Toetsten blok Samsung Omnia / Touch telefoons

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eilleen333

Toetsten blok Samsung Omnia / Touch telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 20:03

Broekzakbellen is de nieuwe hobby van mijn mobiel. Ik heb een Samsung Omnia, en dat ding heeft echt een eigen leven. Ik heb hem al nooit in mijn broekzak, omdat ik op die manier al een keer een half uur een voicemail bericht heb achter gelaten bij een vriend van mij, met daarop broekzak geluiden :+ .

Dus hij zit altijd veilig in een apart vakje van mijn handtas. Maar dat bleek niet genoeg. Ik kom thuis, pak mijn telefoon... Heeft ie dus 112 gebeld, en twee smsjes naar 112 verzonden... }:0
Dat ie bekenden belt is tot daar aan toe, met 112 ben ik minder blij.

Ik heb hem wel op de blokkering staan die je krijgt als je de "ophang toets" ingedrukt houd, en het scherm doe ik ook altijd zwart. Maar hij heeft het dus toch voor elkaar gekregen...

Hoe zorg ik ervoor dat dit niet meer gebeurd???

zonnebloem18

Re: Toetsten blok Samsung Omnia / Touch telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:22

Na wat zoeken heb ik al een paar keer gevonden dat als hij na het indrukken van de ophangtoets niet goed geblokkeerd is er een firmware fout in zit en dus teruggestuurd moet worden voor reparatie.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 20:23

Hij is wel geblokkeerd, maar hij deblokeerd dus veel te makkelijk. Kan ik niet iets instellen zodat ik met bijv een cijfercode intoetsen pas weer kan bellen? Dat het bijna onmogelijk is dat dat via mijn broekzak of tas gebeurd? Durf hem nu nauwelijks mee te nemen...

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:26