Leuke bijbaantjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tommiegek

Leuke bijbaantjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-09 18:08

Hee (:

Ik ben 12 jaar oud en zoek een bijbaantje,
alleen ik weet niet goed wat ik moet doen. Ik zat te denken bij een kwekerij ?
of honden uitlaten of opassen. Ik word bijna dertien maar ik weet niet of ik te jong ben voor bij de kwekerij werken. Weten jullie nog leuke bijbaantjes dat wel wat verdient en waar ik niet te jong voor ben ?

Groetjes (:

marrlinde

Re: Leuke bijbaantjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 18:10

als je 12 bent mag je nog niet zoveel.

je kan in je vriendenkring eens kijken of je ergens kan oppassen, al vind ik 12 voor een oppas nog een beetje jong ;)

ik denk dat je beter gewoon de auto van je vader kan wassen en zulke dingen als je iets extras wilt verdienen ;)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 18:17

Voor werk bij een kwekerij o.i.d. ben je echt nog te jong. Meeste bedrijven willen pas vanaf 14 / 15. Maar zelfs dan mag je nog vrij weinig werk doen. Hou het lekker in je kennissenkring, auto wassen, grasmaaien, huishoudelijke klusjes etc.

Maar waarom zoek je op je 12e al een baantje?? *denkt aan jongste broertje van 11,5, die zie ik echt nog niet werken*

Tommiegek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-09 18:52

Plien91 schreef:
Voor werk bij een kwekerij o.i.d. ben je echt nog te jong. Meeste bedrijven willen pas vanaf 14 / 15. Maar zelfs dan mag je nog vrij weinig werk doen. Hou het lekker in je kennissenkring, auto wassen, grasmaaien, huishoudelijke klusjes etc.

Maar waarom zoek je op je 12e al een baantje?? *denkt aan jongste broertje van 11,5, die zie ik echt nog niet werken*
Ik wil graag geld verdienen voor paardrijlessen , mijn moeder vind het te duur en wil het niet betalen. Tjah dan maar zelf :+

Ik ken de mensen van de kwekerij en ga er binnenkort heen. Ik zit bij hun zoon in de klas dus ik hoop dat het mag :+

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 07:49

LZP -> STW