HELP!!! Wie heeft er ervaringen met Console4Fun.nl ???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sannessep

HELP!!! Wie heeft er ervaringen met Console4Fun.nl ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 17:02

Ik heb afgelopen dinsdag avond een NDSlite besteld en een beschermhoesje daarvoor bij http://www.console4fun.nl . Het is een verjaardagskado voor mijn vriend (zondag jarig).
Ik heb vandaag het pakje ontvangen, zag er compleet niet profi uit, gewoon ingepakt in kaftpapier met heeeeel veel plakband erom! Het beschermhoesje ziet er goed uit, deze zit nog in de doos waar plastic om zit. Maar de NDSlite is al open geweest! Hij zit wel in de originele doos, maar daar zit dus geen plastic meer omheen en de 'flappen' waar je het doosje mee open doet zijn gekreukeld. Er zit wat handleiding betreft alleen maar een dun papiertje in met japans of chinees erop, en geen andere talen... terwijl je daar normaal gesproken een heel boekwerk bij krijgt...
Ik wilde het product direct registreren op de site van nintendo, maar daar is er dus geen pincode voor bij! Ik heb sterk het vermoeden dat dit geen nieuwe DS is, en daar baal ik van. Ze hebben wel een nummer van KvK, maar als je in die geschiedenis wilt kijken van dat bedrijf dan kost dat geld.

Ik wil dus graag weten of hier mensen zijn die ervaring hebben met dit bedrijf, of iemand die mij kan helpen met eventuele aangifte of waar ik dit kan doen...

Ik heb ze ook proberen te bellen, hij gaat wel over, maar ze nemen niet op... Morgen ga ik het nog eens proberen, maar anders weet ik ook niet wat ik nog kan doen. Ik heb ook nog geen spelletjes gekocht om te kijken of hij het wel eens doet.

Sannessep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 22:18

Niemand??? Das al een slecht teken dus...

Sannessep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 17:36

't Probleem is prima opgelost! Ik heb te vroeg geschreeuwd!

KarmaChansy

Re: HELP!!! Wie heeft er ervaringen met Console4Fun.nl ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 17:57

wat was het dan :D