Profotonet! HELP!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caballo77

Profotonet! HELP!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-09 21:05

Ten eerste, ik hoop dat mijn vraag hier goed staat; ben niet zo bekend met dit gedeelte van bokt.nl....

Laatst is er een fotoserie gemaakt van mij en mijn tinker. Het zijn behoorlijk wat foto's geworden. Deze zijn aangeleverd op cd-rom en ik wil ze graag laten afdrukken op 20x30 formaat. Nu heb ik de tip gekregen om ze te laten afdrukken bij profotonet.nl, want ik wil toch wel wat meer dan gewone 'Hema kwaliteit'. Ik ben al op zoek gegaan naar ervaringen en deze zijn toch wel positief. Maar ik zie op hun website allerlei soorten fotopapier staan, instellingen, formaten en verhoudingen en wat al niet meer... Op dat gebied ben ik dus echt een groentje. Dus HELP!!! Iemand hier tips voor me?!?!

Mireille

Re: Profotonet! HELP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:10

[FK] > [TV]

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 20:08

Ik bestel al m'n foto's daar. Fijne service, goede kwaliteit.
Op zich is het niet zo moeilijk, je moet een programma installeren en in dat programma kun je al je foto's bestellen. Staat op de site hoe dat werkt.
Ik laat mijn foto's altijd afdrukken op glanspapier. Formaten staan er gewoon bij dus dat is niet moeilijk.
Pearl papier is ook mooi, dan ligt er een parelmoer-achtige glans over je foto's.
Hier een paar printscreens van het programma, heb wat uitleg erbij getypt. Ik hoop dat je het zo snapt ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bitterbal

Re: Profotonet! HELP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 21:14

Daarom druk ik mijn eigen foto's af (bij profotonet ;-) )

Maar de uitleg die hierboven staat is al erg handig en ik denk dat je daarmee al wel een eind gaat komen nietwaar?!