Help, wat moet ik nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMoose

Help, wat moet ik nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 11:44

Hoi allemaal,

Ik zit nogal met een probleem.. Sinds 3 januari is het uit met mijn (ex)vriendje Mike. Hij vertelde dat we goeie vrienden bleven. Ik vind hem nog steeds heel erg leuk en ik kan hem maar niet zo 1,2,3 uit mijn hoofd zetten. Mike heeft het uitgemaakt omdat hij vond dat de liefde niet meer hetzelfde is. Maar het probleem is; dat we toch door elkaar aangetrokken voelen. Mike en ik hebben dan ook meerdere keren met elkaar gezoend (en wel meer :o) Ik heb ook nog gevraagd of het nog wat word tussen ons. Toen zei hij: '' Ik weet het nog niet. '' Paar maanden later vroeg ik het hem nogmaals, het antwoord was nu: '' Ik weet het niet, je kan beter verder gaan zonder mij. '' Nou ik moest even uithuilen, want zoiets komt toch wel hard aan. Maar, door elke keer met mij te zoenen (enzovoorts) weet ik niet meer wat ik moet denken, vind hij mij nog leuk of niet?

Ik hoop dat ik niet te veel aan het zeiken ben :o

Groetjes,
xMoose

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 11:45

Laten gaan, je wordt gebruikt. Niet meer op hopen en vergeten die hap :(:)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 11:48

Ik heb meer de indruk dat hij je het liefste als een soort speeltje gebruikt. Dus in mijn ogen kan je beter even goed uithuilen maar daarna gewoon verder gaan met waar je allemaal mee bezig was, leuke uitjes met je vriendinnen en wie weet ontmoet je dan wel je ideale en wel goede vent.

Succes

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 11:50

Hij vind het wel lekker makkelijk dat je "beschikbaar" bent wanneer het hem uitkomt zonder verplichtingen te hebben volgens mij.
He's just not that in to you ;-)

Meid, vergeet de eikel; hij is je niet waard.
Laatst bijgewerkt door NoaC op 28-05-09 11:51, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 11:50

Het klinkt misschien erg hard. Maar na een aantal maanden zou hij toch wel moeten weten of hij echt met je verder wil of niet.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 11:51

Of het is een kerel met bindingsangst of hij speelt gewoon met je.. Persoonlijk denk ik dat dat laatste het geval is..

xMoose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 11:54

_Tara_ schreef:
Het klinkt misschien erg hard. Maar na een aantal maanden zou hij toch wel moeten weten of hij echt met je verder wil of niet.

Ja, dat zeker. Maar, ik ben veelste lief. :o en ik wacht altijd af.

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Help, wat moet ik nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 11:55

Niet meer doen, lekker verder gaan met je leven en niet meer met hem zoenen of rommelen...
Voor hem is het wel lekker makkelijk, zo iemand die afwacht.
Laat je niet gebruiken meid!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 11:55

Tja meis je moet zelf de knoop doorhakken. Bij hem blijven en misschien nog maanden langer niet weten of hij nou serieus met je verder wil of niet en dus in onzekerheid leven. Of je kiest ervoor om de "relatie" met hem te stoppen en niet meer in onzekerheid te zitten.

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 11:56

Laten gaan meid! Zonde van je tijd, energie en liefde. Ga dat maar aan een jongen besteden die ook voor jou gaat! En niet alleen wanneer hij er "jeuk"aan heeft......

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 11:59

Ik zou er idd zelf een punt achter zetten. Dit is een mooi voorbeeldje van wel de lusten en niet de lasten... Jij zit op hem te wachten en bent beschikbaar als hij dat wil. Maar dan ook voet bij stuk houden als jij het af gaat kappen, want geheid dat ie dan weer dingen gaat roepen over relaties, jou niet kwijt willen, etc... Niet meer aanklooien en hem gewoon ook voorlopig even helemaal niet zien.

Ik ben zelf sinds januari weer single en ik woon nog in hetzelfde huis als mijn ex. Morgen ga ik weg. Hij is degene die het uitgemaakt heeft en ip willen we ook gewoon vrienden blijven. Ik heb ook heel lang gehoopt dat het gewoon goed zou komen, maar ik ben er inmiddels achter dat dat gewoon niet meer gaat gebeuren. En ik ben nu op een punt dat ik het ook niet eens meer zou willen. Ik hou nog steeds van hem en dat zal ik altijd blijven doen, maar ik ik ben er wel van overtuigd dat het voor ons allebei beter is om onze eigen weg te gaan... Voor mij, maar ook voor hem. En dat maakt het 'omgaan met' direct een stuk gemakkelijker. Nou is het natuurlijk nog afwachten hoe het straks allemaal uit gaat pakken als ik daadwerkelijk weg ben, maar toch. :)

Het is heel lastig om die gevoelens los te laten of te blokkeren, maar uiteindelijk wordt je er alleen zelf beter van... Geloof me. :(:)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 11:59

Machie schreef:
Of het is een kerel met bindingsangst of hij speelt gewoon met je.. Persoonlijk denk ik dat dat laatste het geval is..

Dat vind ik wel altijd een beetje typisch bokt :o Meteen denken dat die jongen het puur en alleen om de sex doet. Misschien weet hij zelf ook gewoon echt niet wat hij met de situatie aan moet.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 12:03

Meis, je moet hem laten gaan.
Hij gebruikt je als hij je nodig heeft.
En anders mag je mooi oprotten.
Jij bent te goed voor hem :)

Kladversie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 12:06

Joh, laat hem gaan! Makkelijker gezegt dan gedaan, maar het is gewoon het beste. Want als het ooit weer aan komt, is de kans groot dat jullie al snel weer uit elkaar zijn- anders zou het nu niet uit zijn, toch?

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 13:28

_Tara_ schreef:
Machie schreef:

Dat vind ik wel altijd een beetje typisch bokt :o Meteen denken dat die jongen het puur en alleen om de sex doet. Misschien weet hij zelf ook gewoon echt niet wat hij met de situatie aan moet.

Daar ga ik wel een beetje in mee. Op bokt is het altijd vrij zwart wit, óf hij houdt van je en wil een relatie met je óf hij gebruikt je. Maar soms weet je het gewoon ook even niet, sommige dingen hebben tijd nodig.

TS zorg dat je geen dingen doet waar je je niet goed bij voelt. Je voelt wel of je gebruikt wordt of niet. Belt hij alleen voor sex of ook gewoon om dingen uit z'n leven met je te delen, is hij er alleen voor de leuke dingen of ook als je verdietig of chagerijnig bent?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 13:42

Ik heb ook zoiets mee gemaakt. 4 jaar geleden leerde ik een jongen kennen, dat ging toen ook uit en daarna hebben we ook nog regelmatig gezoend. Telkens als ik vroeg of het iets kon worden, zei ie dat ie het niet wist enzo. We zijn 2,5 jaar lang beetje zo door gegaan, met elkaar zoenen, dan weer ieder een relatie, na die relatie toch weer met elkaar zoenen enzo.
Totdat ik tegen m'n huidige vriend aanliep, toen heb ik niet meer met m'n ex gezoend.
Maar afgelopen winter vertelde m'n ex dus dat ie nog steeds gevoelens voor me had en er spijt van had dat we het nooit opnieuw hadden geprobeerd en dat ie hoopte dat ik nu nog verder met hem wilde. Helaas voor hem, maar ik heb voor m'n huidige vriend gekozen.

Het kan dus makkelijk zijn dat hij nog gevoelens voor je heb, maar gewoon niet een relatie met je wilt.

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 13:45

Laten waaien die gast! Zie dat je 16 ben, geniet van je jonge jaren en ga niet hopeloos achter hem aan lopen!! Je bent een leuke meid, ze moeten voor je in de rij staan!!!!!

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 13:49

Hij maakt het je wel lastig! Klinkt alsof hij je 'gebruikt' als hij een keer zin heeft om te zoenen (en meer) omdat hij weet dat je hem nog leuk vind en je daarom dus ook niet 'moeilijk' doet.

Ik zou gewoon een tijdje helemaal afstand van hem proberen te nemen. Hem niet meer smsen, niet meer op msn/hyves met hem, noem het maar op. En vóóral niet met hem afspreken, dan maak je het jezelf alleen maar moeilijker.
Als je diegene een tijdje niet meer ziet (en met je vriendinnen zijn slechte punten op gaat noemen!) dan verwaterd je gevoel naar hem...
Het zal best even lastig zijn op het begin...

Sterkte en succes.

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 15:56

xMoose schreef:
_Tara_ schreef:

Ja, dat zeker. Maar, ik ben veelste lief. :o en ik wacht altijd af.

Dat ken ik, ik wacht ook altijd te veel af en ben ook vaak te lief maar daar heb ik nu wel van geleerd.
Maar ik zou als ik jou was hem gewoon laten gaan, want dit klinkt echt meer alsof hij je gebruikt.
Neem afstand en neem geen contact meer met hem op!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 15:59

heel gauw vergeten die knakker, hij maakt mkisbruik van je

xMoose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 18:29

Marilla schreef:
Ik heb ook zoiets mee gemaakt. 4 jaar geleden leerde ik een jongen kennen, dat ging toen ook uit en daarna hebben we ook nog regelmatig gezoend. Telkens als ik vroeg of het iets kon worden, zei ie dat ie het niet wist enzo. We zijn 2,5 jaar lang beetje zo door gegaan, met elkaar zoenen, dan weer ieder een relatie, na die relatie toch weer met elkaar zoenen enzo.
Totdat ik tegen m'n huidige vriend aanliep, toen heb ik niet meer met m'n ex gezoend.
Maar afgelopen winter vertelde m'n ex dus dat ie nog steeds gevoelens voor me had en er spijt van had dat we het nooit opnieuw hadden geprobeerd en dat ie hoopte dat ik nu nog verder met hem wilde. Helaas voor hem, maar ik heb voor m'n huidige vriend gekozen.

Het kan dus makkelijk zijn dat hij nog gevoelens voor je heb, maar gewoon niet een relatie met je wilt.

Dat heeft hij ook gezegd, hij zei het zelfs een tijdje geleden dat hij nog van om me geeft!
Zou het dan toch iets kunnen worden?

Pff, ik weet het echt niet hoor! |(

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 19:33

_Tara_ schreef:
Machie schreef:

als hij het niet weet, kan hij dat toch gewoon zeggen?
Ik zouu het niet pikken als een kerel me wel in zn bed wil maar ook anderen in zn bed heeft. sowieso ben ik geen voorstander van doorrommelen met een ex. heel vaak is dat toch echt wel een wel de lusten niet de lasten gebeuren..

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 19:35

Ik kan me je situatie aardig indenken.
Liefde maakt blind.
Kies voor jezelf, hoevaak je het al wel niet gehoord hebt en misschien nog hoop hebt, zo'n stommerd is jou niet waard.
Echt niet. :(:)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 11:35

Machie schreef:
_Tara_ schreef:

als hij het niet weet, kan hij dat toch gewoon zeggen?
Ik zouu het niet pikken als een kerel me wel in zn bed wil maar ook anderen in zn bed heeft. sowieso ben ik geen voorstander van doorrommelen met een ex. heel vaak is dat toch echt wel een wel de lusten niet de lasten gebeuren..

Dat heeft hij toch ook tegen TS gezegd? Hij weet niet of hij wel/niet een relatie wil. En wie zegt dat hij ook met anderen in bed ligt? Daar weten wij verder niks vanaf...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 11:42

Heel vervelend om te moeten zeggen, maar ik denk ook dat hij je gebruikt. Hij vind het volgens mij wel lekker zo. Wanneer hij zin heeft, kan jij komen, maar als hij iemand anders tegen komt, dan is het ook lekker denkt ie. Dit ben je niet waard, je krijgt er alleen maar een hoop verdriet en ellende van. Het beste middel is volgens mij opnieuw verliefd worden op een andere leuke jongen! ;) Sterkte.