Tips gezocht voor 90ste verjaardagfeest oma.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Anne_x

Tips gezocht voor 90ste verjaardagfeest oma.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-09 18:55

Mijn oma wordt eind augustus alweer 90 jaar. Dit moet natuurlijk groot gevierd worden. (net als 85, 80 en 75 :+ )
Mijn oma heeft zelf aangegeven dat ze weer graag wil varen.
Maar nu hadden mijn vader en ik een beetje het dilemma, hoe lang dit voor iedereen leuk blijft.
We zijn met een groep van 25 man, leeftijd varierend van 0,5 - 90 dus. ( oma, 3 zoons met 2 vrouwen, 8 kleinkinderen waarvan 7 met aanhang, en 4 achterkleinkinderen)
De dag kan dus niet te lang duren ivm. moe wordende kinderen en oma's :+
Maar moet ook niet na een uur weer over zijn omdat ze meeste van ver moeten komen.

We zaten aan zeilen te denken omdat ze 'jongelui'(zoals mijn vader dat zo leuk zegt) ook echt nog iets te doen hebben. Maar mijn oma is redelijk slecht ter been, dus niet elke zeilboot komt zomaar in aanmerking.

Ik ben al een beetje aan t googlen geweest maar kan niet 1,2,3 wat vinden. (ik ben ook niet zo google held moet ik zeggen)
Dus weet iemand iets waar we leuk met zn allen kunnen varen, maar ook nog wat te 'doen' hebben?
Niet te ver uit de buurt van Schagen (Noord Holland)

Kristie

Re: Tips gezocht voor 90ste verjaardagfeest oma.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 18:59

Ik zou het vooral leuk houden voor je oma omdat het haar verjaardag is; dus niet gaan zeilen of gaan wild watercraften :+. Een leuke rond tocht door Amsterdam, en dan ergens afsluiten met een high tea of zo?

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-09 19:08

Tuurlijk moeten we het vooral leuk houden voor mijn oma. Maar die is al redelijk snel te vreden. Zeilen vind ze ook heel leuk :j
En het zou sowieso een vrij grote boot moeten zijn wegens rolstoel/rollator proef, dus wordt het al niet zo heldhaftig :+

Want ik weet ook dat de rest het niet leuk vind als ze 'verplicht' worden de hele middag op de boot te zitten en niets anders kunnen doen dan met elkaar kletsen :P

Het is niet dat we de hele middag vermaakt moeten worden, maar na een uur of 2 kletsen heb je iedereens leven ook al weer een beetje gehad.

Amsterdam zaten we ook al aan te denken idd.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 19:14

In Friesland kun je een skutsje huren, die kun je naar Den helder/enkhuizen o.i.d laten komen..

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 19:15

Volgens mij is hier een centraal topic voor.