Ik heb een jongen leren kennen (ken hem nu 3 weken). maar ik vindt hem eigenlijk niet zo leuk meer.
Ik kom net uit een relatie en had er even geen zin meer in, todat ik hem tegenkwam. Hij is wel leuk, en aardig maar ik ben niet verliefd op hem. Ook benauwd het mij verschrikkelijk.
Ik had met hem gezoend en een dag later zouden we film gaan kijken bij hem op de bank. Ik had van te voren gezegd dat ik eigenlijk even niets wilde en dat begreep hij. Ik was alleen zo stom om weer op zijn nuances te vallen en zoende hem weer. Nu denkt hij dat we een relatie hebben maar ik voel dat niet zo en wil dat eigenlijk ook niet.
Normaal gesproken had ik allang 'doei' gezegd... maar ik ga naar een festival waar hij mij voor uit had genodigd ver voordat ik hem beter leerde kennen. Ik zou bij hem in de tent slapen (gewoon als vrienden). Vandaar dat het even anders in elkaar zit
Ik wil hem niet kwetsen (waarschijnlijk is er geen andere oplossing want ik heb alles al verpest...)Maar ik wil niet verder met hem...
Hoe kan ik het hem subtiel vertellen? Hij stuurde me net een smsje dat ie me wil zien en me mist en blablabla... je kent het wel... ik heb (nog) niks teruggestuurd...
Kan iemand mij zeggen wat ik zou kunnen doen?
Alvast bedankt...
)
'diepe zucht'...pfff