Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en dan tussen het rubber
het is dat mijn vriend er langzamer over deed om binnen te komen als normaal, want anders had hij het briefje helemaal niet gezien......MoonChloe schreef:gewoon bellen joh!!!
ze horen het gewoon tot je deur te brengen!!
_Nadia_ schreef:Nee, briefje in de bus en weggereden, mijn man had niet eens de tijd om van de woonkamer naar de voordeur te lopen (10 meter)
Ja stel je voor dat je het pad op moet lopen om aan te bellen! Dat pad is wel 5 meter lang, daar word je moe van hoor!

zij schreef:geem behulpzame buren dan ofzo? of misschien dat iemand anders het op wil halen voor je bij het postkantoor? dan bel je nog een keer en zeg dat je iemand machtigt? ze zullen toch wel een klein beetje mee moeten werken?
Of nou ja, ik werk nu niet, mijn man dan 4 1/2 dag thuis en een halve dag per week buiten de deur. Daarbij, we waren gewoon thuis, dus hij had het gewoon af kunnen leveren. 
, maar van dit soort fratsen ben ik ook niet gediend
.
, en er lag ook geen briefje in de bus waar dan wel. Pakket is nooit meer boven water gekomen, en de rekening heeft hij uiteindelijk niet hoeven betalen, maar hij kreeg nog wel even een brief van een incassobureau. Da's goed opgelost gelukkig.
.
misschien dat ik je kan helpen?