Afwasmachine

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Afwasmachine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 17:06

Hallo!

Ik had even een vraagje, volgend weekend gaan we opzoek naar een vaatwasser en het liefst nemen we er meteen een mee, in de omgeving van Haarlem. Waar moeten we precies kijken? Ik dacht dat de Media Markt juist heel erg duur was? Iemand tips? :)

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 17:52

Ik zou alvast op www.kieskeurig.nl kijken, zo kan je in ieder geval kijken wat je graag wil en wat je niet wil. Daarnaast kan je ervaringen van andere gebruikers lezen. Ook staan daar de prijzen en mocht je iets hebben gevonden kan je het uitprinten en meenemen naar de winkel zodat je kan onderhandelen over de prijs.

Anoniem

Re: Afwasmachine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 17:57

Dankjewel! Ik heb even op de site gekeken maar ik zie daar dus nergens vaatwassers van 45 cm breed, eentje van 60 past er dus niet in. :o

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 18:17

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 18:40

Een vaatwasser van 45 cm gaat altijd duurder zijn dan een 60 cm.
Daarnaast moet je je bedenken hoe vaak je gaat wassen en wat je budget is. Wil je goedkoop wil je service dat scheelt natuurlijk ook in aankoopsprijs. Als je af en toe wast valt het allemaal wel mee, was je veel.. dan kan een goedkope machine toch wel een dure worden als hij na een paar jaar alweer kapot gaat.. (Etna en Smeg zou ik sowieso niet aanbeginnen. :n )

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 18:42

Als je een poosje nog kan wachten wij bieden straks een ongeveer 8 jaar oude zanussi vaatwasmachine aan deze is wel een inbouw vaatwasser en functioneerd erg goed, dit ivm we nieuwe keuken gekocht hebben vandaag alleen met apparatuur en tsja de vaatwasser hebben we al :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 19:47

Mijn schoonmoeder heeft goede ervaringen met Etna, wat is er mis met Etna volgens jou Hanneke? :)

We kunnen wachten met de aankoop tot september, dan gaan we erin. Maar inbouw kan hij niet zijn, want hij komt naast het aanrechtblok.

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 19:52

Wij komen Etna heel vaak tegen met reparaties. Je kunt er best goede ervaringen mee hebben, dan heb je of geluk gehad, heb je er niet al te vaak gebruik van gemaakt of ben je er goed voor geweest. Echt Etna, ariston,whirlpool, bauknecht, indesit, smeg, atag etc. zijn goedkopere/slechtere merken en als je ze niet al te vaak gebruikt geven ze geen problemen maar ga ze niet elke dag gebruiken want dan gaan ze er gewoon heel snel aan. ( Wij repareren en verkopen wit en bruingoed.) Het is net als met een wintec zadel en een lederen stubben waarom is de 2e duurder denk je? Je kan best goede ervaringen hebben met wintec maar over het algemeen is de pasvorm minder en is de kwaliteit ook minder. Prijs-kwaliteit heet dat.

meintje

Re: Afwasmachine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 20:04

ik heb er straks ook een tekoop. maar das wel een kleine. zo een die je op je aanrecht kunt zetten.
even een tip, als je een kleinere koopt kijk dan goed of er een reservior in zit voor onthardingszout. dat zat in mijn eerste niet en versie 2 wast veel beter schoon!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 20:46

[LZP] > [TV]

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 08:42

Oke ja als je geen inbouw zoekt dan houd het helaas op. Maar zo ongeveer eind juni / begin juli hebben we onze keuken opgehaald en dan komt ie ook in de verkoop de vaatwasser.