Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
WoodySan schreef:Ze zeggen dat je de helft van je relatieduur nodig hebt om eroverheen te komen... (maar of het waar is weet ik niet
)
. Dit soort dingen zijn nooit leuk... Daar sta je dan ineens weer alleen.... Niet leuk..
. Dat wordt een nieuw slachtoffer zoeken
.
) wat werkt 't beste bij jou?
Dat maakt het nog veel moeilijker. Nu het uit is ben ik door een hel gegaan. Hij had ook veel verdriet maar heeft inmiddels zijn leven weer opgebouwd. Ik ook, maar lblijf hem nog erg missen. Ene dag hoef ik m niet meer terug, en net op DIE dagen belt ie me dan weer of praat weer op msn, om iets te lenen of iets te geven of om iets samen te doen. En ik ga altijd, want ik weet hoe leuk we het dan hebben. Het is een ramp! Ene dag houdt ie van me, de volgende wil ie weer geen relatie...Janine1990 schreef:Ik denk dat het heel goed klopt dat het ongeveer de helft van je relatieduur in beslag neemt om er overheen te komen.
Ik heb zelf ook wel vier en halve maand (na een relatie van negen maanden) gelopen met het verdriet. Eerst erg, daarna minder erg. In die vier maanden wel een scharrel gehad. Maar mijn ex bleef in mijn hoofd. Echter na vier en halve maand had ik volledig vrede er mee, al had ik liever dat het anders was gelopen.
In de eerste weken heb ik vooral gedaan waar IK zin in had. Hij zou wel langskomen, maar dat is nooit meer gebeurd.
Ik luisterde veel muziek, zag in elk voorwerp een herinnering aan hoe dingen waren. Maar ook dat gaat over. Huilen wanneer je wilt. En een topic heeft mij ook heel veel geholpen!
Daarnaast heeft een vriendin van me ooit gezegd: "What's meant to be will always find it's way."
Ongelooflijk waar! Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb nooit het gevoel gehad dat het boekje dicht was, zeker toen hij het contact weer oprakelde. Ons boekje is nog niet gesloten, zijn we na zeven maanden achter gekomen.
) renee16 schreef:Is het weer goed gekomen?
haha super leuk voor je![]()
Ik kan er alleen beter niet op hopen.. Geeft wat te veel hoop..
Maar ach, zoals je als zegt.. Als we voor elkaar bestemd zijn komt het wel weer ooit goed...
(alhoewel ik hier zelf niet in geloof en ik ook nog een koppige vent heb getroffen die het dan toch niet toegeeft)