zou het even in het kort proberen uit te leggen.
ik heb een hele leuke (man)jongen ontmoet. dat was eerst op het werk en savonds met stappen zijn we aan de klets geraakt. dat was heel gezellig. er is alleen een klein probleempje zowel op het werk als met mijn ouders.
eerst maar met me werk.
we werken allebei in een best wel bijzondere fabriek met veel regels. ik ben daar extern(beveiliging) en het is zelfs zo dat ik als externe ''scheef'' moet lopen met de ploegen zodat je geen band op kan bouwen met iemand.als wij dus wat zouden krijgen betekend dat dat een van ons 2en daar weg moet. voor mij is het bijzaak dus dat komt wel goed maar leuk is het niet omdat ik en hij het er naar ons zin hebben.
nog een ''probleempje'' ik ben bijna 22 en hij is 37. hij is gescheiden en heeft uit zn vorige huwelijk 3 kinderen. kinderen vind ik geweldig heb ze ook al gezien en zijn echt leuk! hun weten alleen nog niks van ons hebben het mooi stil gehouden. per 4 weken ziet hij de kids 6 dagen waarvan 4 halve. dat is dus geen probleem in mijn ogen.
als vrienden ons ook zien zitten zeggen ze ook allemaal van jah dat hoort bij elkaar en boeie aan het leeftijdsverschil. maar ik denk dat vooral mijn vader er heel erg veel problemen mee zou gaan hebben. hij was ''perongeluk'' al een keer bij ons thuis gekomen. toevallig kwam die langs, haha. toen was het gewoon zo van joh hoi ik ben *** en klaar.
ik heb ooit eerder een maandje wat gehad met een jongen van 10 jaar ouder dan mij. dat vonden ze ook niet bepaald cool ofzo maarjah aan die jongen te zien.. nee geef ze gelijk.
ik zou ook echt niet weten hoe ik dit me ouders moet gaan vertellen. voorlopig geheim houden zit ik aan te denken maarjah, voor hoelang?
ik zit er best wel heel erg mee. ik kan eigenlijk niet goed met me ouders maar zou ze hierdoor ook niet kwijt willen. snap dat ze het er erg moeilijk mee kunnen gaan hebben maar this en blijft wel mijn leven. als ik er gelukkig mee ben vind ik toch wel een beetje dat ze dat zouden moeten accepteren...zo moest er ff uit, iemand goeie raad, dan hoor ik het graag