Examenstunt 2009 !!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Geak_Nena

Examenstunt 2009 !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 21:23

Hallo iedereen,

Ik hoop dat het goed staat, en anders moeten jullie maar even temmen.

Ik heb dit jaar eindexamen gedaan en natuurlijk gaan we ook een examenstunt doen,
maar we willen niet zo iets typisch als :water over de leraren heen gooien :):) :):)

Hebben jullie leuke/originele ideen?

Groetjesss

Sani

Re: Examenstunt 2009 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 21:35

dit hoort bij school studie werk ;)

ik tem even.

wij hebben destijds overigens de leraren een verklede karaoke laten zingen.
en sommige hadden daarbij een luchtje helium binnengeademd O:)

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 21:43

bij ons op school hadden ze alle lokalen plus het gebouw zelf bedekt met wc papier, de jongens hadden een kuub zand voor de ingangen gestort zodat je niet meer naar binnen kon, en een ander groepje had het hele schooljaar sigarettenpakjes verzameld (lege) en die aan elkaar gerijgd en door de school gehangen, en nepsigaretten door de hele school gestrooid omdat je niet mocht roken.
de parkeerplaatsen waren gebarikadeerd met van die bouwhekken, en overal stonden oude traktoren (zat op school in borculo)

we mochten die dag ook gewoon binnenroken, alleen de examen klassen, je had die hoofden van de andere leerlingen gezien die ht niet mochten.
we hebben dubbel gelegen.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 22:20

Wij hebben twee weken geleden de hele school op slot gegooid, op iedere deur een hangslot. Dus iedereen moest het eerste uur sowieso vrijnemen. Vervolgens gingen wij in de aula zitten met een hapje, drankje, sigaretje en muziek. Hebben we allemaal leraren opgebeld of ze het leuk vonden. :P

We stonden ook nog in de krant. :D

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 23:54

[LZP] > [STW]

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 16:10

Wij hadden het idee om een (mannelijke) stripper in te huren! :)) Helaas is dat niet doorgegaan door dat (*&^%( vwo die niet op tijd betaald hadden -O-

beestenfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 16:17

hier tenminste nog leuke examenstunts :P (bij ons doen ze elk jaar een slot om het fietsenhok... (wij zijn nu alvast aan het plannen (zit in de 3e vwo) ~~}> )
miss. alle auto's van de lereren op kratjes zetten? ~~}> of de leraren kamer binnenstormen en alle leraren inwikkeln in van dat doorzichtige keukenfolie ~~}>

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 17:45

Bij ons was het standaard dat ze alle fietsen vastzetten zodat niemand weg kon, maar dat leverde meer problemen dan vreugde op :Y)
Dus dit jaar wordt het heel vreedzaam! Een kebabkraam op het plein, een Italiaanse ijscokar, broodjes, en een rijdende bar. En we hebben een wedstrijd voor bandjes gemaakt, dus een podium op het plein en een battle wedstrijd tussen die 5 bandjes. Verder hebben we een kleine veiling waarvan de opbrengst naar Filipijnse scholen gaat, een lerarenquiz, het examenlied, tussendoor draait een DJ op het plein, taarten gooien, en een enorme hindernisbaan..
En de school wordt helemaal versierd, een rode loper met van die gouden paaltjes bij de ingang, met raamverf allemaal lerarenquotes op de ramen en het rookhok bij de leraren wordt geschilderd als een aquarium.

Allemaal lekker onschuldig, maar wel gezellig en beter dan vorige jaren waar iedereen gewoon maakte dat ie weg kwam.. :+

Geak_Nena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 19:17

Ja maar wij haten allemaal onze school echt! Dus we willen ze nu een keer allemaal terug pakken zijn wel leuke ideen...

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 19:19

Nou zie mijn reactie zou ik zeggen :+

Een mannelijke stripper die het (ook mannelijke :)) ) afdelingshoofd eventjes een lapdance geeft lijkt me de ultieme vorm van terugpakken :D

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 19:21

Geak_Nena schreef:
Ja maar wij haten allemaal onze school echt! Dus we willen ze nu een keer allemaal terug pakken zijn wel leuke ideen...

Contradictie in termi? of hoe je dat ook schrijft?

Hoe kan je nu haten en terugpakken in 1 zin gebruiken met "moet leuk zijn"?

Daarbij, examen stunten doe je voor het examen, en die zijn al weken aan de gang.
Het lijkt er meer op dat jullie wraak willen nemen of willen zieken!

Het lijkt me niet dat Bokkers daarmee willen helpen!

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 19:23

Bij ons liep het vorig jaar erg uit de hand... snachts alle ramen kapot geslagen eieren door de school gesmeten plafont naar beneden laten komen en potten met zwarte verf door de hele school gegooid... dag erna zis de hele groep opgepakt

Geak_Nena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 19:54

niet op een vervelende manier... examens zijn al klaar;) we blijven zoiezo slapen op het veld achter de school, waar gym wordt op gegeven... en wat hier boven me staat halen wij ons alllemaal niet in ons hoofd hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:00

haha ik zie dat je bij mij op school zit/ zat ;)

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:02

Wij hadden alle koeien geschilderd en het varken met een rokje aan de school ingestuurd

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:03

Agrarische school

Geak_Nena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 20:11

hahahaha leuk

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:25

Bij ons hebben ze geen examen stunds :( :(

Maar op andere locatie wel :)

En daar hadden ze leraren opgesloten in een grote kooi,
en toen moesten ze in hun eentje een liedje zingen om
erruit te komen. En ondertussen werden ze ook nat gegooit met water balonnen! :) * vonden de leraren niet erg! :) *
Dus heel die aula was ook nat ! xD
En buiten stond een hele grote stormbaan! Met water ook ! :D

dus misschien is dat een idee?:D

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 11:51

amondi schreef:
Daarbij, examen stunten doe je voor het examen, en die zijn al weken aan de gang.

Bij ons de stad doen alle scholen de examenstunt ná de examens, juist om te vieren (dus het moet echt leuk blijven, geen rotstreken) dat de examens voorbij zijn :)

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 11:57

bij ons op school hebben ze toen een keer met vingerverf op alle ramen handen gezet. Was minder leuk voor de mensen die na die tijd een uurtje hadden (die ik met regelmaat had) want die konden dat er allemaal gaan af krabben en poetsen!!

verder idd een lading zand voor de ingang, ehm van de betonnen zitblokken omver gelegt, maar dat had behoorlijk wat schade opgeleverd (dat jaar meer als 1000 euro schade)
klinkers uit het pad richting de fietsenstalling gehaald, uitgegraven en oude fietsen ingelegt.. nouja, dat soort dingen dus.

vorig jaar op deze school (ben na oostenrijk verhuist) hadden ze ook de deure geblokkeerd met kratten geloof ik en toen zaten ze daar buiten allemaal aan de drank en te roken en toen moesten de leraren met elkaar dansen enzo.. een soort van "dance with the teachers"
was wel leuk, maar na het eerste uur moesten ze alles opheven en moesten we naar de les..

baal baal!!