Wat zouden jullie doen als..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_

Wat zouden jullie doen als..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 21:25

..Je vriend op een kamp is met vrienden en drinkt daar veel en gaat daar ook uit.
Jij zit dat ie weg is gewoon thuis en een plakboek van jullie te maken.
Als hij terug komt krijg je een raar gevoel, alsof hij met een ander wat heeft gedaan..
Je vraagt het hem voor de 2de keer of hij wat heeft gedaan met een meisje, en hij zegt dat er niets is gebeurt.
Hij reageerde 1 nacht al kortaf toen je hem aan het smsen was toen hij uit was, en voelde al een kút gevoel.
Hij komt bij je BBQ-en nadat hij terug is en je vraagt het nog een paar keer.
Uiteindelijk zegt hij dat hij een meisje op haar wang heeft gezoend, maar als je steeds verder vraagt komt er eindelijk uit dat hij 2 x met een meisje heeft gezoend, en hij zijn nummer heeft gegeven.
Toen hij terug was heeft hij 1 smsje terug gestuurd naar haar en toen haar nummer verwijderd.

Jij hoort dit dat hij is vreemd gegaan maar ontzettend spijt heeft en het niet wou zeggen omdat hij het niets vond voorstellen en het niet kapot wou maken.
En dat hij je huilend opbelt dat hij wou dattie het niet had gezegd zodat het dan nog goed was.

Wat zou jij doen? hem een kans geven, of hem eruit gooien?

WinSel

Re: Wat zouden jullie doen als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:26

Ik vind je verhaal errug verwarrend en irri lezen,d us snap er niet veel van

Romy18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:28

Zoenen op vakantie stelt meestal echt niets voor dus ik zou hem nog n kans geven. Iedereen doet wel eens domme dingen...

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:30

Ik zou hem ook nog een kans geven.
Hij zou door het stof moeten gaan, zweren dat ie het nooit meer zal doen maar ik zou hem wel nog een kans geven. Vooral omdat het op vakantie was, hij te veel had gedronken en iedereen wel eens wat stoms doet ;)

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:31

Ik zeg altijd als ze me bedriegen dan gaan ze er direct uit.
Maar om heel eerlijk te zijn, denk ik dat ik het zelf ook niet echt zou weten.

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:32

Ik zou hem nog een kans geven.

Hij is tenslotte op vakantie, drinkt vast wel meer dan 1 biertje, en dan gebeuren er wel eens dingen.
Natuurlijk mag hij dat niet als excuus gaan gebruiken, maar het gebeurd wel vaker.

Hij heeft je huilend opgebeld, dus denk dat dit wel een teken van spijt is ?

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 21:32

@ Elianna_ : Ja hij heeft zeker spijt

maar ik weet gewoon niet of ik hem dan ooit nog kan vetrouwen als hij weer in de stad oid is met vrienden

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:33

Het is inderdaad een beetje verwarrend. Maar als ik het goed begrijp, vertrouwde jij hem niet helemaal op vakantie en heb je toen net zolang aan zn kop gezeurd tot hij toegaf dat hij met 2 meisjes heeft gezoend? En nu wil je weten of dat je hem nog een kans moet geven of niet?

Ik denk dat je dat van binnen zelf het beste weet.

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 21:35

@ L_Ilse_L : Ja precies zo zit het.
Wist niet zo goed hoe ik het anders moest verwoorden, is zelf ook groote gaos in m'n hoofd.

Maar ik wil hem wel vergeven, maar ben bang dat ik hem dan constant op de lip ga zitten als hij ergens naartoe gaat

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:37

Hmm.. als ik het zo lees doe je dat nu al best wel.. Ik bedoel.. de redenen die je noemt waarom je bang was dat hij vreemdging vind ik niet echt goede redenen om je zulke dingen af te vragen. Of is het zo dat jullie nog maar pas een relatie hebben? Dan kan ik me nog iets indenken dat je daar bang voor bent

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 21:57

22 maanden zijn we samen.

En daar zijn ook wel redenen dat ik dat doe

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 22:02

Wat is de reden dat je dit topic opent, omdat je wil horen dat je deze gozer die je zelf al niet vertrouwde wat terecht was nog eens een kans moet geven?

Als jij je daar zelf goed bij voelt, moet je dat zeker doen. Maar als dat niet het geval is (de reden waarom je dit topic opent), wees dan eerlijk tegen jezelf :)
Laatst bijgewerkt door Bienotje op 01-06-09 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

mariposa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 22:05

ik had hem allang de deur uit geschopt, als ze 1 x vreemdgaan zullen ze t de volgende x ook wel doen,alleen dan zegt die niks meer,

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 22:09

ben ik het opzich wel mee eens mariposa

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 22:13

Sonja_ schreef:
@ L_Ilse_L : Ja precies zo zit het.
Wist niet zo goed hoe ik het anders moest verwoorden, is zelf ook groote gaos in m'n hoofd.

Maar ik wil hem wel vergeven, maar ben bang dat ik hem dan constant op de lip ga zitten als hij ergens naartoe gaat

kan dat dan nog meer?

vertrouwen is de basis, en die is al niet best zo te horen, even rond de tafel misschien?

Inguhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 22:14

Ik heb zo'n zelfde soort verhaal gehad, vriend ontkende eerst, maar mijn intuitie zei genoeg, uiteindelijk heeft hij het verteld, en ook dat hij heel veel spijt had..

Ik ben toen eerst heel boos geweest, en gezegd dat ik het nog wel een kans wilde geven, maar dan moest hij wel weten dat hij de eerste maanden alles moest accepteren qua controle enzo.. Hij accepteerde dit helemaal en vond het geen probleem. Het heeft nog wel iets van drie maanden geduurd voordat mn vertrouwen weer redelijk terug was.. maar wij zijn er zelf alleen maar sterker uit gekomen.. We hebben daarna nog ruim anderhalf jaar een relatie gehad..

Bij mij was het dus duidelijk één keer en nooit meer. Door wat hij had gedaan kreeg hij door wat hij kwijt zou kunnen raken, en hij wist meteen dat hij niet de relatie op het spel wilde zetten voor een zoen.. Door de hoeveelheid spijt die hij getoond heeft wist ik dat hij het niet nog een keer zou doen..

Verder is het natuurlijk wel jou keus, je moet doen wat je hart je ingeeft.. Sterkte ermee meis :)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 22:18

Hangt volledig van je eigen gevoel en karakter af. Sommige mensen zullen zeggen dat je je aanstelt en dat iedereen een foutje kan maken, anderen gaan zeggen dat 1 keer vreemdgaan een keer te veel is. Ik ben van die laatste mensen, ik ben sowieso al iemand die heel moeilijk vertrouwt en als ik zoiets te weten kom dan is het voor mij dan ook over. Ik zou me alleen maar slecht en bang voelen elke keer als mijn vriend eens alleen weg is, omdat hij al bewezen heeft dat ik blijkbaar niet zo belangrijk ben om van iemand anders af te blijven(en drank is voor mij geen excuus).

Dus als jij je niet meer goed in deze relatie vindt, hoeveel spijt hij ook heeft, dan moet je een beslissing maken. Als je gelooft dat hij oprecht spijt heeft en je bent in staat om dit voorval te vergeven en hem opnieuw te vertrouwen, dan blijf je bij hem. Maar de beslissing ligt bij jou, en niet bij een hoopje internetmensen die jou nog je vriend kennen en alleen maar kunnen zeggen 'als ik jou was dan..'

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 22:55

Ik zou het uit maken. Ook al was hij op vakantie, ook al had hij gedronken.. er zijn geen smoesjes voor vreemdgaan :n

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 23:03

babe schreef:
Ik zou het uit maken. Ook al was hij op vakantie, ook al had hij gedronken.. er zijn geen smoesjes voor vreemdgaan :n

Precies! Dumpen die hap!
Bah!

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 07:42

Romy18 schreef:
Zoenen op vakantie stelt meestal echt niets voor dus ik zou hem nog n kans geven. Iedereen doet wel eens domme dingen...

pardon?

Ts, als je jezelf respecteerd zou ik hem de weg wijzen, richting de voordeur :)
Je kan geen relatie hebben zonder vertrouwen...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 07:45

Ik zou hem dumpen, maar dat is erg persoonlijk denk ik.
Ik hecht daar echt veel waarde aan, en het is toch een handeling die onbewust onrespect toont tegenover de andere.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 07:48

Als je al moeite hebt met hem te vertrouwen, als je dat al had, dan heb je dat vanaf nu al helemaal. En net als je hem wel weer durft te vertrouwen, omdat hij dat verdiend heeft, gebeurt er weer iets waardoor dat een deuk op loopt.

Mijn ex, waarmee ik 3,5 jaar samenwoonde, heb ik het huis uit gegooid nadat hij met hetzelfde meisje zo n 3x was vreemdgegaan. Ik betrapte hem toen ik smsjes van haar in zijn telefoon las. Klaar, over en uit was het direct. Hij wist dat ik er op die manier over dacht (ben ik van begin af aan meteen heel resoluut in geweest) dus hij wist wel hoe ver het was.

Ik heb zo vreselijk veel pijn ervan gehad maar beter alleen en gelukkig dan in een relatie en ongelukkig want in een relatie zitten waarin je de andere niet kunt vertrouwen, nee, dat maakt echt niet gelukkig!

Dus ja ik zou adviseren dat je beter kunt breken met hem, hoeveel pijn het je ook zal doen in het begin maar je kunt hem blijkbaar niet vertrouwen en zo te merken verdient hij jouw vertrouwen ook niet…

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 07:48

Ghani schreef:
babe schreef:

Precies! Dumpen die hap!
Bah!

Mee eens! Je bent gek met iemand of je bent het niet hoor! Dan ga je niet vreemd, ook niet op vakantie of met drank op!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 07:52

Ik zou hem nooit meer vertrouwen, ik ben al erg onzeker en slecht qua vertrouwen, en als ik dan zoiets zou horen.
phoe ik weet het niet, ik vind mijn vriend heel leuk, en hou ook van hem, maar denk dat er dan geen plaats meer is voor hem :(

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 07:54

1 x is 2 x zeg ik maar altijd. Persoonlijk kan ik vreemdgaan niet vergeven. Hoe kan je zo iemand dan nog vertrouwen? Ook al bén je op vakantie en heb je gedronken, je zou beter moeten weten. Als het hem de eerste keer wordt vergeven, is de kans groot dat hij er van uit gaat dat dat de tweede keer ook wel gebeurd.