Mijn ultieme fantasie als ik zelf ga trouwen (al is het miss niet haalbaar) is of al rijdende met mn eigen paarden of met de koets en mn eigen paarden vertrekken of miss ook al aankomen (en nee ik men zelf dan!!) moet alleen iemand hebben die ze dan rustig houd tot kort erna en ze miss ook naar de wei/stal brengt maar die vind ik wel
(tis vooral mn eigen paarden of dat gaat lukken haha)dan het liefst niet in een witten jurk, wit maakt dikker en voel me dr niet prettig in..nu weet ik dat zwart echt de verkeerde kleur is helaas en rose wil ik echt niet of het moet de juiste kleur rose zijn...maar toch liever niet

dan niet veel gezeur maar snel trouwen anders val ik en de mensen eromheen in slaap. liefst in de hei, en het feest ook buiten ergens (of daar of ergens in een grote wei ofzo)
nja alles zo natuurlijk mogelijk

en dat terwijl ik niet echt de behoefte heb ooit te trouwen, zie al op tegen samenwonen omdat ik nogal een aparte smaak heb kwa huis en te veel dieren wil haha vind maar iemand die er in mee gaat
of rijk is hahahanoujaaaaaa zo dat was mijn droom..owja ik zou het niet groot willen doen het feest daar mag IEDEREEN die ik ken naar komen maar soms denk ik liefst trouw ik alleen met mn ma erbij daar ik het verschikkelijk vind als ik in de picture sta en dat ik ga hyperventileren op mn bruiloft das ook niet de bedoeling..
Zo nu jullie