feest met de treinen door blikseminslag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quincy123

feest met de treinen door blikseminslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 07:37

Ja wat een feest weer, moet om 9 uur werken en normaal gesproken heb ik om 8:10 de trein naar Utrecht.. Maarja die rijdt niet..

Zo toch maar naar het station kijken voor een andere mogelijkheid, probeer m'n werk al te bellen maar zit al 20 minuten aan de telefoon en er zijn nog steeds 2 wachtende voor me... :z

Nog meer mensen die vandaag lekker laat op het werk komen?

Allejandro

Re: feest met de treinen door blikseminslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 07:41

Je probeerd je werk te bellen en hebt 2 wachtende voor je. Dat klinkt best wel grappig :o :D :D

Nee geen last van maar mijn auto rijdt ook gewoon wel :) :)
Wel vervelend van de treinen. Er staan overal ook veel files!

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 07:47

Mijn vriend moet vanaf Veenendaal de klomp over Utrecht naar Schiphol voor zijn werk.
Het is vertraagd, maar richting schiphol valt het mee. Het is veel vanaf het westen richting Utrecht volgens mij.

Marije88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 07:48

Ik probeer op school te komen, maar ik ga nu terug naar huis. Ben al twee uur onderweg en nog steeds niet verder dan Leeuwarden! (En dat is normaal maar kwartiertje) Sta in Groningen zegt conducteur wil je naar Zwolle, moet je via Leeuwarden, sta ik in Leeuwarden heeft die trein gigantisch vertraging. Zoveel dat als ik ga ik op school kom als alle lessen afgelopen zijn, dus kan net zo goed niet gaan. AAARGHH!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 07:49

Je weet nu wel hoe klantvriendelijk je eigen werk is. :+

Mijn vriend probeert uit Utrecht te komen, ik ben benieuwd of het lukt. We hebben om 10.00 een afspraak...

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 07:50

Ik (Den haag) zou eigenlijk om 10.00 in Utrecht moeten zijn voor een afspraak met 2 mensen uit Groningen en 1 uit haarlem...

Nu wordt er druk gebeld, 10 uur gaan we sowieso niet redden en als het vele later wordt ga ik helemaal niet meer

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 07:52

Nou net mijn werk gebeld, niet erg vriendelijk....

Jaaa je had allang onderweg kunnen zijn, tja sorry maar er reden helemaal geen treinen?
Als je later als half 11 hier bent heb je een probleem..

Fijn! Ik kan er weinig aan blikseminslag doen?

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 07:52

Ik ben blij dat ik vanmiddag pas weer met de trein moet van Utrecht naar Apeldoorn.
Wel over Amersfoort dus, waarvan ze zeggen dat er de meeste problemen zijn.
Hopelijk is het vanmiddag weer allemaal opgelost.
Sterkte aan de mensen die wel met de trein moeten vanochtend!

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 07:52

Ik was een half uurtje te laat, dus dat viel nog mee :)

MissPippin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 07:53

fijne baas heb jij. ik ga zo eerst met beide auto's naar het schadebedrijf, zijn helemaal vol met deuken door de hagelstenen van 5cm doorsnee vannacht

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 07:54

quincy123 schreef:

Jaaa je had allang onderweg kunnen zijn, tja sorry maar er reden helemaal geen treinen?

Leuke werkkring :n

GirlyMelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 07:56

Hihi ik ga zo weer m'n bedje in ;)! Had de trein van 07:07 in Woerden, maar was op tijd dus had de 06:54. Die reed gewoon normaal. Maar toen begon het feest. Ik moet naar Barneveld(Utrecht-Amersfoort-Barneveld), maar van en naar amersfoort rijdt niks. Dus geprobeerd via ede-wageningen te gaan maar ook de valleilijn tussen amersfoort en ede-wageningen rijdt niet. Dus hup rechtsomkeert naar huis. Dat ging ook nog met ruim een half uur vertraging, maar ik ben weer thuis ;)!

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 07:57

quincy123 schreef:

Echt waar?? Nou ja zeg wat een ... heeft hij de nacht op een tropisch eilandje in de zon doorgebracht ofzo haha..

T was bij mij ook een draaaamaa met de rampstadrail pfff...

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 07:57

hagel?? Nee dat hebben we hier gelukkig niet gehad.
Hoef gelukkig ook niet met de trein, maar heb mijn werk maar even gebeld dat ik tegen 13:00 uur er ben want heb een klein beetje lekkerij gehad ( hal, bijkeuken en kelder heerlijk laagje water) dus ben al vanaf 5 uur de boel aan het drogen. ;(

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 07:59

Machinisten baalden ook hoor, bij ons stond er 1 vast van half 6 tot half 9. Die is uiteindelijk weer dezelfde weg terug gereden en had onderweg al heel wat bomen geramd. (Trein van Amersfoort af).

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 08:00

Heb ik wat gemist vannacht ??? :=

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 08:01

Mik_ schreef:
Heb ik wat gemist vannacht ??? :=

:') Dat meen je niet.

MissPippin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 08:02

ja, echt niet normaal die hagel vannacht, alle auto's in de buurt vol met deuken |( . bij oma zijn zelfs de ramen van het huis eruit getikt door die grote klonten, beetje sneu

deflin schreef:
hagel?? Nee dat hebben we hier gelukkig niet gehad.
Hoef gelukkig ook niet met de trein, maar heb mijn werk maar even gebeld dat ik tegen 13:00 uur er ben want heb een klein beetje lekkerij gehad ( hal, bijkeuken en kelder heerlijk laagje water) dus ben al vanaf 5 uur de boel aan het drogen. ;(

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 08:02

Thuis lig ik op zolder, bij mn vriendje op de begane grond.. Weinig van gemerkt... Was het zo erg ja ?

Had het er toevallig gister nog over met docent, over die hagelbui met die deuken van juni vorig jaar... :\

GirlyMelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 08:05

Whaha het was verschrikkelijk! Dacht je dat de onweer voorbij, lag je weer in te dommelen dan begon het weer! Overal liggen bomen en takken en plassen, nog niet buiten geweest ;)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 08:07

Inderdaad, het was een grote puinhoop op Amsterdam Centraal toen ik aankwam met m'n trein (die zowaar geen vertraging had). Maar er waren enorm veel mensen en er stonden allemaal treinen helemaal volgepropt te wachten tot ze eindelijk konden vertrekken. Ook werd de ene na de andere mededeling omgeroepen. Wij kwamen op een heel ander perron binnen waardoor ik eenmaal aangekomen in de hal de verkeerde kant op liep met mijn slaperige kop :') Zag ineens de pont naar noord ipv de tram naar zuid _O-

MilouNigel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 08:15

Als ik dat zo lees, is het echt lelijk weer geweest bij jullie?? Bij ons in Limburg is het alleen maar donker. En vannacht rond 4 uur heeft het eventjes geonweerd maar was ook zo weer weg. Heel even heeft het geregend.

Maar deuken in auto's? Das wel erg heftig zeg.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 08:16

Dit is 1 van de bomen die bij ons over het spoor ligt. (rechts is het spoor). Daarachter stond de trein ook vast.
Afbeelding

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 08:18

Wat een vreselijk weer zeg! Amper geslapen. De stoppen waren er uit geslagen hier.

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 08:19

Het was inderdaag verschrikkelijk vannacht. Ik ben niet snel bang maar had vannacht toch wel even de kriebels := .
Moet vandaag ook nog weg met de trein maar misschien dat ik het maar op morgen ga gokken...