Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Het heeft ook bijna 2 jaar geduurd vooraleer ik op mn werk naar het toilet kon
.
knuffeldier schreef:ik heb dixies altijd weten te vermijden. Vind die echt zo goor. Met andere openbare toiletten heb ik wat minder moeite. Doe altijd wel snel in mijn hoofd een snelle kans berekening: naar welke toilet zullen mensen waarschijnlijk als eerste lopen? Die neem ik dan dus niet. Neem daarom ook nooit de wc die het dichtst bij de deur zit omdat ik denk dat veel mensen die snel komen binnen lopen vast de dichtst bij zijnde wc zullen gebruiken. Die wc wordt dus het meest gebruikt en is dus het smerigst, denk ik. (als het heel druk is en er rijen staan dan gaat dit niet op en dan neem ik gewoon de eerste die vrijkomt)
Marije_jiplover schreef:Daar heb je ook gelijk in, Unwritten.
En in veel openbare toiletten hangen nu van die dispensers met ontsmettende vloeistof, kun je de bril afdoen met wat wc-papier met dat spul en dan toch gewoon zitten.
Vreemde gewoonte... 
.
.

knuffeldier schreef:Neem daarom ook nooit de wc die het dichtst bij de deur zit omdat ik denk dat veel mensen die snel komen binnen lopen vast de dichtst bij zijnde wc zullen gebruiken. Die wc wordt dus het meest gebruikt en is dus het smerigst, denk ik.
Die neem ik dus voortaan.