russel schreef:Ik dacht dat je huis onlangs was verkocht? Toen had je toch ook geen makelaar en deed je de bezichtiging zelf?
Overigens is de tijd nu heel slecht, ik zou eerst zonder makelaar proberen via Makelaarsland.
Dit was het huis van mijn vriend, en dit is wel verkocht met een makelaar, binnen 5 maanden
Het topic wat ik toen plaatste was ivm de open dag, die ook door alle makelaas in NL werd georganiseerd, dit hadden we dus niet zelf bedacht toen
1 huis is nu verkocht, we wilden eerst in dit huisje blijven en doorsparen, maar dat huis bij ons om de hoek spookt nu al een jaar door ons hoofd
Dat de tijd slecht is weten we, maar het andere huis is binnen 5 maanden verkocht, in een prijsklasse waarin veel huizen te koop staan, en alleen al diezelfde straat stonden nog 4 andere huizen te koop, die precies hetzelfde uitzagen
Toch is dat huis vrij snel verkocht, wat we wel gehoopt maar niet verwacht hadden
Dit huis is een prijsklasse lager, staat maar 1 ander in de straat te koop en is geen concurent voor ons, dus ik verwacht dat dit sneller verkocht zal zijn