Ik heb dus van die op maat gemaakte oordoppen, Ik weet eigenlijk niet meer of ze nu 40 euro per stuk of per 2 waren..... maar ze zijn wel ideaal. Maar zorg inderdaad dat je je telefoon naast bed hebt liggen, dat je in geval van nood wel gewekt kan worden.
Probeer het eerst even uit met je wekker of je er ook écht wakker van word op een ochtend dat je er niet uit hoeft. Het horen als je 's avonds gaat slapen is nog wat anders dan er 's ochtends wakker van worden.
Hou er overigens rekening mee dat het echt lage geluiden niet buitensluit. Je kan je gehoor nou eenmaal niet uitzetten. Ik gebruik ze wegens veel geluidsoverlast in de buurt, en voor de stemmen helpt het echt geweldig. Ook voor de muziek, behálve voor de bas.... die word zeker wel verminderd, maar je hoort hem nog wel steeds. Echter dus wel gedemt. Maar das dan ook het enige wat je hoort. + je eigen hartslag
Gewoon even gaan informeren bij een audiciën, want op maar gemaakte dopjes werken echt vele malen beter dan welke dopjes dan ook en zijn véééél comfortabeler om mee te slapen, zeker als je een zijslaper bent en er dus op ligt.
Ik merk trouwens dat ik ze er halverwege de nacht uittrek (in mijn slaap), juist omdat ik me niet veilig voel. En ook inslapen vind ik erg lastig, steeds even 1 eruit om te horen of alles wel oké is....

Maar dat heeft voornamelijk iets met mijn verleden te maken, en het feit dat ik me nooit veilig voel. Maar ga voor jezelf even na hoeveel last je daar van zou kunnen hebben. Ik gebruik ze daardoor namelijk veel minder dan ik zou willen.....