Vannacht moest hij eruit (vrachtwagenchauffeur) en rond 3.00 liep de wekker af. Hij laat het ding minutenlang (soms wel een uur!) rammelen, voordat hij zn ogen opendoet en de wekker uitzet. Ik ben dan vaak allang wakker maar zelf alvast uitzetten werkt niet, dan slaapt ie gewoon door. Hij is echt in een hele diepe slaap ofzoiets, ik weet het niet.

Hij heeft ook 2 wekkers die hij zet, zijn telefoon en de gewone.
Nu heeft hij ook de gewoonte om de snoozeknop te gebruiken, wat ik persoonlijk erg irritant vind.
Hij zet hem dan een half uur of een uur eerder zodat hij rustig kan ontwaken, wat als je het mij vraagt helemaal geen effect heeft want hij blijft in die diepe slaap.Ondertussen ben ik klaarwakker.
Maar vanmorgen was een andere dag, (ik heb het momenteel wat druk en zit een beetje in een stressige periode, maar dat praat het niet goed) en er knapte iets in mij.
Na een uur dat gejengel van de wekker aanhoren en zelf klaarwakker zijn, heb ik dat ding gepakt en volle kracht tegen de muur aan gesmeten.
Natuurlijk lag het ding in gruzelementen en zat vriendlief rechtop in bed. Hij had zich ook nog verslapen (goh...). 
Doordat ik door het gooien
mijn gelnagel afbrak, veranderde ik helemaal in een kreng. Ik heb hem nog nooit zo snel naar buiten zien vliegen maar ik moest moeite doen om de wekker niet nog door het raam achter hem aan te gooien.

Inmiddels ben ik weer een beetje gekalmeerd, en zit ik al aangekleed en opgedoft op de bank met een kopje koffie.
Normaal ben ik niet zo van de persoonlijke dingen op bokt zetten, maar ik moest het even kwijt.

Wie o wie slaapt ook altijd door de wekker heen of heeft een vriend die dit doet en wil het leed delen.

Soms zou ik bijna denken dat hij het expres doet, maar als hij alleen is (ik eerder werken dan hij) gebeurd het ook regelmatig.
Meerdere wekkers zetten, nagels in zijn rug, duwen, roepen, lief vragen, het heeft nauwelijks effect. En om nu iedere morgen zo'n actie uit te halen...
Wat moet ik doen om hem te helpen op te staan? Een loeiharde wekker is geen optie, dan zit ik kaarsrecht overeind en hoort hij hem nog niet.
pa valt wel mee.. maar m'n broertje! ;') triest gewoon..

?
.
Een gewone wekker, m'n telefoon, en nog een gewone wekker aan de andere kant van mijn kamer. Maar soms slaap ik dáar zelfs doorheen, ik laat ze soms wel een uur tot anderhalf uur snoozen
. Val af en toe nog in slaap en hoor dan de tweede of derde wekker. Dan kom ik er ook uit.