Store/shop managers?servicedesk medewerkers?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Store/shop managers?servicedesk medewerkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 16:04

Momenteel werk ik in jeugdzorg,maar door wat persoonlijke omstandigheden ben ik mij aan het orienteren op ander werk.
Het lijkt mij ook leuk om totaal iets anders te doen dan ik nu doe.
Echter wil ik wél dolgraag met mensen blijven werken,maar dat kan natuurlijk op verschillende manieren.
Niet alleen qua zorg,wat ik nu dus doe.
Nu leek eventueel in een winkel me ook leuk,maar alleen met doorgroeikansen richting shopmanager/filiaalleider of iets in die richting.
jarenlang alleen maar "droog"verkopen lijkt me niet wat. :Z
Ook heb ik een tijdje bij een servicedesk gewerkt(dus meer facilitaire dienstverlening),was ook wel leuk.

Wie werkt er in één van bovenstaande settings. Bijvoorbeeld als store/shop manager of dus op een servicedesk?Ik merk dat ik het leuk vindt om mensen te helpen in de brede zin van het woord. Het enige dat ik niet wil,is qua werk en salaris enorm zakken,vandaar dat ik verder wil groeien/leren... ;)

Voor de duidelijkheid,ik ga hulp krijgen met op een rijtje krijgen wat ik nu écht zou willen. Maar ervaringen zijn leuk en leerzaam om te lezen.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 15:04

Ik ben sinds september filliaal leider van een kappersgroothandel. Heb alleen maar 1 andere collega en we hebben over alle fillialen een bedrijfsleider. Ik ga dus niet over peroneels beleid/zaken zeg maar. Ik sta in de winkel en voor de rest ga ik over de indeling, voorraad/aankoop, administratie, ondersteuning van de vertegenwoordiger etc. En krijg binnenkort nog wat andere extra taken erbij.
Het is heel wisselend werk heb veel cursussen om overal op de hoogte van te blijven wat ik erg fijn vind.
Nadeel is dat er geen pijl te trekken is op de klantenaanloop. Ineens kan de winkel zo vol staan en op het andere moment is er een uur niks te doen. Dat ben ik niet gewend vanuit de kapsalon en was in het begin erg wennen voor mij.
Let wel goed op want de detailhandel heeft over het algemeen geen coa. Dus goed koppie er bij en het een en ander goed vast laten leggen in je contract.