Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Wat mensen daar toch opwindend aan vinden he?! Vreemd.. maar ach. Gelukkig was jij het idd, en geen klein kind. Dat zou minder zijn.. Ik ken iemand dit die ook heeft mee gemaakt in het voorbij lopen een man in een (werk)bus. Dan was niet zo slim natuurlijk
. Naam van het werkbusje doorgegeven, en aangifte gedaan (hij stond naast een school) . Hij is toen aangepakt door de politie.
...
!
!
, dus zij weer terug om de politie te waarschuwen.
!
.
rommie schreef:Waarom ben je eerst naar binnen gegaan om te overleggen? In dit soort gevallen ALTIJD 112 bellen is me op het hart gedrukt door een agente... Beetje naïef ook om te denken dat je hem ter plekke had kunnen aanspreken

jarrah schreef:rommie schreef:Waarom ben je eerst naar binnen gegaan om te overleggen? In dit soort gevallen ALTIJD 112 bellen is me op het hart gedrukt door een agente... Beetje naïef ook om te denken dat je hem ter plekke had kunnen aanspreken
Op je eerste vraag: omdat ik hem niet af wilde schrikken en ik zelf even 2 tellen nodig had om mijn verbluffing te laten zakken...
112 bel ik daar niet voor, het is geen spoedgeval, geen nood...
En naief om zelf aan te spreken? Waar is de sociale controle gebleven vanuit de directe omgeving? Ik ben maatschappelijk werker en weet inmiddels wel enigzins met dit soort dingen om te gaan, dus waarom naief? Denk je dat een politiekorps direct uitrukt als jij enkel toekijkt en 112 belt?? Dát vind ik pas naief
Heus geen heel corps, maar één auto met daarin twee agenten was binnen een paar minuten ter plaatse en de meneer in kwestie is meegenomen.