Zingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

billionache

Zingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 12:15

Lieve bokkertjes,
al een hele tijd heb ik last van een 'periode', zingen genaamd. meestal duurt zo'n periode dat ik iets graag doe of
wil doen zo'n twee weekjes en daarna betekent het niets meer. Maar dit keer is het anders. Het duurt zo al een
halfjaartje en ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd. Ik droom er vaak over dat ik later ga zingen enzo, maar ik
blijf ook met mijn voeten op de grond, omdat ik weet dat je niet op één-twee-drie bekend word. Ik en een vriendin
schrijven zelf liedjes en grappen erover dat we rocksterren worden, maar eigenlijk neem ik het heel serieus. Zij
begrijpt mijn dromen en wil precies hetzelfde, alleen heeft zij minder zelfvertrouwen en denkt ze dat het niet echt
gaat lukken. Mensen zeggen ook dat ik een mooi klinkende stem heb, maar ik heb nog nooit zanglessen gevolgd
ofzo. Ik ben echt ten einde raad en weet niet wat ik moet doen. Moet ik mijn dromen volgen en ervoor gaan of
mezelf niet zo aanstellen en het gewoon laten gaan ?

Liefs, Joyce

Anoniem

Re: Zingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:17

Je kan altijd bij een muziekschool wat zanglessen gaan volgen. Dan kan iemand die er echt verstand van heeft je helpen én horen of je genoeg talent heb om er mee door te gaan.

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:21

Misschien kun je filmpjes of alleen geluidsopnamen plaatsen op youtube (alleen om te kijken of mensen het mooi vinden, niet om Esmee Denters na te volgen ofzo ;) )

En als mensen het wel leuk vinden kan je zangles nemen, en daar kunnen ze idd zeggen of je talent hebt of niet. :)

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:23

Doe mee aan Idols oid, dan weet je het snel genoeg :+

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:25

Ik zou eens beginnen met zangles te nemen. Dan ontdek je snel genoeg waar je staat.

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:26

Zoals iedereen eigenlijk al zegt; zangles nemen. Die mensen hebben er verstand van en kunnen je zeggen of je een mooie stem hebt of niet.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 17:54

Zangles :j Ook mensen die niet kunnen zingen kunnen veel baat hebben bij zangles, het zal nooit verkeerd zijn! :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 15:27

Oke, ik ga jullie adviezen zeker proberen op te volgen :)