Sinds 9 maanden ben ik in het bezit van aan Samsung G600
3 Maand terug begon die al met af en toe vastlopen. Maar enkele weken geleden werd dit erger en begon die met regelmatig uitvallen en dan gewoon niet meer aanwillen. Sinds maandag doet die het helemaal niet meer en na veel pijn en moeite krijg je hem misschien nog 5 minuten aan.
Bij tele2 waar ik de telefoon gekocht heb, schuiven ze het probleem door naar samsung, en bij samsung willen ze er wel naar kijken maar er is een groot risico dat zij vinden dat het onder val-stoot of waterschade valt en ben je € 50,- kwijt en is je telefoon nog steeds kapot.
Hebben meer mensen met deze telefoon (of een vergelijkbare samsung) problemen gehad en wat hebben jullie er aan gedaan ?
Ik had de g600 ook Vond het een erg fijne telefoon en was er super tevreden mee! K denk dat jij net de verkeerde hebt getroffen, bij elk merk zitten altijd wel een paar slechte tussen..
OKe dankjullie, heb ondertussen wel al gehoord dat dit een bekend probleem is bij de g600 hoop dat die van jullie geen last krijgt.
Kimbaie
Geplaatst: 27-05-09 10:23
Ik heb hem ook en nooit problemen mee gehad. Alleen met de camera heb ik af en toe ruzie
LetsgoKelly
Geplaatst: 27-05-09 10:24
Mijne heeft het maar een keer of 3 gedaan in de afgelopen 1,5 jaar dus hij is er niet zo ernstig aan toe denk ik? Ik ga over een maandje weer een nieuwe halen dus heb er niet echt last van.
Krijg je nu een nieuwe of moet je het er maar mee doen?
Brainless
Geplaatst: 27-05-09 10:25
Je hebt toch een jaar garantie, dan is het aan de verkoper om te bewijzen dat het val/waterschade is. Dit kunnen ze dan niet zomaar afdoen met een simpel berichtje.
Mijn ervaring is dat de service van Samsung heel goed is.
Anoniem
Geplaatst: 27-05-09 10:27
Nee dat hoeft de verkoper alleen het eerste half jaar maar aan te tonen. Je hebt 2 jaar garantie maar na een half jaar moet je zelf kunnen aantonen dat de telefoon niet gevallen is of met water in aanraking is gekomen.
Hoe groot is dan het risico dat ze het niet vergoeden en je alsnog moet betalen ? Mijn vader werkt namelijk bij een bedrijf waarbij ze regelmatig eens wat opmoeten sturen naar samsung (ook telefoons) en het komt zelden voor dat het wel vergoed wordt terwijl de telefoon netjes gebruikt is, maar bewijs dat maar eens... Daarom is mijn vader er ook een beetje huiverig voor hem op te sturen voor onderzoek.
irise456
Geplaatst: 27-05-09 10:34
mm wel raar Ik heb hem ook hem al een jaar altijd plezier mee gehad aleen als ik word gebeld dat de batterijen sneller op zijn Maar daar word naar gekeken hij is nu 2 weken weg omdat de toesten niet deden omdat die heeft gezwommen had perongeluk de dop van flesje er niet goed opgedaan Voor de rest deed hij nog wel
Zolang je garantie hebt (geld ook als je bijkoopt) hoef je als koper niets te bewijzen. Pas als iets kapot gaat buiten de garantie, maar binnen de verwachte levensduur, moet je als koper bewijzen dat je het apparaat netjes hebt gebruikt. Ook heb je dan kans datje bij moet betalen voor de periode dat je het apparaat wel hebt kunnen gebruiken.
ps ik zie nu dat Samsung 2 jaar garantie geeft op mobiele telefoons.
Ik heb ook problemen met de mijne. De knoppen werken niet meer en hij loopt ook vast.
irise456
Geplaatst: 27-05-09 10:38
Ik denk het wel Ik had hem terug gebracht waar ik hem had gekocht en hij ging weg dus ik denk het wel en hij is 2 weken weg Ik heb een abbonoment en we betalen extra zodat er iets gebeurt gratis kon worden gemaakt
Anoniem
Geplaatst: 27-05-09 10:39
En dat heb je niet als je wel garantie hebt ? Stel dat ik hem opstuur en volgens hun is het waterschade hoef ik dan niks te betalen ?
Diva_Jenny
Ik heb mijn g600 nu meer als een jaar en werkt nog steeds prima, geen dingen als vastlopen soms alleen een beetje traag met smsen (of ik ben te snel ) Mocht ik die problemen zo snel hebben gehad had ik hem denk ik ook terug gestuurd!!
Anoniem
L_iek schreef:
Ik heb ook problemen met de mijne. De knoppen werken niet meer en hij loopt ook vast.