sta er erg sceptisch tegenover, maar misschien zie ik het te zwart/wit..

)
. maar vooral verdrietig

) 1x vreemdgaan is 2x vreemdgaan!