Wat doen jullie op je eerste date?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

babli

Wat doen jullie op je eerste date?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 18:39

De titel verklapt het al.
Wat is jullie ideale (realistische) eerste date? :D Brand los.

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:41

Ehh... my lykt het erg leuk om dan (als het lekker weer is) naar het strand oid te gaan en daar dan te gaan picknicken/uit eten en elkaar beter leren kennen! :+:

lekker romantisch

babli

Re: Wat doen jullie op je eerste date?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 18:47

Jaa dat leek mij opzich ook wel een leuk idee. Ik weet alleen niet wat voor weer het zaterdagavond word. Zal zo is kijken.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:00

Mijn eerste date zag er als volgd uit: Ik was stapelverliefd op een leuke jongen en hij ook op mij (hij is nu tevens mijn ex en zijn we even goeie vrienden), ik was een jaar of 17 en hij 16. Hij nodigde mij op een gegeven moment ons eerste avondje samen uit dit was op een zaterdagavond en het was op een zalige zomer dag en op het moment dat de zon onder ging, hadden we eerst heerlijk gegeten buiten en daarna naar de film geweest...Alleen duurde die film best wel lang, waardoor ik mijn bus niet meer kon halen om thuis te komen, en toen bleef ik meteen bij hem slapen en dat was heel erg romantisch. We waren echt heel dol op mekaar aleen het ging niet zo meer en besloten we samen uit mekaar te gaan maar wel als hele goeie vrienden en dat zijn we nu nog steeds, alhoewel hij me soms nog wel eens mist.

Maar romantisch was ie zeker en heb heerlijk van hem genoten, het is en blijft echt mijn maatje forever ;)

babli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 21:40

@Possie. Dat is wel super dat jullie nog zulke goede vrienden zijn gebleven. Zie je niet vaak.

iemand nog meer tips?

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 10:23

Normaal ging op ik eerste dates altijd naar een cafeetje, wat drinken. Mijn 'laatste' eerste date ben ik wezen schaatsen! Met succes, hebben morgen al 4mnd :Y)

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 10:25

de ideale 1e date is op een plek waar je ontspannen kan praten en daarna of daarvoor samen iets kan doen ( zoals paardrijden :+ ) mijn 1e date was vreselijk maar we hebben al wel 14 maanden :)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 12:17

Op mijn date van laatst hebben we een paar uur in een rustig hoekje van een café gezeten! (De drie gezusters in Groningen ;)) Erg gezellig, er was (en is) een hele grote klik en we hebben ons prima vermaakt zonder dat we een activiteit als schaatsen of bios hebben gehad :) Er was namelijk geen minuut stilte, we raakten nooit uitgepraat.

Dus mijn ideale date is iets waarbij je elkaar beter kan leren kennen en ook de kans krijgt om gezellig te kletsen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:36

Ik zou een 'ideale date' nooit echt dermate groots aan pakken door gelijk te gaan picknicken op het strand oid, da's meteen zo beladen lijkt me......
Wat Plien91 hier boven zegt is leuk, gewoon lekker wat drinken in een kroegje! :)

SpecialPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 14:13

Een eerste ideale date, waar je gezellig kan praten, maar tegelijkertijd ook iets actiefs doet. Zodat het niet opeens zo akelig stil word. Ik ben in het begin nooit zon prater, en zenuwachtig worden kan ik ook als de beste, haha..

Maargoed mijn eerste date was de bios. :')

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 20:14

Voor de 1e date zou ik zeggen bios, lekker makkelijk, je hoeft niet persee wat te zeggen, maar het kan wel ;)
Kan allebei nog even lekker zenuwachtig zijn!
1e date heb ik dat ook gedaan met mijn vriend, al hadden we elkaar toen al wel ontmoet met het stappen, maar nooit veel gepraat ofzo :)

Een 1e date moet je klein houden denk ik en je moet gelegenheid hebben om lekker te kletsen en elkaar (oppervlakkig) te leren kennen!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 20:16

Ik heb echt geen idee, ben nooit zo romantisch :+.
Weet wel dat hoe mijn aankomende date gaat worden, nooit in me opgekomen zou zijn :D. Namelijk bungeejumpen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 20:19

ik ging film kijken, hoe orgineeeel :')
strand is altijd leuk, of ergens wat drinken.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 20:32

Strand, lekker wandelen als het slecht weer is of lekker een hapje eten als de zon schijnt.

Otje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:43

Op mijn eerste date, ging ik bowlen. Was super gezellig :P
We hadden 5 potjes gespeeld, en hij had ze allemaal gewonnen.
Maarja maakt niet uit! Zaterdag alweer een half jaar dus is toch nog goed gekomen. :+:

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:40

Lieke schreef:
Strand, lekker wandelen

En als je nou geen strand in de buurt hebt :( :P

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:48

Ik ging op mijn allereerste echt date met vriendje naar de Winterefteling en we hebben de hele dag onwijze lol gemaakt, heerlijk gekletst en kei hard gelachen! Ik zag hem voor die tijd al wel op de Uni en met uitgaan (sliep daar ook al), maar echt daten deden we pas naar hele tijd!