Nu heb ik sinds april een baantje erbij in de horeca, ik moest op de formulier invullen of ik al loonheffingskorting kreeg oid en daar ja ingevuld, nu heb ik vorige week een aantal weken uitbetaald gekregen en er gaat meer dan 46 euro totaal van mn verdiende loon af, ik had er 105 oid verdiend en ik hield een kleine 65 euro over.. oke, ik krijg ook nog fooi maar dat terzijde, ik zit er dus best mee dat van wat ik werk er zoveel afgaat, ik ben een student en heb dus al geen vetpot, en ja ik weet dat ik het volgend jaar van de belasting zou kunnen terugvragen maar daar heb ik nu niets aan, ik krijg morgen weer mn loon, ik heb voor 26 euro gewerkt (je word wekelijks uitbetaald) en word er al naar van als ik weet wat ik overhoud...
wat zouden jullie doen, doorgaan met werken, of stoppen? ik werk van ma tm vrijdag in de schoonmaak van 5 tot half 7 en do,vr,za van 7 tot 10 (of nacht) in de horeca en dat naast mn fulltime studie, ik vraag me nu af of ik het wel waard vind zo druk te zijn voor zo weinig centjes omgerekend werk ik dan eigenlijk voor 2,83 euro...