Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
toen ik de beslissing heb gemaakt van in augustus voor een jaar naar de Verenigde Staten te gaan om te studeren heb ik mezelf goed voorgehouden dat ik echt wel moest zorgen dat ik geen leuke jongens meer tegen het lijf zou lopen
Leentje_ schreef:Ik zit in dezelfde situatie maar dan zonder een vriendjetoen ik de beslissing heb gemaakt van in augustus voor een jaar naar de Verenigde Staten te gaan om te studeren heb ik mezelf goed voorgehouden dat ik echt wel moest zorgen dat ik geen leuke jongens meer tegen het lijf zou lopen
Als wij maar gelukkig zijn en mekaar hebben dat is voor ons al meer dan genoeg
Lotje02 schreef:Ik ben het met saroanda eens: Gewoon gaan zonder verplichtingen. Als jullie elkaar echt leuk vinden dan komt het vanzelf weer als je terug bent. En als een van jullie iemand anders heeft dan weet je toch ook genoeg?
)Heino schreef:Maar wat nou als je ze daar tegenkomt Leentje?
. Heino schreef:Maar wat nou als je ze daar tegenkomt Leentje?

dit kan ik dus absoluut geen 2jaar doen vrees ik..
). BraveSpots schreef:Waarom moet zoiets tussen neus en lippen gebeuren? Ik bedoel, dit is heel belangrijk voor jullie relatie en wsl ontzettend zwaar.
En dan praat je er niet open over met elkaar? Ik bedoel: Je vraagt hier raad, maar je hebt nog niet eens zelf een goed gesprek gehad met de jongen over je reis? Voor hem is is dit vast ook heel moeilijk hoor...
hebben bijna een jaar
succes met je beslissing, ik zou t niet kunnen! eknein schreef:Ik loop ook altijd met dit probleem te worstelen. Met de opleiding die ik doe is het eigenlijk de bedoeling dat ik stages loop in het buitenland.
Maar ik ben vaak de enige die in Nederland blijft voor mijn vriend. Weet niet of de relatie overleeft als ik een jaar weg zou gaan... Heb geen oplossing denk wel dat je spijt krijgt als je niet naar Australie gaat.
Manny schreef:Wij hebben er zeker over gepraat, maar besloten dat we dat voorlopig niet doen. Dit omdat als wij zouden besloten het uit te maken als ik wegga het van hem nu dan ook niet meer hoefd. Het vergt nogal wat van onze vrije tijd met al het reizen.
Echter zou dat zonde zijn want we hebben het ontzettend leuk. En hij wil me absoluut niet kwijt.
Het is dus niet zo dat we er niet over praten, maar we stellen de keuze nog gewoon uit.
.BraveSpots schreef:Manny schreef:Wij hebben er zeker over gepraat, maar besloten dat we dat voorlopig niet doen. Dit omdat als wij zouden besloten het uit te maken als ik wegga het van hem nu dan ook niet meer hoefd. Het vergt nogal wat van onze vrije tijd met al het reizen.
Echter zou dat zonde zijn want we hebben het ontzettend leuk. En hij wil me absoluut niet kwijt.
Het is dus niet zo dat we er niet over praten, maar we stellen de keuze nog gewoon uit.
Is dat niet een beetje raar? Ieder z'n manier, maar wat jullie nu doen is het probleem negeren en hopen dat er vanzelf een oplossing gaat uit de lucht komen vallen.
Het lijkt me dat je eigenlijk gewoon je gevoel moet volgen hierin. Iedere relatie is anders, en bokt of je vader/broer kunnen zulke dingen niet voor jouw inschatten vind ik.
Manny schreef:Wij hebben er zeker over gepraat, maar besloten dat we dat voorlopig niet doen. Dit omdat als wij zouden besloten het uit te maken als ik wegga het van hem nu dan ook niet meer hoefd.