soms wil ik gewoon even lekker kinderlijke acties uithalen 
Vandaag bvb, ik was een eindje aan het wandelen met een oppaskindje en de hondjes, en op een gegeven moment kwamen we bij een viaduct waar een fietspad overheen gaat, aan de beide zijkanten is een stuk grasland wat schuin afloopt. Ik moet ook over dit viaduct als ik naar de manege ga, en ik zie soms wel eens jochies van een jaar of 8 met een stuk van een kartonnen doos met een rótgang van die 'berg' afglijden. Stiekem dacht ik altijd al 'hmm dat lijkt mij ook wel leuk'
Maarja, als je 10 jaar ouder bent dan die kids waag je je er niet snel aan natuurlijk
Tot vandaag
M'n oppaskindje (Emily, 3 jaar) vroeg aan me waarom die stukken doos daar lagen. Voor mij de perfécte aanleiding om het eens even te demonstreren, en 3 seconden later zaten we samen op zo'n stuk doos en gleden we vreselijk hard naar beneden
. 'Nog een keeeeeer' riep Emily. En dat vond ik helemaal niet erg, we lagen allebei helemaal in een deuk
.Toen we thuiskwamen was het meteen 'Gaan wij daar morgen weer heen en dan WOEIIIIII van de berg af dat vind ik zo leuk'
. Mijn antwoord kunnen jullie wel raden denk ik 
Hebben jullie ook wel eens van die momenten waarop je weer even helemaal kind bent?
Mn hele ondergoed was ook nat, maarja het was wel leuk op de glijbaan.
.
....
.