als je ooit zou trouwen heb jij een idee hoe?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AlexandraM

als je ooit zou trouwen heb jij een idee hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 10:02

heey heey, opzich ben ik dr helemaal niet mee bezig en zie me ook niet trouwen maar dan nog, zijn dr mensen (zelfs ik heb heus wel dromen) van hoe en wat enzo :)

Mijn ultieme fantasie als ik zelf ga trouwen (al is het miss niet haalbaar) is of al rijdende met mn eigen paarden of met de koets en mn eigen paarden vertrekken of miss ook al aankomen (en nee ik men zelf dan!!) moet alleen iemand hebben die ze dan rustig houd tot kort erna en ze miss ook naar de wei/stal brengt maar die vind ik wel :P (tis vooral mn eigen paarden of dat gaat lukken haha)

dan het liefst niet in een witten jurk, wit maakt dikker en voel me dr niet prettig in..nu weet ik dat zwart echt de verkeerde kleur is helaas en rose wil ik echt niet of het moet de juiste kleur rose zijn...maar toch liever niet :P
dan niet veel gezeur maar snel trouwen anders val ik en de mensen eromheen in slaap. liefst in de hei, en het feest ook buiten ergens (of daar of ergens in een grote wei ofzo)

nja alles zo natuurlijk mogelijk :P

en dat terwijl ik niet echt de behoefte heb ooit te trouwen, zie al op tegen samenwonen omdat ik nogal een aparte smaak heb kwa huis en te veel dieren wil haha vind maar iemand die er in mee gaat :) of rijk is hahaha

noujaaaaaa zo dat was mijn droom..owja ik zou het niet groot willen doen het feest daar mag IEDEREEN die ik ken naar komen maar soms denk ik liefst trouw ik alleen met mn ma erbij daar ik het verschikkelijk vind als ik in de picture sta en dat ik ga hyperventileren op mn bruiloft das ook niet de bedoeling..
Zo nu jullie :P

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 10:08

Ik wil eigenlijk helemaal niet trouwen, maar vroeger drooomde ik ervan dat al mijn stalgenootjes dan met hun paarden, helemaal mooigemaakt en in wedstrijdtenue bij de uitgang van de kerk zouden staan als wij naar buiten komen.

AngelofLove

Re: als je ooit zou trouwen heb jij een idee hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 10:13

Mijn droom was te paard of met een koets, de werkelijkheid.... een dikke audi S4 cabrio :D

Dit kwam omdat mijn ouderlijk huis (vanuit daar zijn we vertrokken) en de locatie waar we trouwde zo'n 30 minuten met de auto was, dus te paard of met een koets was dit gewoon niet te doen :D

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 10:14

ha nee ja was t wel maar dan ben je lang bezig :P
en nee ik ook niet maar heb dr toch al over gedroomt ;)

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 10:16

nope, nooit over gedroomd... maar ik ben een aparte natuurlijk :+

Mijn "bruiloft" was gratis op de maandagmorgen (of was het nou dinsdag? :P )

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 10:18

Trouwen.. :Y)

Hmm, ik heb er eigenlijk echt nooit overna gedacht.
Maar ik denk dat ik niet zo'n hele ceremonie zou willen.
Gewoon kleinschalig, met als gasten de mensen die ik echt belangrijk vind. :)

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 10:24

Áls ik al zou trouwen, dan zou ik het doen omdat mijn vriend het graag zou willen. Maar dan wil ik wel op het strand trouwen :D

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 10:27

Ook ik heb geen behoefte om te trouwen. Als het toch ooit zo ver mocht komen, dan trouw ik op La Palma. Dat eiland is namelijk 1 grote mooie trouwlocatie! :D En een Spaans feestje erbij zie ik wel zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 10:32

Jaa dan lekker met alles erop en eraan. Onze dag waarij WIJ in het middelpunt staan :P Mooie jurk, mooie auto, super lokatie en alleen maar leuke en gezellige mensen op een dik feest :D Lekker standaard dus :P

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 10:36

ALS wij ga trouwen wordt het heel klein. alleen mn meest dierbare mensen erbij als getuigen en misschien met hun uiteten en dat was het. een feest vind ik echt onzin. we vieren elk jaar onze verjaardagen al samen en uitgebreid en dat is erg gezellig. ik ga geen mensne uitnodigen waar ik niet veel mee heb.
en ik vind trouwen ook zonde van het geld. zo'n jurk heb je 1 dag aan=zonde

Sweetselina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 10:38

Prinsessenjurk natuurlijk! Prachtige locatie, liefst in de natuur waar je kunt trouwen, feesten en slapen. Familie erbij en een groot feest met een geweldige band en natuurlijk lekker eten.

Maar ook trouwen op een eilandje in griekenland spreekt mij erg aan of op cuba oid. Maar ben bang dat dan niet iedereen meegaat (oma vliegt niet) en dat zou ik heel erg jammer vinden.

En op vrijdag zodat je het hele weekend hebt om bij te komen.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 10:41

ja hier zal t oo0k niet groot worden als :P ik houd dr totaal niet van...alleen een feest is altijd leuk :P Ik wil ook dat iedereen komt waar hij/zij zich lekker bij voelt..en als dat een kapotte spijkerbroek is so be it hahaha :P zolang we t maar gezellig hebben

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 10:43

Op het strand op een mooie zomerse dag, lekker jurkje, blote voeten man in een linnen pak slippers, niet veel toeschouwers, lekker knus.. En daarna ook nog mijn prinsessen bruiloft natuurlijk!! :p Dus ja ik moet 2 keer trouwen Hahahaha..

Ik wil ook echt een sissi jurk! Zwijmel zwijmel ik zie het al helemaal voor me!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 11:18

Ik ben getrouwd zoals ik het gedroomd had - mooie ivoorkleurige jurk (die me heel slank maakte door de snit), witte trouwkoets met twee mooie Gelders ervoor, twee bruidsmeisjes en natuurlijk de man van mijn dromen. Het was wel koud (november) maar een prachtig zonnige dag. Al mijn vrienden en familie waren erbij... ik had het niet anders willen doen!

Afbeelding
(heb wel betere foto's maar even niet digitaal, het is al een paar jaar geleden ;))

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 11:21

Ik wil trouwen op een mooie lokatie, met alleen mensen om mij heen met wie ik écht wat heb. Neven en nichten hoeven dus niet te komen (op 1 na met wie ik wel contact heb :) ) omdat het 'moet'. Daarna naar een mooie plek om te eten en foto's te maken (of in mooie auto of met paard en koets: hangt van de periode af :P). Op diezelfde lokatie wil ik dan ook een knalfeest geven! :D
Witte jurk gaat zeker aan :D Maar niet teveel poespas erop :=

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:14

Moet eerst een vent vinden maar goed dromen kan altijd ;)

Wilde altijd op me eigen paard na het stadhuis toe maar dat gaat hem niet worden....

Het lijk me hartstikke gaaf om als utrecht in de domtoren te trouwen (niet voor de kerk gewoon als locatie) en dan een feest geven in het Rode hart in het utrecht stadion ;) Niet omdat ik diehard utrecht fan ben maar die zaal is perfect voor een feestje!! Op me feestje wil ik natuurlijk een paar gezelliger zangers/zangeresse hebben (bekende hier in utrecht) en natuurlijk een prinsesse jurk!

Maar goed zoals ik al zei eerst een vent vinden haha...

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:15

Als ik ooit ga trouwen wil ik in t wit haha dat is het enige waar ik overna gedacht heb. Voor de rest kan het me niet zo heel veel schelen als het maar een leuke dag wordt ;).

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:18

Poeh ik heb er nog nooit over nagedacht. :o
Van mij hoeft die poespas niet. ;) Een samenlevingscontract is goed genoeg. :P
Vriendlief wil wel trouwen dus misschien geef ik hem toch zijn zin, maar dan wil ik wel een dikke diamanten ring. :D :D (grapje hoor).