Het moet toch niet gekker worden...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jarrah

Het moet toch niet gekker worden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 09:49

Nouja zeg... ik kom net aan op mijn werk... parkeer ik achteruit mijn auto in... zie ik in mijn binnenspiegel een jongen half achter een muurtje staan en rare bewegingen maken met zijn hand in de richting van zijn penis... dus ik blijf even staan en bekijk stiekum in mn spiegel of ik het goed gezien had...
Komt hij vervolgens achter het muurtje vandaan en staat hij zich gewoon uitgebreid te masturberen...
Toen hij mij op een gegeven moment zag verdween die weer achter het muurtje... dus ik uitgestapt, binnen met een collega gaan overleggen wat we hier nou mee moesten (ook vanuit ons vakgebied als maatschappelijk werker natuurlijk). We zijn toen teruggegaan om te kijken of we hem ter plaatse aan konden spreken...Maar toen hij ons aan zag komen verdween die en hebben we hem niet meer gevonden...
Ik heb toch maar even een melding bij de politie gedaan... Ik sta dan als volwassene (en maatschappelijk werker) wel raar te kijken, maar ik zou er niet aan moeten denken dat er kleine kinderen langslopen op dat moment...

Wat een rare ochtend zeg...
Hoop dat de politie er iets mee kan, deze jongen moet gewoon hulp hebben...

Hebben jullie wel eens van dit soort vreemde dingen meegemaakt?

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 10:51

Ik moest lachen om je verhaal :o , maar het had natuurlijk anders geweest als het een kind had geweest.
Goed dat je een melding hebt gemaakt!

Prinslover

Re: Het moet toch niet gekker worden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 11:52

Haha, moest stiekem ook wel lachen := . Wat mensen daar toch opwindend aan vinden he?! Vreemd.. maar ach. Gelukkig was jij het idd, en geen klein kind. Dat zou minder zijn.. Ik ken iemand dit die ook heeft mee gemaakt in het voorbij lopen een man in een (werk)bus. Dan was niet zo slim natuurlijk :') . Naam van het werkbusje doorgegeven, en aangifte gedaan (hij stond naast een school) . Hij is toen aangepakt door de politie.

koda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 11:54

Moest ook weleven lachen, als mij dat zou gebeuren zou ik een rood hoord krijgen, maar zou wel iets zeggen van gaat het lekker??

Maar idd hadden maar kleine kinderen moeten lopen.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 11:57

Als je dat op straat doet ben je wel heel apart..
Blijkbaar was het een heel opwindende muur :+

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 12:18

mistery schreef:
Blijkbaar was het een heel opwindende muur :+

Hahaha ja daar had ik nog niet aan gedacht... zal dat het zijn? :D :D :D

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 12:31

getver! :7 Wat een rare gast joh! Zoiets doe je toch niet op straat?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 12:32

Raar menneke. :Y)

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 12:33

Tja, wat moet je hier nou op zeggen :\ ...
Goed dat je het gemeld hebt; je moet er idd niet aan denken dat (kleine) kinderen met zo´n figuur geconfronteerd worden :n !

Hier ook een "mooi" verhaal:
Mijn vriendin was het afgelopen WE met een paar andere vriendinnen wandelen.
Zij liep een stukje voorop en kwam als eerste door zo´n klein tunneltje onder het spoor door. Op dat moment springt er een potloodventer in z´n nakende niksie voor haar uit de bosjes! Nu is mijn vriendin niet op d´r mondje gevallen en met de wetenschap dat die andere meiden er 100 mtr later achter aan kwamen, begon ze tegen die vent te praten.
Daar had ´ie niet mee gerekend en toen hij de stemmen van die andere meiden hoorde, probeerde hij te vluchten. Nu had hij alleen geen andere mogelijkheid om op de heuvel waar het spoor op loopt, te kruipen, wat vol met brandnetels stond }> !
Mijn vriendin vertelde natuurlijk meteen aan de andere meiden wat er was gebeurd en wees aan waar die vent zat.
Een van de andere meiden zei toen, dat ze nou snapte waarom er aan de andere kant van het tunneltje allemaal politie reed die duidelijk naar iets/iemand op zoek was :)* , dus zij weer terug om de politie te waarschuwen.
Toen de politie die vent eenmaal te pakken had, was zijn argument "dat hij diaree had en dat hij zich uit angst zich te bevuilen, uitgekleed had" :') !
Achteraf vertelde de politie dat ze al ruim 1,5 jaar naar die vent op zoek waren, maar dat ´ie steeds had weten te ontsnappen.

kelly_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 12:34

Nogmaals: shocking.... Dat heb jij weer!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 12:38

Ik weet ook niet wat ik zou doen. Denk ik ook een melding maken bij de politie. Inderdaad maar goed dat jij het was en geen klein kind!

Haha Sterre :') Dat is best banketstaaf :P

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 12:50

Haha....misschien heeft dat mannetje wel een goedlopende relatie daar met die muur, en staat ie uitgebreid de muur ook te bevredigen :D :D :D :D

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:04

Misschien vond ie dat juist een spannend idee om achter die muur te staan met het idee dat iemand hem zou kunnen betrappen :P.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:08

Die muur mag in elk geval niet klagen over z'n seksleven!

Bizar hoor, vraag me wel af wat mensen hiertoe zet.

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:13

Waarom ben je eerst naar binnen gegaan om te overleggen? In dit soort gevallen ALTIJD 112 bellen is me op het hart gedrukt door een agente... Beetje naïef ook om te denken dat je hem ter plekke had kunnen aanspreken :o

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 13:26

rommie schreef:
Waarom ben je eerst naar binnen gegaan om te overleggen? In dit soort gevallen ALTIJD 112 bellen is me op het hart gedrukt door een agente... Beetje naïef ook om te denken dat je hem ter plekke had kunnen aanspreken :o

Op je eerste vraag: omdat ik hem niet af wilde schrikken en ik zelf even 2 tellen nodig had om mijn verbluffing te laten zakken...
112 bel ik daar niet voor, het is geen spoedgeval, geen nood...
En naief om zelf aan te spreken? Waar is de sociale controle gebleven vanuit de directe omgeving? Ik ben maatschappelijk werker en weet inmiddels wel enigzins met dit soort dingen om te gaan, dus waarom naief? Denk je dat een politiekorps direct uitrukt als jij enkel toekijkt en 112 belt?? Dát vind ik pas naief :)

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 13:29

Maar idd, dat muurtje heeft aan zijn seksleven niks te klagen :D
Alhoewel... dat muurtje heeft ook weer weinig keuze, die kan hem niet van zich afweren :D

Sterre: dat is ook een bizar verhaal ja... waar halen al die mensen dat toch vandaan joh, die onzin? :?

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 16:18

Haha nou het is toch wat, vorige week toen ging iemand bij ons op stal trouwen en het paard moest door 2 andere stalgenoten naar de trouwlocatie gebracht worden voor foto's. Dit was ergens in een bos en op een gegeven momenten waren ze even de weg kwijt dus hun de auto langs de kant in het bos gezet en op een bord gekeken, op dat moment fietste er net een man langs en 1 van die vrouwen vroeg aan die man of hij wist waar dit en dat was waarop hij antwoorde dat hij dit niet wist.

Toen ze weer op het bord keken riep de man ineens hebben jullie het al gevonden?? En daar stond hij op 10 meter afstand zichzelf af te trekken kijkend naar hun! Hun alle 2 verbijsterd en snel in de auto gesprongen en weg gereden alleen om weg te komen daar zat er niks anders op dan weer met de auto langs die vent heen te rijden, 1 van de dames had nog uit willen stappen om hem een ram met de zweep over ze´n geval te geven haha maar is toch maar doorgereden, later hebben ze het wel aan de boswachter gemeld.

Stel je voor dat je dan in je eentje toevallig in dat bos bent, moet er niet aan denken :=

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 18:18

jarrah schreef:
rommie schreef:

Op je eerste vraag: omdat ik hem niet af wilde schrikken en ik zelf even 2 tellen nodig had om mijn verbluffing te laten zakken...
112 bel ik daar niet voor, het is geen spoedgeval, geen nood...
En naief om zelf aan te spreken? Waar is de sociale controle gebleven vanuit de directe omgeving? Ik ben maatschappelijk werker en weet inmiddels wel enigzins met dit soort dingen om te gaan, dus waarom naief? Denk je dat een politiekorps direct uitrukt als jij enkel toekijkt en 112 belt?? Dát vind ik pas naief :)

Dat weet ik zelfs zeker. Ik heb het namelijk wel eens gedaan ;) Heus geen heel corps, maar één auto met daarin twee agenten was binnen een paar minuten ter plaatse en de meneer in kwestie is meegenomen.
Van je beroep is zo'n jongen niet zo onder de indruk vermoed ik. Die schaamt zich kapot en zal zich zo snel mogelijk uit de voeten maken, in plaats van te wachten op een standje van een maatschappelijk werker.
Verder vind ik het, zéker voor een maatschappelijk werkster, niet zo netjes om hier eerst heel serieus te komen roepen dat het 'toch niet gekker moet worden' maar er vervolgens wel grapjes over te gaan maken.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 21:32

Tsja als wij in ons beroep niet meer mogen lachen om dit soort dingen wordt het een trieste bedoening en blijven er nog maar weinig maatschappelijk werkers over... Die dan met een burn-out in de ziektewet eindigen...
En verder ben ik het niet met je eens, maar daarover mogen meningen gelukkig verschilllen :)

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 22:23

Natuurlijk mogen jullie in jullie beroep lachen. Maar als je begint met hoe erg het wel niet is en dat je die jongen had willen helpen vind ik het een beetje raar om vervolgens op internet uitgebreid grappig te gaan zitten doen... Maar dat is slechts mijn mening.

tamaartjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 23:08

hahahahahahahahahah, ik kan me ook totaal niet voorstellen dat iemand dat zo buiten op straat doetXD misschien seksverslaafde ofzo haha :P maar idd er zouden kleine kinderen voorbij lopen.