Reden waarom ik dit doe is omdat Paint vooral SNEL een foto kan verkleinen. Het gaat mij vooral om het snel zonder omwegen.
Met deze nieuwe camera, 10 megapixel en 20 keer optische zoom (digitale zoom weet ik zo even niet) zijn mijn foto's dus echt van dramatische kwaliteit als ik ze in Paint verklein.
- welk goed maar vooral snel programma is handig voor mij??? (geen verstand van foto's opleuken)
- welk programma behoud de kwaliteit van de foto's?
- welk programma moet ik gebruiken om de foto's op te leuken met randjes en andere leuke dingen??
- welk programma is goedkoop zonder dat ik na 3 dagen weer al mijn persoonlijke gegevens moet registreren?
- welk programma is gebruikersvriendelijk?
- welk programma heeft een Nederlandse handleiding?
Nog belangrijker: wie kan onderbouwen hoe gebruikersvriendelijk het door jou aanbevolen programma werkt?
Photoshop en dergelijke heb ik van gehoord maar is het echt gebruikersvriendelijk en snel zonder lange paden te moeten volgen tot ik daadwerkelijk bij het tooltje ben waar ik wil zijn? Met het huidige programmaatje van Canon zelf kan ik alleen maar verscherpen (waarvan het hoort dat de camera zelf zou doen) en ik kan voor weinig andere opties gebruiken zoals teksten op je foto's. Dat maakt het juist leuk.
Alvast super bedankt